Menylinje


mandag 3. desember 2012

Litt juleforberedelser…

Her blir det tatt litt juleforberedelser hver dag, litt nå og litt da… Orker ikke å stresse med å få alt ferdig på en dag, men sprer det heller litt utover desember måned. Koser meg innimellom med julegaveshopping, baking, vask og rydding. Og koser meg om kveldene i sofakroken mens jeg ser på favoritt programmer, leser magasiner eller sitter litt på nett…

I dag ble det ny ladning med knekkebrød (klikk HER for oppskrift), lagde opp en del slik at jeg skal ha til over jul. Jeg legger også ut bilder og link til forskjellige oppskrifter på Facebook siden min MissMette – så titt gjerne innom der også, eller legg deg til som følger ღ Ønsker alle en fin mandagskveld, klem fra Mette :)



15 kommentarer:

  1. NYDELIG ;) Sånn er det her også, litt etter litt kommer frem, selv har jeg vært på jakt etter jule-esken med kuler og annet som jeg hadde planer om å lage noe ut av... men det dukker vel opp hi hi ;)
    NYT skjønne dager, dette er virkelig en skjønn tid ;)
    Varme klemmer, Anki

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde!!
    Her kommer også pynten frem litt og litt...koselig, og ikke noe stress her i gården:)
    Baking er jeg dårlig på, så den biten hopper jeg glatt over:)
    Ønsker deg en nydelig kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Kjempe fint bilde:) Jeg tar frem litt etter litt jeg også, det skal jo være kjekt:)
    Fin ukes start til deg!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. For et vakkert bilde:)
    Koselig å ta frem litt og litt hver dag og bare nyte tiden:)
    Kos deg i kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Herleg Mette!
    Og dei knekkebrøda MÅ eg berre prøve :-)

    Adventsklem

    SvarSlett
  6. HEI METTEMOR:))
    HERLIGT BILDE
    JA JEG OGSÅ TAR LITT ETTER HVERT...
    NYT DAGENE
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  7. Å så vakkert bilde!!!!! Nydelig, Mette:-)!!! Kos deg masse vennen og nyt dagene<3!!

    Klemmer!!!

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde! Ønsker deg og dine en fantastisk adventstid! :-)

    SvarSlett
  9. Vakkert, så vakkert! Og lurt å fordele ting utover i desember. Det skal jo være julekos og ikke bare julestrev ;) Klem til deg fra meg <3

    SvarSlett
  10. Så nydelig bilde,veldig vakkert:)det er lurt å fordele alt gjennom Desember og kose seg litt kvar dag med pynting og annet ein vil gjøre:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Jeg ble helt betatt av det nydelige bildet. Så flink du er! Vi tar også litt etter litt og i dag har vi baket boller, massevis av boller :o) Kos deg i adventstiden. Klem fra Nina

    SvarSlett
  12. Det hørtes ut som en rolig og fornuftig innstilling til desember:) Kos deg masse, Mette!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  13. Hei Mette:):)
    Dette hørtes ut som en god plan;) jeg har bare helger og kvelder og ta av, men problemet er at også de nesten er fullbookede, det er jo så mye som skjr om dagen;) så derfor må du bare ha meg unnskyldt, jeg er lite på nett finner liksom ikke tid:/men prøver så godt jeg kan;)
    Kos deg videre med din gode plan du så skal jeg prøve og rekke over alt jeg og:):)
    Stor klem til flinke deg:)

    SvarSlett
  14. Hei Mette! Takk for gode ord! Kjekt også å sjå at det er fleire som ikkje rekk å pynta alt med ein gong. Sjølv føler eg også at det blir meir glede over det å ta litt og litt!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...