Menylinje


lørdag 1. desember 2012

Julemåneden er her…

1. desember og julemåneden er her… Ute har det vært en nydelig, men isende kald dag her på Helgelandskysten ღ Min kjære skal på julebord med jobben, så jeg og lille Bamse skal bare være hjemme og kose oss. Jeg skal sulle litt rundt her hjemme og gjøre klart til 1. søndag i advent, mens jeg slapper av innimellom slagene med tv-titting og bloggbesøk.

Lille Bamse plages fortsatt med betennelse i øynene, men det går vel over snart – og han er bare superflink til å ta øyendråpene sine, sitter stille og rolig mens jeg forsiktig drypper øynene hans ღ Nå ligger han ved siden av meg og koser seg med et nytt gnagebein, og er en happy liten gutt ღ I morgen kommer bilder av min adventslysestaken min.

Ønsker alle en riktig fin lørdag og adventshelg ღ
Stor klem fra Mette, og lille Bamse :)


  


8 kommentarer:

  1. God bedring til Bamse...
    Sliter med øyebetennelse og øyedråper/salve her også.. ;)

    Nyt den første adventshelgen!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Hei Mette :)
    Så herlige bilder du deler!!!
    Høres ut som en fin lørdag for deg ;)
    Deilig å bare pynte å kose seg!
    Ønsker deg en fin helg videre!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. God bedringskos til Bamse!!! Håper det gir seg snart!! Ha en herlig helg søtnos og kos deg masse!!

    Klemmer!!

    SvarSlett
  4. Høres ut som du har hatt en kjempe koselig lørdag:)
    Kos å kunne gjøre litt sånn til og fra uten stress:)
    Trist med Bamse, men håper det går fort over!
    Kjempe koselige bilder
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. nydelig bilder :-)
    stakkars lille søtnosen som ikke er helt frisk....med pleien du gir, så blir han nok fort frisk :)

    Ha en fin 1. søndag i advent :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder du deler :-)
    Vakre som alltid :-))
    Igår kom snøen til Sandefjord og det er så vakkert ute :-))
    Da kom julestemningen ;)

    God bedring til skjønne bamse!
    Ha en fin første søndag i advent :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Stakkars Bamse....men heldigvis blir de raskt frisk igjen.
    Kulden er ille...jeg skal ut med Major nå, da må han ha på dekken.
    Nydelige bilder:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  8. Hei kjære Mette!:)
    I like måte!Ønsker deg og dine også en herlig førjulstid!:)Og masse god bedring til lille bamse!:)
    Og den gamle kikkerten var så herlig!!:)
    Kjempegod klem fra meg:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...