Menylinje


søndag 6. januar 2013

Dekorative hvite vegghyller…

Hei og fortsatt godt nytt år ღ … her ble det en litt tung start på det nye året, men et kraftig migreneanfall på onsdagen som var… Har ikke kommet meg helt ennå, sliter fortsatt med vond nakke og skuldre… Håper på en bedre uke, men jeg må nok fortsatt ta det litt rolig en stund.

Her er et bilde av en av mine vegghyller… Er veldig glad i disse hyllene, og har hele tre stykker av dem ღ - disse kjøpte jeg av Nina i Paradiset for et par år siden. Den siste hyllen fikk jeg satt opp i gangen like før jul, og den passet helt perfekt til panelveggene der. Bilder kommer senere når det er litt lysere og lettere å ta bilder :)

Ønsker alle en fin kveld – klem fra Mette 


På hyllen fra Nina i Paradiset har jeg hjerteranker, en herlig slitesterk plante som passer mine grønne fingrer, hihi… Klokken kjøpte jeg hos Heges Cute N Cool House, det gamle fotoapparatet er kjøpt hos Tines Shabby Chic, knaggrekken er fra Othilies Gårdshandel og den gamle kulerammen er kjøpt hos Frøken Anker



26 kommentarer:

  1. Utrulig flotte ting i den nydelige hyllen :) Liker ALT!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydeleg Mette!


    Migrene er tøft og sit ofte ei stund i..

    Vonar den nye veka vert betre :-)

    klem

    SvarSlett
  3. Hei og godt nyttår :)

    For ei nydelig hylle du viser med masse flotte ting.
    Ønsker deg ei ny og god uke, og håper du slepp å gå med "haue under armen" !!

    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Helt lekker hylle. Migrene er noe "dritt", god bedring.

    SvarSlett
  5. Utrolig fine ting du har!
    Håper du blir bedre fort,ikke noe gøy å være dårlig!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  6. Veldig delikat.....selv om jeg personlig nok liker litt strengere ting. God bedring!

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Herlige detaljer!
    Du vet å sette sammen ting til en skjønn harmoni! :-)

    God bedring med migrenen. Kjenner til det!

    Her feirer bloggen min 1 år med en giveaway! Et artig første år og se tilbake på! :-)

    En flott ny uke til deg Mette!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  8. Så koselige hyller:)
    Jeg har innlegg om hyllen min i dag jeg og, og jeg har valgt og røffe opp min, som i grunn var ganske lik din i utgangspunktet:) Hos oss passet det bedre med en litt tøffere, den ble rett og slett for søt, hehe;))
    Men hos deg, der er det jo perfekt med den litt mykere stilen ♥

    Hyller er uansett perfekt!
    Kjekt og kunne bytte pynten;)

    SvarSlett
  9. Hei Mette.
    Kjempefin hylle, og så flotte ting du har arrangert på den... veldig koselig:)Liker kulerammen spesielt godt:)

    Ønsker deg riktig god bedring - migrene er ille det - og håper at den nye uken blir bedre:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Hei søte du,
    alltid så fint og gjennomført hos deg!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  11. Hjerteranker er veldig dekorative. Mange fine saker du har samlet på hylla. Håper formen er stigende. D

    SvarSlett
  12. Uff, stakkars deg :( Ønsker deg riktig god bedring. Håper du snart er hoppende frisk igjen. Migrene er ikke til å kimse med...

    Nydelig hylle med vakre ting :-)

    Klem fra meg !

    SvarSlett
  13. Hei vennen:)
    Uff, det hørtes ikke godt ut nei...jeg håper du føler deg fort bedre iallefall;)
    Så lekkert, jeg og er veldig glad i hjerteranke:):) de er fine, har to selv;)
    Ønsker deg en fin mandag videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  14. Vakkert! Likte også veldig godt den diskret-stripete tapeten! God bedring med migreringen

    SvarSlett
  15. Lekker hylle med vakre detaljer..

    De er så fine de plantene, men selv de klarer jeg å ta knekken på.

    Ha en fin dag og uke!

    Klem

    SvarSlett
  16. Lekker hylle med vakre detaljer..

    De er så fine de plantene, men selv de klarer jeg å ta knekken på.

    Ha en fin dag og uke!

    Klem

    SvarSlett
  17. Godt nytt år til deg! Ha en finfin da!

    SvarSlett
  18. Så kjempe koselig hylle med masse herlige nips:)
    Og jeg elsker hjerteranker:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  19. Så pent det ble hos deg, alltid kjekt med nye ting på nyåret!

    SvarSlett
  20. Hei Mette! Håper det går bedre med migrenen, nakke og skuldre..hørtes slett ikke godt ut det der!

    Lekre hyller...sånne får man nesten ikke nok av! Det var veldig fine ting du har plassert der også...me like!!

    Stor god-bedring-klem fra Jorunn

    SvarSlett
  21. Leit å høre at starten på det nye året ble slik.. Migrene slår en rett i bakken, utrolig slitsomt..
    Nå har jeg skrollet meg nedover bloggen din og kost meg lenge, så mange nydelige bilder :) Hyller pynter alltid opp og så er det jo så lett å skifte ut tingene hvis man ønsker det :)

    Ønsker deg en fin uke videre, god bedring :)
    Klem Marit

    SvarSlett
  22. kjempefine hyller. Håper at du er bedre nå

    SvarSlett
  23. Uff- jeg vet alt om migrene og føler med deg.

    Flott hylle og elsker hjerteranker :)

    Ønsker deg en herlig dag

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  24. Huff høres ikke godt ut Mette.En riktig god bedring ønskes deg,og ikke minst et fantastisk godt nytt år! Sliter med pc'en for tida, så her er det blitt lite innlegg..Bruker kun iPad eller telefon, og da er det tungvint med innlegg,synes nå jeg..God kveld!

    SvarSlett
  25. Kjempefin hylle med nydelige detaljer! Den kuleramma var jo bare sååå fin! Liker, liker, liker!

    Håper hodet, skuldre og nakke er bedre. Migrene høres ikke bra ut. Uff! Riktig god bedring, vennen!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  26. Så mange herlige detaljer Mette!:)
    Nydelig!!
    Uff...ta godt vare på deg selv...hørtes ikke godt ut!
    Ønsker deg en flott uke...og masse god bedring!:)Mange klemmer fra meg:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...