Menylinje


torsdag 20. desember 2012

Hjerter og stjerner – julestemning…

Hei og hopp… her kommer innleggene sent for tiden… Kan det skyldes at det snart er jul og man har tusen små ting som skal ordnes :) hihi… Joda, det er nok det, men stresser ikke – bare koser meg og nyter dagen med forskjellige gjøremål før julen setter inn…

Trollhasselen er kommet opp og pyntet med hjerter, stjerner og små lys for å skape litt stemning ღ Syns den ble riktig så koselig her over konsollbordet og speilet… I morgen blir det å bake litt, samt pakke inn julegavene før helgen setter inn :) - Er dere ferdig til jul, eller står det mye igjen?

Ønsker alle en fin kveld, og fortsatt fine førjulsdager – stor klem fra Mette 





10 kommentarer:

  1. Å så fint det ble! Lekkert pyntet! Jeg har mistet litt oversikten om hva som står igjen , hehe;-) må en tur på jobb i morgen, men skal pakke inn de siste gavene før det(seinvakt).så blir det å tørke støv og vaske gulv på lørdag+ lage et par obligatoriske silderetter ! Treet skal pyntes søndag! Tror det skal bli jul i år og;-)
    Nyt dagene, søte du:-)

    Klem:-)

    SvarSlett
  2. Det ble sjarmerende og julevakkert Mette.

    Trine

    SvarSlett
  3. Du viser alltid så vakre bilder Mette !!
    Har du laget hjertene selv ?
    Skikkelig fine var de hvertfall :)

    Her har vi montert sovesofaer, Hi hi hi :) En i går og en i dag, så nå er vi dreven :)))

    Ønsker deg fine dager frem til julaften, og håper du er i rute :)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Hei Heidi :)
    Tusen takk - hjertene er kjøpt ja ღ lettest slik, hihi... Titter innom til deg snart :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Nå fikk jeg et lite smutthull i juleforberedelsene og brukte den til å titte innom deg. Du så koselig du har pyntet til jul. Den lille kulen som du kan åpne med en rose inni - likte jeg så godt!
    koselige adventstaker. Nydelig ny lampe på veggen. Og en herlig lykt fra landstil.
    Så koselig å lage julemat sammen med mor. Ingenting er som hjemmelaget sild.
    Veldig trivelig inngangsparti også. Fikk jeg med meg alt nå, mon:-)

    Kos deg, Mette, og ikke glem å slappe av og nyte øyeblikkene.

    Ha en flott fredagskveld!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Nydelig Mette!
    Vakre <3 og anna pynt!

    Tusen takk for flott førjulsgåve!!!
    Pleddet/teppet ligg så fint på sofaen.

    Får det litt hektisk framover...
    Så ynskjer deg og dine ei Fredfull og God Jul.

    Klem frå Sigrid

    SvarSlett
  7. Jeg er så heldig å ha min høstferie nå før jul så nesten alt er i rute. I morgen kommer mine to døtre hjem for å være her noen dager og det blir kjempestas. Trollhasselen din var veldig fin. Den er både fin utendørs på rot og innendørs som dekorasjon.
    En god og fredelig julefeiring ønskes deg og dine.

    SvarSlett
  8. Kjempefint pyntet hos deg Mette. Utrolig nydelig julepynt.
    Jeg er heldigvis ferdig med det meste nå.

    God jul og kos deg :-)

    SvarSlett
  9. Så fint i vakker MissMette stil. God jul til deg:)

    SvarSlett
  10. Åh så nyydelig hos deg Mette!
    En fryd for øyet♥
    Ønsker deg en kjempekoselig jul:)
    Varm og god juleklem fra Ellen

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...