Menylinje


søndag 16. desember 2012

Ribbemiddag & vinneren av julegaven fra meg…

Kjempekoselig at så mange ville være med på min lille og hemmelige julegave giveaway :)
Hele 87 påmeldte – sååååå kjekt :) Jeg brukte Random for å trekke ut en heldig vinner – hvem som vant?
- se litt lengre nede her…

Tenk at det allerede er 3. søndag i advent, som tiden flyr ღ I dag har vi vært på familiemiddag hos min mamma. Hun lagde en nydelig ribbe som hun rullet sammen med masse herlige ingredienser. Nydelig god, og årets første ribbemiddag er spist ღ Nå skal jeg ta meg en bloggrunde, så blir det tv med finalen i «Farmen».

Ønsker alle en riktig fin advent, stor klem fra Mette





Gratulerer Sigrid - send meg navn og adresse på missmettes@gmail.com 
- så skal jeg sende pakken i morgen


8 kommentarer:

  1. Åh, ribbe så bare fantastisk ut. Her hadde vi julemiddag første søndag i advent, etterpå har liksom tiden løpt fra oss. Men til helga som kommer skal det meste være klart her hjemme og vi skal riktig kooose oss. Tror jeg da ;)

    SvarSlett
  2. Mmmm... høres ut som du har hat en koselig dag med nydelig Julemiddag:)
    Ja, finale i farmen:) tar den opp og får se den sener i dag:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Wow!
    Tusen takk Mette!
    For ei flott Førjulsgåve!!!
    Sender adr på e-post :-)

    Stor Adventsklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Sigrid !
    Og, får vatn i munnen av å sjå den herlege middagen din.

    Ynskjer deg ei fin ny veke !
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige vinner av gåva!! :0)
    Ribbe middag er skikkelig godt, ekstra godt når ein får den servert av mor ;0)

    God ny veke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til den heldige vinneren.

    Ønsker fine deg en fin ny uke.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  7. Ser ut til at mora di og eg har tenkt det same. Igår laga eg og italiensk ribbe. Artig og det ga absolutt meirsmak å prøve det med anna fyll og tilbehør.

    Elles så får eg aldri tid til desse bloggrundene slik som eg vil. Og ikkje får eg tid til å verte kjent med nye bloggera heller. Synest eg brukar nok tid på pcen. Internett er alt for spennande :-)

    Ei veke til jul. Denne veka skal vi leve spartansk. Ikkje kjøtt og ikkje godteri. Lada opp julebatteria.

    SvarSlett
  8. Gratulerer til vinneren! Alltid hyggelig a titte inn hos deg - og ribbemiddagen gir lovnad om hva som er i vente :-) Kos deg denne siste uken for jul!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...