Menylinje


torsdag 10. januar 2013

NIBs januar utfordring – «From Within»

Norske Interiørbloggere sin januar utfordring «From Within», betyr innenfra…
- og her er oppgaven:

Om en deler inn livet i må, bør og vil, og bevisst manøvrerer etter det, kan en få mange fine oppvåkninger underveis. Hva om jeg ikke må alt jeg trodde jeg måtte? Om vi tar det med oss inn i interiøret, kan det kanskje begynne å bli ordentlig moro? Hva vil du? Hvordan har du det? From within? Vi vil se det upolerte og det polerte, det klassiske og det bohemske. Bare det kommer fra deg. 


Jeg velger å dele bilder fra spisestuen som jeg føler er veldig meg ღ
Hjemmelaget spisebord som er unikt, det er røft, tøft og samtidig elegant 
- og ikke som alle andre… 

Konsollbordet fikk samme røffe overflaten, men jeg valgte å ha understellet i sort 
– og sammen med speil og tapet fikk jeg en stil som er elegant, klassisk, tøft, annerledes 
....og veldig meg :)

Dette er mitt bidrag i NIBs januar konkurranse :) 


Overflaten på spisebord og konsollbordet er malt i Lady Interiørbeis, Drivved 9041, stolene er arvegods.
 


25 kommentarer:

  1. Så herlige bilder og de stolene dine var bare rå herlige:)
    Lykke til i utfordringen:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fint du har det, kjempekoselig! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Utrolig, utrolig flott bord!!!! Nå ble jeg misunnelig..

    Jeg er så heldig å ha en hjemmelaget benk ved mitt spisebord, kjekt å ha en handymann i huset. Bilder av benken kan du se på mitt bidrag til "from within"..

    Masse lykke til med utfordringen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott bidrag!

    Og absolutt personleg og deg :-)

    God natt klem

    SvarSlett
  5. Hei Mette.
    Veldig flott bidrag - spisebordet og konsollbordet er kjempefint og unikt:)
    Lykke til i utfordringen:)

    Ønsker deg en finfin kveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Så nydelig bidrag og dei stolene var utrulig flotte og bordet ikkje minst:)
    Ha ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så fint:)!Stolene var så herlige:)Ønsker deg en fin kveld:):)God klem:)

    SvarSlett
  8. Lykke til Mettemor

    <3

    Trine

    SvarSlett
  9. Ja so flott eit bord!
    Flotte bilder og lukka til i konkurransen. Alltid like nydeleg rundt deg!

    SvarSlett
  10. FDlott bidrag Mette!!
    Elsker bordet og stolene, røft ♥
    Lykke til:)

    SvarSlett
  11. Hei høpp Mette!!

    Nydelig bidrag lykke til!1

    Elsker bord platen og sifon flasken:)

    Nyt helgen med dine:)Her er det 4 års bursdag i helgen med 10 stk 4 åringer i hus blir det nok ikke en rolig helg;)

    Klem på klem -L-

    SvarSlett
  12. Nydelig, Mette! Det er dette Nib vil ha. Og det skjønner jeg godt:-) Her har vi nok en av finalistene. Lykke til!!

    En riktig god helg til deg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  13. Hei Mette!

    Flott bidrag. Møblene dine var så fine. Drivved har jeg også brukt på veggene i huset og er en knallfin farge.
    Lykke til :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  14. Flotte bilder:)

    Ønsker deg en magisk helg:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  15. Lykke til i utfordringen ;)
    Flotte bilder!
    Ønsker deg en kjempefin helg :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  16. Lykke til i utfordringen:D:D

    Nydelig bilder av flotte møbler:)

    Ha en riktig flott helg.

    Merethe

    SvarSlett
  17. Oi så fint bidrag!
    Ordentlig lekre Bilder!
    Elsker bordet ditt!!!
    Og den lamaen i bakgrunnen var fantastisk kul!
    Hvor har du fått tak i den ???
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  18. Lekkert Mette <3
    Masse lykke til og nyt helgen ,)
    Klemmer, Anki

    SvarSlett
  19. Kjempefine møbler med personlig preg!:) Nydelig bidrag, masse lykke til!:)

    Klemmer

    SvarSlett
  20. Helt nydelig Mette!
    Varmt lykke til!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  21. Rålekkert og personlig, fint bidrag! Lykke til, klem Kjersti:)

    SvarSlett
  22. Så flott bidrag... Bordet ditt var rålekkert. Lykke til
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...