Menylinje


tirsdag 1. januar 2013

Velkommen 2013…

1. januar 2013 – og et helt nytt år står foran oss…
Tusen takk for alle koselige nyttårshilsener både her på bloggen og på Facebook ღ Jeg har ikke fått vært rundt til så mange som årene før, beklager det… Jeg har hatt en livredd liten Bamse i fanget store deler av nyttårsaften ღ - ikke lett å være liten & redd… Ser, og leser at det er flere som har hatt det samme med sine firbente ღ

Jeg fikk virkelig prøvd fotostativet i går, og for første gang ble det ganske bra nyttårsrakettbilder ღ Jeg gleder meg virkelig til året som kommer, det er så mye jeg har lyst til å lære meg angående bilder og redigering - og jeg håper på å kunne inspirere dere også i året som kommer ღ Gleder meg også til å titte rundt til dere, finne inspirasjon og se alt det fine og kreative dere legger ut… Takk for året som har gått, og så ønsker jeg dere alle et godt nytt år ღ

✯✲✯ stor klem fra Mette ✯✲✯ 

 
 


Følg meg gjerne på Facebook
Klikk på bildet under for å komme på siden min

17 kommentarer:

  1. Kule bilder. jeg mitt rotehode klarte å glemme stativet hjemme og fikk ikke bildet jeg har drømt om i et helt år nå. Ja, ja da har jeg noe å glede meg til da ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte nyttårsbilder!!

    Ønsker deg et kjempefint 2013; håper det kommer med mange gleder og gode overraskelser!!

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  3. Godt Nytt År Mette!

    I dag har eg gått ein liten tur i fjøresteinane i herleg opphaldsver og fanga inn gode skinnande minne frå årets fyrste dag.

    Flotte bilete du viser. Her heng stjerna på Juletreet på "halv åtte".. så det ryk nok ut ganske så snart..

    Takk for flotte innlegg i 2012!
    Blir kjekt fylgje med deg vidare
    :-)


    Klem på årets fyrste dag!

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  5. Hei på deg Mette og godt nyttår:)
    Guri malla så kule bildene dine var, knall stilige:)
    No har vi komt oss heim frå hytto, så her går kvelden med til opp pakking og vasking av kle...
    Ha ein fin kveld Mette, gler meg til å følga deg vidare i 2013.

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder! Ønsker deg et strålende år;)

    SvarSlett
  7. Happy new year dear Mette!

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder du fikk tatt:)
    Ser frem til å følge deg i 2013:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Wow, så nydelige bilder!! Her ble det tatt bilder med mobil og iskalde hender, ikke så knallbra med andre ord. Men kjempegøy med futt og fart. Ikke så gøy for de firbente, nei, godt at Bamse har noen til å passe godt på :) Gleder meg til å følge deg videre i det nye året, klemmer i fleng fra meg til deg ♥

    SvarSlett
  10. Godt Nyttår Mette.
    Flotte fyrverkeribilder du fekk tatt i går.

    Eg o satt i sofaen med ein livredd hund i går, og når det fremdeles blei skutt opp raketter kl.04.00 i natt, trodde eg at hu hadde krøpet ut av sitt lille skinn stakkars.

    SvarSlett
  11. huff ja ikke noe kjekt når vofsen er redd. en av våre ble også redd og i dag er han forsatt litt usikker på å gå ut... mens de andre tre var som vanlig... rart med det.

    Godt nytt åt til deg!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  12. Utrulig kule nyttårsbilder,flotte:)
    Godt nytt år til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Kjempebilder!!! Lurt å ta stativet med, det gjorde ikke jeg og det sees på bildene ja!
    Ønsker deg et flott godt nyttår!! Gleder meg å følge deg videre :)
    klem Tove

    SvarSlett
  14. Stilig! Tror jeg må ønske meg et stativ jeg også! Fikk nytt objektiv til jul, og bildene ble bedre med det samme! ;) Titt gjerne inn på giveawayen min, forresten ;)

    Godt nytt år!
    Klem <3

    SvarSlett
  15. Virkelig strålende bilder! Stakkars lille Bamse, ikke greit med smellene nei. Vi har to katter som gjemte seg lengst inn under et skap på vaskerommet, der var det trygt og godt :o) Gleder meg til å følge deg også i år og kanskje snappe opp noen fototips fra deg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  16. GODT NYTTÅR min kjære venn.
    Jeg håper du har hatt en fin julefeiring:)

    Ja nå er det nyttår og jeg tenkte på deg idag da jeg spiste middag.
    Jeg laget nemlig så sunn mat og danderte det så fint på tallerkene til mine barn. ( nesten så det ble bloggbart ha ha)
    Og da tenkte jeg på deg og dine fine bilder som du tar av mat og interiør og alt mulig flott.
    Og så kom jeg på tipset om sitronvann hver morgen. Det skal jeg begynne med igjen nå som jeg skal bli så sunn.

    Takk for koselige ord til meg i det året som har vært. Blir så glad for dine koselige hilsener og fine hjerter. de er så søte.

    Så gleder jeg meg til å følge deg i 2013 og. Du er en sån sjønn jente og fin blogg. Vakkert alt sammen,
    KLEM Margareth

    SvarSlett
  17. flotte bilder:) godt nytt år:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...