Menylinje


mandag 24. desember 2012

En riktig god jul ønskes til dere alle….

God morgen til dere som titter innom ღ Julaften er her, juhuuuu – blir som barn igjen :) Her er det pysjamas morgen med rødrutet pysjbukse, ullsokker og god genser. Det er pepperkaker og kaffe til frokost og jeg skal rigge meg til på sofaen for å se på «Tre nøtter til Askepott» ღ Så blir det på med kjole og finsko - og julemiddag til mamma… Gleder meg til koselig kveld sammen med familien, god mat & drikke …og ikke minst spennende pakker, hihi :)

Jeg tar en dag eller to med bloggfri, men jeg kommer på besøk til dere i løpet av disse dagene ღ Ønsker alle som titter innom, alle dere som legger igjen de koseligste kommentarer, både her på bloggen og på Facebook siden min en kjempefin kveld og en riktig God Jul ღ - tusen takk, dere er bare så gode ღ

- Merry Christmas - 
- ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ -



44 kommentarer:

  1. Ritig god jul til deg og!
    Du er så flink å ta fine bilder av hunden din.Skikkelig stemningsrikt!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig bilde av lille bamse :)

    Ønsker deg og dine en herlig julefeiring,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde få lyst å klemme og kose. God jul og gode ønsker. Kos deg masse.

    Varm klem

    SvarSlett
  5. God jul til deg og fine Bamse.

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul :)
    Juleklem fra en annen Mette :)

    SvarSlett
  7. Herlig bilde:)ha ei herlig julefeiring idag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Utrolig flott bilde!

    Ønsker deg en kjempe fin jul! Klem Vivi

    SvarSlett
  9. GLEDELIG JUL skjønne Mette og gi en god kooooos til verdens søteste Bamse!

    Juleklemmer....
    Camilla.

    SvarSlett
  10. Fekk ikkje hund i julegåve i år heller... Får nyte bilete av skjønne Bamse. God jul Mette :-)

    SvarSlett
  11. God jul, Mette
    Klem m

    SvarSlett
  12. Hei Mette!
    Det hørtes perfekt ut, og jeg håper du hadde en strålende flott julaften!

    Da ønsker jeg deg en fortsatt riktig god jul og et godt nytt år!

    Klem Cathrine

    Ps. Du kan fremdeles delta i konkurransen om den siste luken i julekalenderen min!

    SvarSlett
  13. Ønsker deg ei
    riktig god julehøytid :)

    SvarSlett
  14. Guri, for en søt liten bamse:-) God jul til deg:-)

    SvarSlett
  15. God jul Mette! Håper dagen i går var strålende, og nyt julegavene..
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  16. Ønsker deg og dine en fantastisk fin julefeiring :)

    Juleklem

    SvarSlett
  17. Ønsker deg og dine en fantastisk fin julefeiring :)

    Juleklem

    SvarSlett
  18. Hei søtnos. Ha koselige romjulsdager. Blir spennende å se hva det nye året vil bringe av begivenheter.
    Hei og ho ho ho

    SvarSlett
  19. Glædelig jol til deg og dine.

    :) Inger

    SvarSlett
  20. En riktig god kul og et godt nytt år til deg og dine, Mette:)

    Koselig å følge bloggen din:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  21. God jul, skulle det i alle fall være:))
    Det er ikke bare, bare å skrive kommentarer på I-pad.... Stavekontrollen lever sitt eget liv i blant:))

    SvarSlett
  22. Riktig gooood jul til både deg og skjønne Bamsegutten :))
    Håper du har noen herlige juledager!!

    Stooor juleklem fra Maren

    SvarSlett
  23. God Jul vennen <3 Varme klemmer Anki

    SvarSlett
  24. Heia Mette, er bare innom for å takke så mye for alle gode ord hos meg og for å ønske deg ei fortsatt fin jul <3
    Er ikke kommet helt i siget enda, er litt tøfft nå i jula men regner med vi blogges på nyåret :)

    Stor juleklem fra meg

    SvarSlett
  25. Forstatt FIN jul til deg og dine!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  26. Takk for at du besøkte min blogg. Du store for en flott blogg du har:)Her var det mange fine tips å hente.
    Ønsker deg en fortsatt god jul.

    SvarSlett
  27. Så koselige bilder av vovsen og fra julehjemmet ditt under her! Ønsker deg og dine en fortsatt finfin romjul :) Klemmer

    SvarSlett
  28. Ønsker deg og dine en fortsatt en fin jul :)


    Klem Jeanette

    SvarSlett
  29. Herlig bilde av Bamsegutten...han må jo være en drøm å fotografere! Så fint du har pyntet til jul også!! Ønsker deg en fortsatt god jul. Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  30. Kjære vene så nydelig Bamse er da;) Min bamse Var ikke så klar for nisselue, men klar for pakker var han, hehe. Ønsker deg en koselig romjula.

    Julehilsen fra Nina og store bamse :)

    SvarSlett
  31. Så nydelig bilde av hunden din. God jul til deg også. Takk for hyggelig hilsen. :) klemmer Merethe

    SvarSlett
  32. jeg går også rundt i en rødrutete flanellplysj bukse ...har gått rundt med den nå i 2 dager, idag skal jeg ut og lufte meg ;)
    Hunden din er bare en skikelig søtnos....har en liten en selv, han fyller år i dag, 5 år :-)

    fortsatt god jul og nyt max!

    klem tone

    SvarSlett
  33. En riktig god jul til deg også, skjønne Mette!
    Vi nyter juledagene. Deilig å ha fri:) Barna leker med gavene de fikk til jul og jeg svinger støvsugeren over gulvene i dag... godt å få bort litt av støvet etter juledagene... :) Etterpå skal jeg sette meg ned og nyte en kopp te:))

    Ønsker deg et riktig godt nytt år også. Tar nok bloggfri ut året. Litt deilig det også:))
    KLem Tonje

    SvarSlett
  34. God jul til deg og dine også flotte Mette. 2012 har vært et relativt bloggdødt år for min del, men bare pass deg for nå kommer jeg sterkt tilbake ;) Ha ei fortsatt fin jul :)

    SvarSlett
  35. Skjønne Bamse ♥ veldig søt med nisselue på!

    Håper du har hatt en fredelig og god jul - ønsker deg en varm og fin romjul!

    romjulsklem ♥

    SvarSlett
  36. Såå skjønn hunden er♥God jul og godt nyttår:))kLEM

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...