Menylinje


onsdag 12. desember 2012

Julestemning ved inngangsdøren…

Jeg fant meg et lite juletre her om dagen, og jeg har fått pyntet litt ved inngangsdøren ღ Det blir nok litt forandring ser jeg, men har ikke orket å holde på ute så mye – syns det er så utrolig kaldt. Jeg vil heller holde på inne i varmen, hihi :) Melkespannet er arvet fra min mamma, trekassen fra Jeanne d`Ark er kjøpt fra Nina i Paradiset. Her har jeg fylt det med kongler, grankviser og røde epler… Knaggrekken kjøpte jeg fra Bente som har bloggen Othilies Gårdshandel, og det skjønne God Jul skiltet kjøpte jeg av Beate for noen år siden ღ

Nå håper jeg bare på masse snø til jul, det hadde vært toppen av lykken ღ - og ikke minst virkelig fått opp julestemningen her på Helgelandskysten :) Ønsker å takke alle for koselige kommentarer og hilsener både her på bloggen, på mail og på Facebook… Har vært hektiske dager, og har ikke fått vært på besøk eller bloggrunder i det siste – men jeg kommer sterkere tilbake ganske snart :) Ha en kjempefin onsdag *12.12.2012* og fortsatt fin uke ღ Stor klem fra Mette



22 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig Mette :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Åååå, dette falt jeg pladask for!
    Helt i mitt hjerte ;)

    TAKK for inspirajonen og gode advensdager til deg:)

    SvarSlett
  3. Virkeleg flott Mette!
    Må planlegge noko lækkert eg også...
    Adventsklem

    SvarSlett
  4. Så koselig!!! :) Du er flink til å pynte og fikse :)

    SvarSlett
  5. Herlig! Så koselig at skiltet fremdeles er i bruk!

    Nyt kvelden

    Klem

    SvarSlett
  6. Love it Mette!
    Nydeligvakkert var det!

    Knus på dig søde:)

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Så stilig med den kassen, virkelig lekkert og julefint på trappa hos deg.

    SvarSlett
  8. Dette ble kjempe fint Mette:):) skulle ønske jeg kunne ha pynte inngangen, men vi har så utrolig stygt inngangsparti:/ planen er klar, men vi venter til vi skifter bordkledningen på den siden av huset;) har skiftet vindu og bordkledningen på ei side, satser på at tverendene blir tatt neste år;) og etter det, ja da blir inngangsparti siden tatt;)
    Gleder meg;)
    Ønsker deg ei fin uke videre:)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  9. Hei på deg Mette:)

    Så koselig inngangspartiet ditt blei:). Åååå, den trekassen var jo bare knall fin, og så fint pynta:)

    Her i Rosendal har vi snø..Jippi:). Har snødd litt idag, ååå eg får skikkelig julestemning:)

    Fin kveld til deg Mette:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  10. Dette ble bare utrolig koselig vennen:)
    Kjempe kos å komme på besøk å bli møtt av noe så koselig:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Dette ble veldig koselig.
    Håper jeg rekker å gjøre litt ute i dag.
    Må ihvertfall så ordnet det før lørdag siden vi skal ha julebord her da.
    Ønsker deg ei riktig god torsdag i førjulstida :)

    SvarSlett
  12. Her var det fin julestemning Mette:)
    fin dag til deg
    klemklem

    SvarSlett
  13. Så koselig du har lagd det til ved inngangsdøra ☺ og så fin blogg du har, la meg til som følgjar hos deg, klem Kjersti

    SvarSlett
  14. Kjempekoselig,Mette! Ha en fin dag:)Mamma.

    SvarSlett
  15. Så koselig du har pyntet ved døra. Her er det også kaldt om dagen så jeg liker meg best inne ved ovnen :) ha en fin adventstid med kos og hygge. klem Merethe

    SvarSlett
  16. Så koselig.. Lite juletre har jeg lyst på også, men tror sånne ting får vente litt..

    SvarSlett
  17. Nydelig bilde!! Ja, det er så innmari kaldt, skulle nesten ønske vi fikk litt av snøen de har på vestlandet nå - men bare litt ;) Ha en super dag, her er det hjemmedag med rusken form, ibux og trøsteskumnisser :( Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  18. For en velkomst!
    Kjempe koselig :)

    Her hos meg har det kommet en del snø. Synes faktisk det begynner å bli nok nå... Trenger bare et "hvitt teppe" jeg... hi-hi..

    SvarSlett
  19. Hei!

    Kjempe koslig inngangsparti!!!
    Her føler ein seg sikkeleg velkommen!! :o)

    Så fin blogg du har, legger meg til som følger her hos deg!

    Fin "ventetid" ;o)

    klem

    SvarSlett
  20. Her så det superkoselig ut, Mette!! Det var veldig fint det du har fyllt den tøffe trekassen med..så dekorativt! Gratulerer med flott lampe i forrige innlegg..den var stilig! Ha en fin kveld og en riktig god adventshelg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  21. Åh Mette, det er en fryd for øyet å titte innom deg. Snakk om vakker julestemning, du er så flink! Takk for titten, og fortsatt fin førjulstid til deg fra meg

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...