Menylinje


onsdag 5. desember 2012

Jul på trappa…

I morgen er det meldt en knall fin dag her i Brønnøysund, sol og 7 minusgrader… Tenke jeg skulle ta meg en tur i skogen og se etter et lite juletre til å ha på trappa. Bildet under her, tok jeg i julen 2009, og da hadde jeg dette treet på trappen i et gammelt melkespann. Syns det var så koselig, og jeg har savnet dette de siste årene… Så ideen i år er å finne noe av det samme ღ Jeg får se hva morgendagen bringer…

Ha en fin, fin kveld videre og adventstid ღ



32 kommentarer:

  1. Så koselig bilde fra 2009!
    Kjempestilig med det treet ved inngangspartiet...Å den fine julerosen ved siden av!
    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)
    Ønsker deg en flott dag og lykke til imorgen med å finne et passende tre;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. Et var et flott bilde :)
    Du får finne deg noen kvaster i år også :D

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig bilde:)
    Nydelig pyntet inngangsparti:)
    Blir spennende å se hva du finner i år:)
    God tur på skauen i morgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Åh ja, det var kjempeflott! Sååå koselig! Utrolig fint inngangsparti!

    Ha en herlig kveld! Nyt den ;-)

    SvarSlett
  5. Så utrulig nydelig pynta inngangsparti med treet og lyktene og alt,så koselig og fint:)
    Flott å bli ønskt velkommen slik;)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nydelig! Jeg fikk jammen lyst til å stjele ideen din, hi hi ;) Håper på nok en strålende dag i morgen for alle oss brønnøyværinger!! Klemklem <3

    SvarSlett
  7. Så koselig.. Sånn vil jeg også ha.. hehe..

    SvarSlett
  8. Så koselig bilde. Virkelig julestemning over bildet.
    Håper du finner et passende tre i morgen.

    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  9. Kor koseleg !!
    Takk for ein god idè, igjen :)

    Ynskjer deg gode dagar vidare.
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Ønsker meg! Men med minimum -15 ute blir det dårlig med juletreleting:) Så mester grønn hadde noen, kanskje jeg må jukse litt:) Har et gammelt melkespann som står der så alene ved inngangen.. også ønsker jeg meg et i hallen... til helga kanskje?

    Ønsker deg noen fine desemberdager!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  11. Så utrolig nydelig utenfor hos dere Mette ♥ Elsker stemningen:))

    SvarSlett
  12. Så koselig bilde:)
    Lykke til med jakten på juletre i morgen:) Koselig å finne sitt eget tre da:)
    Du får ha ei fin natt:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Oj, det var virkelig koselig!!!
    Her kjem så mange fine idear på bloggane rundt omkring .....forstår godt at du vil russle deg ein tur å gjenta denne suksessen.
    Koselig å besøke bloggen din :))

    SvarSlett
  14. Her var det julestemning :)

    Og denne suksessen er det nok ingen fare å gjenta :)

    :) Inger

    SvarSlett
  15. Nydelig :)
    Håper du finner det perfekte treet :)
    Kos deg i førjuls tiden
    klem

    SvarSlett
  16. Hei du.
    Så fint dette var da, bra ide, tror nesten jeg stjeler den jeg, hihi.
    Inspirerende, koooselige bilder, klem aina-kristin

    SvarSlett
  17. Så fint der er utenfor hos deg. Julerose er en favoritt her også;) Fint satt sammen på bildet!

    SvarSlett
  18. kjempefint :-) Men e trur ikkje du får det opp med rota ;-) E prøvd her om dagen , men de satt fast gitt. Men d finnes jo sag hihi. Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  19. Så fiiin julestemning på trappa di. Herlig :) Jeg får nyte bildene dine og andres utebilder for her hos oss er det full oppussing utenfor døra så her er det bare forferdelig rotete og bekmørkt ute. Vi har ikke utelys!!!

    Men julestemningen er innendørs og det er det viktigste for meg nå da ;)

    God torsdag

    SvarSlett
  20. Håper du får deg en fin tur i dag of finner deg et tre til å pynte med. Du gav meg også en ide der, takk;-)

    Ha en fin, fin dag klem fra Annfrid

    SvarSlett
  21. Ingen som ser at det er fra 2009 :)


    God jakt på et fint tre- er sikker på at du finner det !

    Ønsker deg noen fine desember dager og nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  22. Håper du finner et tre, for det var nydelig! =)

    SvarSlett
  23. Kjempekoselig inngangsparti. Det ga meg virkelig inspirasjon og ide til pynting av min egen trapp. Tusen takk!
    Håper du finner et fint tre.

    SvarSlett
  24. Har fulgt deg så lenge at jeg faktisk husker dette bildet,kjempe fint:)

    Nyt dagen søte:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  25. Kjempe koselig bilde;)
    Er så fint med slike små julebusker, jeg plukker med meg når jeg og Elvis er ute på tur.
    Fine dagen til deg vennen;)
    Klem!

    SvarSlett
  26. Nydelig Mettemor ♥
    Tenk å få stå der å banke på ;))

    Klemmer til skjønne deg ♥

    Bente

    SvarSlett
  27. Kjempefint! :) Jeg drømmer om et skikkelig inngangsparti å dekorere jeg også, blir jo så koselig :)

    SvarSlett
  28. Dette var ordentlig koselig Mette :)

    SvarSlett
  29. Så koselig med et slikt lite tre ja! Det kunne jeg tenkt meg selv også! :)
    Håper du nyter adventstida!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  30. Utrolig fint bilde, og er jo alltid koslig med et lite tre :)
    Her er det masse snø, og kaldt om dagen så jammen meg godt jeg var ute i god tid med å finne meg noen småtrær ;) God trejakt i morgen ihvertfall! Klem Karianne

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...