Menylinje


søndag 27. januar 2013

Søndagsfrokost – sent men godt…

Herlige, deilige søndager… Søndagsfrokost, sent men godt, og veldig godt å kunne sitte lenge og bare kose seg sammen ღ Røkelaks med eggerøre smaker veldig godt sammen med hjemmelaget knekkebrød – oppskrift på knekkebrød finner du her. Tusen takk for alle koselige ord og støtte i innlegget under – dere er bare så gode ღ

Har hatt to fine dager, og da har jeg prøvd å koble av – jeg holder også på sjekket ut forskjellig angående mat, mage og helse – men det får jeg heller komme tilbake til når jeg vet mer… Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag, og helg…

Stor klem fra Mette


 
 


15 kommentarer:

  1. mmmmmmmmmmm så godt det ser ut :)
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Dette så deilig ut Mette!
    Her har det også vært sen søndagsfrokost. Veldig godt å somle litt på søndager og ta seg ekstra god tid til frokosten.

    Ønsker deg en fin søndag :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  3. Så nydelig dette såg ut og bildene dei er alltid så vakre og innbydende:)
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Quelles belles photos !! et appétissantes.

    SvarSlett
  5. Nam, nam og atter nam! Det så helt herlig ut! Frokosten er jeg ferdig med, men...tror jammen det blir eggerøre til kvelds. Dette så virkelig godt ut ;-)

    Ha en riktig god søndag!

    SvarSlett
  6. Deilig med skikkelig søndagsfrukost og god tid;) De knekkebrødene dine skal jeg jammen prøve! Håper det går bedre med deg;) Klem fra Edny

    SvarSlett
  7. Søndagsfrokosen SKAL inntas sent. Det er nemlig oppskriften på at helgen er perfekt :-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  8. For en utrolig herlig søndagsfrokost:)
    Håper det går sakte men sikkert riktig vei med deg!!
    Masse varme klemmer
    Merete

    SvarSlett
  9. DET ser godt ut !

    Håpe du får ei fin veke :)

    SvarSlett
  10. Så herrrrlig ut! Fine bilder du tar:)
    Håper du finner ut av det med helsa.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  11. Åh, nå ble jeg sulten altså!! Kan nesten kjenne den gode smaken av laks og eggerøre bare ved å se på de nydelige bildene dine :) Håper formen er bedre, stor klem fra meg til deg <3

    SvarSlett
  12. hærlig frokost :)
    Jeg kaller det for eggerøre, og det er altså så godt sammen med røykalaks :) Nammis, gleder meg til neste helg, nå fikk jeg inspirasjon

    mvh Tone

    SvarSlett
  13. ohoo, snakk om å vekke appetitten min!! Nydelige bilder av deilig mat : )

    Håper det går bra med deg. Det gjelder å ta en dag om gangen.<3

    beste ønsker,
    hilsen Silje.

    SvarSlett
  14. Tror det å kunne ta seg tid til å spise en ordentlig god søndagsfrokost er noe av det beste jeg vet. Viktig å kunne kose seg skikkelig, innimellom =)

    SvarSlett
  15. Mmmmmmmmmm....fantastiske bilder! =)
    Håper du går en god helg i møte!
    Tenker på deg ♥

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...