Menylinje


fredag 18. januar 2013

Siste stuebildet med det gamle kistebordet…

Siste bildet av det gamle kistebordet i stuen, i alle fall for denne gang… For noen ganger må bare det «fine» vike for det som er mer praktisk… Jeg likte så godt å ha den gamle kisten som stuebord – interiørmessig ღ Men noen ganger er det mer praktisk å ha noe som fungerer, enn at det tar seg godt ut ღ Så stuebordet har kommet opp igjen… Og kisten, ja den vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha ennå, men jeg må prøve å finne en plass til den etter hvert :)

Tusen takk for alle koselig ord dere legger igjen, setter stor pris på dem alle – dere er bare fantastiske ღ 

Ønsker dere alle en riktig god helg 
 - Klem fra Mette – 


 


17 kommentarer:

  1. Hei:) ja det er ikke alltid det som er finest og se på som er det mest praktiske;):) jeg har erfart den jeg og:)
    Håper du finner ett smart sted til kista di, for den er nydelig:)
    En fortsatt fin kveld til deg Mette:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde fra stua di vennen! Lunt og koselig:-) men jeg er sikker på at du får det fint med et annet bord og:-) skjønner den praktiske biten, men du må finne en ny plass til den nydelige kista! Hva med å sette den mot fotenden av senga og oppbevare pledd e.l. I den?
    Håper du har en fin kveld!
    Nå skal jeg kose meg med bolighus;-)

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  3. Den er knallfin den kisten.
    gleder meg til å se nye bildet :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig stue du har:)
    Hjemmekoselig og herlig:)
    Kisten er kjempe fin, så håper du finner et flott sted til den:)
    Gleder meg til å se det nye:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Prøvde sjølv med kiste til bord ei stund.
    Men så praktisk var det ikkje.
    Har tre kister som rommar alt frå Julepynt til dukar m.m.
    Praktiske til oppbevaring i alle fall.

    Fin helg i nord :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig kiste også er det bare så dumt at man må innrømme til slutt at ikke det er praktisk...den fella har vi nok gått i mange av oss ;)
    Koselig stue er det jo uansett :)

    Ha en fin helg :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  7. Kistebordet er veldig lekkert, men ser utfordringen med tanke på det praktiske..

    Regner med at kisten kan gjøre nytte for seg et annet sted i huset

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder fra stuen din og nydelig kistebord selv om det kan være litt upraktisk.
    Ha en flott helg.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  9. For en herlig stuekrok du har!! Veldig fint innredet. Jeg har også hatt kistebord, men det er ganske upraktisk.. Så fikk jeg et gammelt kjøkkenbord som vi sagde beina av på, men det var lett å få flis i seg på bordplata så i høst fikk vi nytt bord i stua:-)

    SvarSlett
  10. Nyyydelig kistebord ja, skjønner du liker det godt♥ Kjedelig når det ikke alltid fungerer sånn praktisk sett ;)

    Ha en fin helg,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  11. Kjempefin kiste, men skjønner godt at det ikke er like praktisk som stuebord.... Kunne aldri hatt det sånn her med små barn i huset ;) likte forslaget om å ha den i enden i senga lenger oppe her :)
    Topper du finner en fin fin plass til den jeg :)
    Ha en fin helg :)
    Klem Line

    SvarSlett
  12. Skjønner godt at du helst ville hatt denne kisten til bord, for den er helt utrolig lekker !! Litt vanskelig å dekke på kanskje, siden lokket buer på toppen :)

    Herlig bilde av Bamse under her :)
    Veterinær besøket er nødvendig, men sikkert ikke like kjekt nå sprøyten skal tas... Jeg skal med Buddy neste uke, så får vi se hvordan det går :)

    Ønsker deg en strålende lørdag og god helg.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  13. Skjønner godt at du helst ville hatt denne kisten til bord, for den er helt utrolig lekker !! Litt vanskelig å dekke på kanskje, siden lokket buer på toppen :)

    Herlig bilde av Bamse under her :)
    Veterinær besøket er nødvendig, men sikkert ikke like kjekt nå sprøyten skal tas... Jeg skal med Buddy neste uke, så får vi se hvordan det går :)

    Ønsker deg en strålende lørdag og god helg.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  14. Det er utrolig flott med slike gamle kister, men kanskje ikke så praktisk når man må balansere kaffekoppene på det ;)

    Håper du finner en fin plass til den, og at den ikke blir gjømt vekk :)

    Ønsker deg en koselig helg videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  15. Kjempefint bilde, der ser veldig koselig ut hos deg! Jeg skjønner at du vil bytte ut den fine kisten til noe mer praktisk...men det er jo morsomt å ha prøvd ut litt forskjellige varianter, da. Jeg fortelle deg at jeg har prøvd den oppskriften du viste med cottage cheese, nøtter og honning. Til aldri å ha smakt dette før så var det ganske godt, litt uvant konsistens på cottage cheese..men det er bare en vanesak..jeg prøvde med jordbærsyltetøy også og det var kanskje hakket bedre. Nyyydelig bilde av Bamsegutten under her! Ha en fortsatt fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Visst är det fint med kista men den bör nog vara platt så man inte spiller vinet eller kaffet på kistan eller golvet. lycka till med nästa val.
    Ha en fin söndag
    Kram Meta

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...