Menylinje


tirsdag 8. januar 2013

Deilig mykt, varmt og godt…

Ikke noe problem å bo landlig, til og med milevis unna store byer når en kan handle på nett ღ Like før jul så tittet jeg i julekatalogen til Home & Cottage og fant et sengesett i flanell, i en herlig dyp rødrutet farge, som jeg lenge har lett etter ღ

De to nærmeste byer som hadde Home & Cottage butikkene var, Trondheim og Mo i Rana… Sistnevnte var den nærmete, bare 25 mil :) – så jeg var superhappy etter å ha sendt en e-post til butikken i Mo i Rana, og fikk som svar at de hadde sengesettet… og om jeg ville at de skulle sende dette i posten til meg ღ - flott service & og utrolig bra kvalitet… Ekstra deilig å ha flanell dynetrekk om vinteren – selv om vi her på Helgelandskysten ikke har hatt noen særlig vinter ennå – men den kommer vel utover februar og mars tenker jeg ;)

Ha en fortsatt fin kveld, og tusen takk for alle koselig ord ღ 



Red Resort rutet flanell sengesett, 140 x 220 cm fra Home & Cottage 
- bilder lånt fra Home & Cottage sin katalog - 



23 kommentarer:

  1. Oij, ja det er det jeg kaller service;) de har jo så mye fint der og, jeg pleier og stikke innom når jeg er i Trondheim;):) går sjelden derfra uten noe i posen, det er noe til enhver smak;):)
    Utrolig deilig med flanell da;)
    Kos deg videre ikveld Mette:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så flotte farger, nydelig sengetøy,
    Ja flanell er det som duger her å om vinter,
    Deilig å legge seg da.
    Klem fra
    Sylvia

    SvarSlett
  3. Fine fargar på sengetrekka.
    Flanell er deilig om vinteren ja, men berre då ;)

    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  4. Å, dette var bare lekkert..og flanell er sååå deilig på denne årstiden:)

    SvarSlett
  5. Så lekkert det såg ut og så herlig når ein får så god service:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei Mette.
    Kjempefint sengesett i flotte farger og herlig rutete mønster, og flanell er så deilig og behagelig på denne årstiden:)
    Det var litt av en service - hurra for serviceånden!:)

    Ønsker deg en fin uke fremover:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Hei Mette

    Så kjekt med service-innstilte mennesker. Og sengesettet er skikkelig koselig. Tenker dere vil sove godt nå.
    Koselige bilder du har tatt i innleggene under! Nå jakter jeg på en kjøkkenhylle som jeg bare må ha - men jeg finner den ikke.
    Så kjekt å følge deg. Du er så positiv og glad og virker tvers igjennom god.

    Ha en fin kveld du også.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Ja, det så deilig ut!
    Og god service liker vi!!! =)

    SvarSlett
  9. Så bare kjempe godt ut:)
    Herlig med flanell på denne tiden:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Flanell er en stor favoritt her hjemme, så godt å ligge i!:)
    Og snakk om service! Ikke alle butikker som orker å sende:))

    Klem Marit

    SvarSlett
  11. Oj, så nydelig;)
    Å for en sevice. Noen butikker har blitt gode på servicen og får igjen for det en god reklame<;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  12. Oj, så nydelig;)
    Å for en sevice. Noen butikker har blitt gode på servicen og får igjen for det en god reklame<;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  13. Mmmm, ser deilig ut! Selv om jeg sitter her med kaffekoppen fikk jeg plutselig lyst å krype under dyna igjen... Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  14. Flanell er eit must her i Hakkadalen om vinteren, vårt kjem frå Hoie og er litt sånn flanellografaktig, så tjukt at katten heng fast :D

    Klem!

    SvarSlett
  15. Så nydelig sengesett..
    Flott å bli møtt med så god service!
    Håper du har hatt en god start på det nye året .
    Ønsker deg fine dager videre.
    Det er alltid så koselig å titte innom deg .
    Gleder meg til hvert av dine skjønne innlegg.
    Ha en fin dag .
    klem fra Anne

    SvarSlett
  16. Kjempe flott service :) Så herlig da ;)
    Flanell er jo bare mega godt å ligge i :)

    Ha en nydelig dag, Mettemor :)
    Klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  17. Det var service, ja! Flanell ma til pa vinteren!

    SvarSlett
  18. knall fint! Jeg er så glad i de fargene jeg =)=)

    Ha en fiiiin kveld!!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  19. Å, så fint dette var, og så bra at de kunne sende det til deg!
    Jeg må også ha flanell om vinteren, og i Lunden blir det iallefall et must; sånn som det er nå rimer det på innsiden av soveromsvinduet, men et innervindu kommer nok til å bli satt inn med tiden.
    Her var vi så heldige å få H&C i nabobyen, og her er ikke avstandene så store. Aberet er at det er så mye fint der at jeg helst ikke bør ta turen ;o)
    Ha en fortsatt fin-fin kveld :o)¨

    klem Mona

    SvarSlett
  20. Enig! Deilig med flanell om vinteren! :-)

    SvarSlett
  21. Utrolig koselig sengesett! Kjempefint! I det sover man nok godt ;-)

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...