Menylinje


mandag 31. desember 2012

Nyttårsaften, bordet er dekket for to…

Nyttårsaften er her, og snart går 2012 inn i historien ღ Et nytt og spennende år ligger foran oss… Finstasen er på, middagen står på kok og snart skal vi sette oss til dekket bord og spise pinnekjøtt med god drikke. Litt «sprudlevann» står på kjøling klart til klokken slår 12:00… ✯ Jeg har dekket nyttårsbordet med hvite julestjerner, ildtopper, juletrær og rosa julekuler.

Jeg vil benytte anledningen til å takke for alle koselige kommentarer som dere legger igjen, og for støtte og oppmuntring, det varmer ღ Jeg gleder meg til et nytt år med bloggen og bloggbesøk hos dere – ønsker dere alt godt, så sees vi i 2013…

Ønsker alle et … 
✯✲✬GᏬᎠT NYTT ÅR✯✲✯ 









29 kommentarer:

  1. Så flotte bilder :)
    Godt nytt år til deg og dine :)
    Nyt livet og ta vare på de gode minner!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint du har pynta!
    Kosa dokke :)

    GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett
  3. Nydelig dekket bord! Sååå fint!

    Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år og en fantastisk fin kveld! Kos deg masse!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Hei Mette:)
    Så nydelige bilder av et vakkert nyttårsdekket bord:)

    Jeg vil ønske deg og dine et
    riktig GODT NYTT ÅR!

    Nyttårsklem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Godt nytt år Mette :)

    SvarSlett
  6. Så kjempe koselig bord du har dekket:)
    Gleder meg til å følge deg i 2013:)
    ØNSKER DEG ET RIKTIG GODT NYTTÅR:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Nydelig , alt sammen :)
    GODT nyttår til deg og dine!
    Her er det også dekket for to , sykdom hos tredjemann men vi skal kose oss vi :))
    klem

    SvarSlett
  8. Nydelig pyntet...
    Godt nyttår til deg Mette...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  9. Flott du har pynta Mette.

    Her har me akkurat spist pinnekjøtt med tilbehør, så nå er jeg så mett at jeg klarer ikke og flytte på meg.

    Kos dere masse i kveld.

    Godt Nyttår!

    SvarSlett
  10. Ønsker deg et fantastisk godt nytt år.
    Ha en koselig kveld :)

    NyttårsKLEM

    SvarSlett
  11. Takk for fine bilder igjen.

    Jeg var "innom" deg på vei til Bodø med Nordlandsbanen og NRK på lørdag. En nydelig kystlinje vi har.
    Takk for året som har gått, og jeg vil ønske deg alt godt for året som kommer.
    (Vi har også champis til kjøling. Da tar vi en skål på 12-slaget!?)
    Godt nyttår!!

    SvarSlett
  12. Så lekkert! :)
    Ønsker deg et riktig godt nyttår, og gleder meg til å følge deg videre i året som kommer :)

    SvarSlett
  13. Så fint du har stelt;)Vedder på at kvelden blir perfekt:)

    Gleder meg til å fortsette og lese bloggen din i 2013:)

    Godt nytt år til dere 3:)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett
  14. Kjempekoselig nyttårsbord.
    Kos dere.
    Godt nytt år ツ

    SvarSlett
  15. Så nydelig nyttårsbord:)
    Ønsker deg et godt nytt år til deg og gleder meg til å følge deg inn i det nye året som kommer nå:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Så nydelig dekket bord!
    Likte lyslenken og juletrærne:)
    Hvor har du fått tak i lenken?
    Tusen takk for alle hyggelige hilsninger
    hos meg, setter veldig stor pris på det:)
    Gleder meg til og følge deg videre!
    Ønsker deg og dine ett godt nytt år!
    klem lille meg

    SvarSlett
  17. Nydelege bilder. Du er så flink !!

    Ynskjer deg eit godt nytt år !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  18. Så flott du hadde pyntet bordet for dere to. Alt for lenge siden jeg har lagt så mye jobb i å lage det koselig for bare meg og min kjære. Det bør jeg nok gjøre en dag. Ønsker deg ei riktig god uke i dette nye året :)

    SvarSlett
  19. Så nydelig pyntet bord. Og det er alltid en fryd å se på bildene dine!
    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  20. So vakkert! Du har ein nydeleg blogg og ein vakker heim. Tusen takk for alle herlege kommentarar på bloggen min, du er den kjekkaste!!! Ynskjer deg og dine eit velsigna nytt år!

    Klem frå Hakkadalen

    SvarSlett
  21. Nydelige bilder :)
    GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  22. Vakkert dekket bord! Håper dere koste dere masse, ser iallefall ut som oppskriften på en romantisk kveld:)

    Måtte 2013 bringe gode dager:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  23. Godt nyttår! Flotte bilder, koselig dekket bord :))

    SvarSlett
  24. Vell overstått nyttårsfeiring Mette og riktig godt nyttår til deg !!
    Nydelig dekket bord hos deg :)
    Gleder meg til å følge deg enda et år, og ønsker deg et innholdsrikt nytt år !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  25. For et flott nyttårsbord!! Imponert og inspirert.
    Vil takke deg også for et flott bloggår. Du har vært så hyggelig med dine kommentarer og du skal vite at jeg setter virkelig pris på hver og en av dem. Gleder meg til å følge deg videre i 2013.
    Godt nytt år.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  26. Et riktig godt nyttår Mette!
    Et alldeles nydelig nyttårsbord!
    Du er så god på detaljer! Det har vært en fryd å følge deg i året som har gått. Takk for alt du har delt med oss på godt og vondt!

    Et nytt år og nye muligheter. Mulighetens år har jeg lest! For meg blir det noen farandringer i tilværelsen med tanke på helsen. Må ha fokus på hva jeg får til og ikke på begrensningene helsen gir meg. Ikke gjort over natten :-)

    En glede å følge deg videre i 21013!

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...