Menylinje


fredag 28. desember 2012

Herlige juledager og fine gaver…

Hei på dere – og fortsatt riktig god jul… Og her er jeg tilbake etter noen dagers bloggfri :)
– veldig kjekt å komme tilbake til det «normale» igjen, selv om det er koselig med jul og alt det koselige som følger med ღ

Julaften hos min mamma og stefar var veldig koselig, fantastisk nydelig mat som vi ikke har glemt ennå… og ikke minst masse fine julegaver! Jeg måtte ta til tårene da jeg pakket opp gaven som var et fotostativ fra min kjære ღ Jeg gleder meg til å få prøvd det ut fremover – kjempespennende

Ellers, har vi kost oss masse med både filmer, god mat, turer og familieselskaper i dagene som har vært :) I helgen er det meldt uvær her i nord, så det er best å skalke lukene å holde seg inne :)

Ønsker alle fortsatt fine juledager ღ - og ikke lenge til så står nyttårsaften for tur… 
✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ & GᏬᎠT NYTT ÅR✯✲ 


- stemningsbilde fra kjøkkenet – 
Her er det litt mer julepyntet i rødt enn i resten av huset ;)

 

33 kommentarer:

  1. Så fint det bildet var, skikkelig julekos! Du er så flink til å finne sånne fine små motiver:)
    Kjekt å høre at du har koset deg i julen, og at du fikk noe du har ønsket deg! Det er så koselig å bli overrasket sånn!
    Ønsker deg fine dager framover, også i det nye året som står for dør! Hold deg fast i stormen!

    Stor klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Koselig å høre at dunhar hatt det fint, sååå nydelig et bilde du har her i dag,
    Fortsatt fine dager ønsker jeg deg.

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde!!
    Fortsatt god jul;)

    SvarSlett
  4. Så herlig Mette♥ blir spennende å bruke tativ, bildene blir mye penere i kveldlys med tativ ihvertfall.. men jeg er dårlig på og bruke mitt ;)

    Nyt de siste romjulsdagene,
    KLmmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Herlig stemning hos deg!

    Stativ er gull!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så heldig du er :) herlige stemning og bilde.

    Kos dehg masse resten av året og et Riktig Godt Nyttår ønsker jeg deg :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  7. Så kjekk en gave. I jula har jeg plassert kamra på stativet, satt innstillingene på f.22, iso 100 og lukketid på 25 sekunder, og benyttet meg av selvutløseren. Det har resultert i de vakreste stjernelysbilder man kan tenke seg. Stativ er toppen :) Nydelig stemningsbilde fra kjøkkenet. Håper du får ei fortsatt fin romjul.

    SvarSlett
  8. Så herlig stemning hos deg,håper du har hatt fine dager og det hørtes det ut som og,hihi :)godt med slike dager og bare kose seg isammen:)så flott gave du fekk og,kjempekjekkt!
    Ønsker deg ei fine romjul!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Utrolig flott bilde, skikkelig stemningsfyllt. Nesten som tatt rett ut av interiørblad!!

    Ha en fortsatt fin romjul og kos deg med stativet ditt!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så koselig det var pyntet på kjøkkenet hos deg. Flott med de kulene som henger i vinduet syns jeg.
    Ønsker deg ei herlig romjulshelg :)

    SvarSlett
  11. Nydelig fint bilde.
    Fortsatt fine juledager ønskes deg :)

    SvarSlett
  12. Hei på deg Mette:)

    Så utrulig fint bilde, bildene dine er så klare og fine:). Skikkelig julestemning:)
    Her nyter vi hyttelivet på Hovden:). Ute snøar det no og bles litt, då er det ekstra koselig å "kroa" seg i sofaen med fyr i peisen og masse stearinlys:). Idag har resten av familien vore i skibakken mens eg har vore i hytto og "dilla og dalla", gøy gøy:)
    Fortsatt fine romjulsdagar til deg og dine Mette:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  13. høres ut som en koselig jul :)
    og så nydelig bilde ... du er så flink :)
    ønsker deg og dine en trivelig helg
    juleklem fra mary-anne

    SvarSlett
  14. Så nydelig bilde fra ditt kjøkken!
    Fortsatt god jul til deg:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  15. Et nydelig julebilde - dette likte jeg godt. Full av den gode julestemningen:)

    SvarSlett
  16. Hei på deg Mettemor

    Det er kjekt å begynne å komme igang igjen med bloggingen :) Gratulerer med flott jule gave :) Bildene dine er jo bare en fryd ♥
    Gleeeder meg til å følge deg i det nye året som kommer :))
    Takk for den du er Mette ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  17. Så fint stemningsbilde fra kjøkkenet ditt, alltid så herlige bilder hos deg. Fortsatt god jul og et godt nytt år til deg.

    SvarSlett
  18. Skikkelig julestemning i kjøkkenvinduet...
    Det er jo ikke så mye som skal til for å skape litt ekstra julestemning..
    Ha en fortsatt fin jul..
    Skal bli godt med et par late dager til - så er vi sikkert friske og raske til å gå på ny utfordringer på nyåret..

    Skal forresten på tur til Vega høsten 2013 - ser fram til det:-)
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  19. Høres ut som dere har hatt en fredelig og fin jul,å det er godt:)
    Koselig å komme sammen med familie,spise god mat og bare slappe av:)
    Så flott gave du fikk da!
    Koselig bilde fra kjønnenet ditt:)
    Ønsker dere fortsatt finfin romjul og et godt nyttår!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  20. Håper du har hatt noen fine juledager Mette...og tusen takk for dine fine kommentarer:)
    fortsatt go helg...
    klemklem

    SvarSlett
  21. Koselig julebilde :)
    Her har jeg begynt sånn smått å pakke jula. Litt tidlig, men mannen reagertepå juletreet, og når det for ut av stua fulgte det andre litt etter litt etter :)

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et godt nytt år

    SvarSlett
  22. Høres ut som en veldig fin julefeiring. Jeg fikk også stativ til jul og gleder meg masse til å ta det i bruk. :)
    Fortsatt god romjul til deg Mette.
    Klem

    SvarSlett
  23. Hei Mette :)
    Så koselig bilde!
    Det er deilig med disse juledagene, godt tid og masse kos ;)
    Så gøy med fotostativ!
    Ønsker deg en fin nyttårshelg :)
    Gleder meg til å følge deg inn i det nye året!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  24. Hei kjære Mette:)
    Så stemningsfullt kjøkkenvindu;):)
    Og så bra at du fikk masse int til jul;):) ja en vokser aldri fra gaver, og ekstra gøy når en får noe helt spesielt fra sin kjære;)
    Kos deg videre i romjula Mette:)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med fotostativ, det er en fin gave :)
    Ha en fin romjulshelg. Straks er det nyttårsaften og det gleder jeg meg til. jeg skal ut i byen å finne meg en gulltopp i dag, må jo glitre i kapp med stjerneskuddene hihi ;)

    Jul er en fantastisk deilig tid :)
    Rett og slett :)

    SvarSlett
  26. Å SÅ KOSELIGT BILDE SKJØNNE METTE
    DEILIGT MED JUL GOD MATT OG TREFFE DI NÆRE
    NYT SISTE HELGEN I 2012
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  27. Koselig kjøkkenbilde!! Her er det også litt julerødt på kjøkkenet, mens det er "hvit jul" i resten av huset.
    Forsatt god jul!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  28. Så stemningsfullt bilde du deler:)
    Jeg har selv bloggferie..bare innom i ny og ne....god med litt avbrekk:)
    Vil ønske godt nytt år til deg og takke for alle de gode ord du legger igjen hos meg:) Gleder meg til å fløge deg videre i 2013:))

    SvarSlett
  29. Det høres ut som du har hatt en veldig koselig jul sammen med nære og kjære. Hyggelig!

    Stemningsfullt bilde du viser!

    Ha en fortsatt fin romjul og en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  30. Nydelig stemningsfullt bilde<3

    Håper det går bra med dere i blåsten,
    god klem:)

    SvarSlett
  31. Kjempe flott julebilde!

    Ønsker deg ett riktig godt nytt år!

    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...