Menylinje


torsdag 6. desember 2012

På tur i skogen etter juletre…

Ja da fikk jeg og lille Bamse oss en fin tur i skogen i dag. Det var isende kaldt, men Bamse koste seg og sprang mellom frosne bærtuer og grantrær. Det så ut som han hadde det fint, mens det for min del ble det litt i kaldeste laget. Vi fant i alle fall et lite juletre, og i morgen skal jeg pynte inngangspartiet – det blir koselig ღ Kameraet glemte jeg selvsagt hjemme, typisk meg – så det blir et bilde av Bamse på skinnfellen i stuen i stedet for :)

Ønsker alle en fortsatt fin kveld, 
klem fra Mette & lille Bamse…





10 kommentarer:

  1. Bamse er sååå nydelig. Koselig med skogstur, men litt for kaldt . Gleder meg til å se når du har pyntet inngangspartiet. ;)
    Fin kveld til deg.
    Lilliann

    SvarSlett
  2. Herlige Bamse:)
    Gleder meg til å se Treet i morgen:)
    Var selv en lang tur i Skaugen i dag men Theo og kaldt var det, men friskt og herlig:)
    Liker meg godt ute nå:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Adventstiden er nesten kjekkere enn selve julen synes nå jeg. Den har så mye glede, forventninger, kos og planlegging.

    SvarSlett
  4. Må en tur i skogen jeg også i løpet av helga å finne et tre til å ha på trappa.
    Det blir jo så koselig.
    Ønsker deg en herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Tøffe tider for de små. Vi har akkurat vært på resultatløs tur (ingen bomelom) med våre to, utkledt i ullgensere og sokker, men hva hjelper det? Ingenting, de vil bare opp og varme seg innenfor våre varme klær. Håper på at Bamse er litt varmere av seg enn korthårete chichuachuaer. Hilser så mye!

    SvarSlett
  6. For en vakker hund du har!!! Tror nok han har kost seg i skogen i dag. Jeg gleder meg til helga for da blir det skogsturer på meg og prinsessa også...

    Ønsker deg en riktig fin helg!!!

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  7. Hei på deg Mette:)

    Tusen takk for kjempe koselig kommentar hos meg:). Så kjekt at du fant veien til min blogg, for då fant eg din:). Så gøy:)
    No har eg kosa meg på bloggen din. Veldig flott blogg du har med så flotte bilder:). Når eg skrolla med nedover her satt eg bare og sa "oi oi oi"... Kjempe fin blogg:)
    Eg har lagt meg til som følgar hos deg og i bloggrullen min, så eg gler meg til å følga deg vidare:)

    Ha ein forsatt fin kveld:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  8. Titter innom for å si hei
    å ønske deg ei fin førjulstid ♥
    Nydelig bilde av Bamse.
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  9. Hei Mette:) Skjønneste bilde av Bamse♥ Det er så koselig med små juletrær:) Gleder meg til å se hvordan du pynter det:)
    God klem til deg og så ønsker jeg deg og dine kjære en nyydelig helg♥

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...