Menylinje


tirsdag 18. desember 2012

Jeg pynter & dekorerer…

Jeg pynter & dekorerer, flytter ting rundt og går hit og ditt… Ja, slik er det hos meg *smiler* - ikke alltid like lett å få det slik man ønsker, men det blir da bra til slutt ღ I dag har jeg fått hengt opp trollhassel, og så smått kommet i gang med å pynte den ღ Små lys har kommet opp, og nå skal jeg rote rundt i juleesken å se etter noen røde hjerter som jeg tenkte å henge på ღ

Ellers har dagen gått i ett med forskjellige gjøremål, men nå; litt kvalitetstid med min kjære før jeg skal gjøre meg ferdig med julepyntingen. Blir en bloggrunde i kveld etter Greys – for den må jeg få med meg… Ønsker alle en fortsatt fin kveld og førjulstid ღ Stor klem fra Mette


14 kommentarer:

  1. Hei på deg Mette:)

    Ååå for ei nydelig pynt du har hengt opp på vrihasselen din:). Den var utrulig skjønn:)
    Eg og har vrihassel med litt pynt på, syns det er så fint og dekorativt:)
    Altså, eg kjenner meg sånn igjen i det du skriv om å flytta på ting...ha ha ha..Eg er heilt ekstrem...Flyttar på, så tilbake, så ny plass, og så endar det opp på utgangspunktet..ha ha ha...

    Fortsatt fin tirsdag:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen :)
    Flytter rundt..blir vel bra til den store dagen :)
    Herlig pynt
    kos deg med tv & julepynting
    klem

    SvarSlett
  3. Koseleg å pynte!
    Prøve og "feile" ;-)
    Kos deg vidare!

    Klem

    SvarSlett
  4. Du gjør det så fint, som alltid.

    SvarSlett
  5. Er sånn det er med jul - hit og dit, fram og tilbake like langt.....

    Nydelig pynt du viser.

    :) Inger

    SvarSlett
  6. Fantastisk bilde og jeg ønsker deg en fin fin innspurt til jula....elsker disse dagene :)

    Klwm fra Camilla

    SvarSlett
  7. Kjempefint!
    Og kjekt at Greys er tilbake! :)
    Klem <3

    SvarSlett
  8. Nydelig julestemning hos deg!!

    Ha en riktig fin jul:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Så fint du pynter! Helt nydelig!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Nydelig pynt du har:)
    Her begynner ting så smått om senn å nærme seg ferdig.
    Har vel aldri vært så sent ute med alt noen gang, hihi.
    Kort dag på fredag så juleferie. Det ser jeg frem imot:)
    Ønsker deg en strålende flott jul med masse glede og varme:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hihi, så søt du er:):) synes jeg ser deg for meg, sysler og ordner:):)
    Jeg har "tjonet" på idag jeg og, og det er sååå koselig:) gleder meg til lille julaften for da skal treet på plass:):) det blir kos det;):)
    Kos deg masse videre med pyntingen Mette:)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  12. Nydelig med trollhassel. Ønsker deg en strålende jul, og håper den blir vakker og fin. Juleklemmer fra Elin

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...