Menylinje


lørdag 27. oktober 2012

Titter innom for å ønske alle en god helg…

Hei og god lørdagskveld… Her har dagen gått i ett med forskjellige små gjøremål, og jeg har hatt en fin dag ღ - veldig kjekt med slike dager ღ I ettermiddag hadde vi taco til middag, lenge siden vi hadde det og det smakte himmelsk godt. Etter min livsstilsendring bruker jeg nå ikke lefser eller skjell – kun salat, kjøttdeig, litt ost, mais, tomater, løk og litt rømme.

Har fått meg en middagshvil og vi har sett på «Skal vi danse». Ellers en stille og rolig kveld, og lille Bamse ligger på rygg i kurven sin mett og god… Ute er det nå endelig vindstille og snøen daler sakte ned, fikk litt julestemning her ღ Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg, stor klem fra meg….

Husk å melde deg på min giveaway i innlegget under her. Eller klikk HER for å komme dit :)
 – og bli gjerne følger på min Facebook siden MissMette.



18 kommentarer:

  1. Mmmmm....dette så utrolig godt ut:)
    Fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. En riktig god helg til deg,
    Så mye godt du lager,
    Får lyst å smake på alt.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Åååå, gurimalla det så skikkelig godt ut nå.
    Skal jeg ta å lage meg en dag, det er jo så godt.

    Ha en super helg videre.
    Flott blogg du har.

    SvarSlett
  4. Så godt det såg ut:))nam!
    Ønsker deg ei forsatt fine helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Fin helg til deg også Mette.
    Så ut som en god tacosalat.

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Nam nam! Er slik vi også spiser taco her i huset :)

    Ønsker deg en herlig Søndag -
    KLem Jatte

    SvarSlett
  7. Ser kjempegodt ut :)

    Ønsker deg en god natt og fin søndag !

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. Så jo veldig godt ut dette da, delikat bilde:)

    SvarSlett
  9. Tacosalat er digg!

    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlett
  10. Har alltid syntes at taco er best uten lefser eller skjell!
    Ha en fin søndag...

    SvarSlett
  11. Mmmm, tacosalat er såååå godt:))
    Ha en fin søndag Mette ♥

    SvarSlett
  12. Herlig salat!
    Måtte din søndag bli god B-)
    Her er det sol og kaldt..
    Faktisk litt fint ;-)

    Klem

    SvarSlett
  13. Hørtes ut som en perfekt lørdag,og ganske lik vår.Vi hadde taco på fredag og lørdags pizza.

    Nå går turen til pappa i Seljord der får vi servert middag,deilig å få servert:)

    Ha en fin søndag og ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Elsker taco!! :)
    Ha en fin dag Mette! :-)

    SvarSlett
  15. Det såg virkelig deilig ut!!!
    Ha ein flott Søndag.

    SvarSlett
  16. Den salaten så veldig god ut!

    du er nominert forresten ;)

    http://www.egedenne.com/2012/10/berta-carrot-award-2012-nominerte_28.html

    SvarSlett
  17. Denne så fantastisk god ut da!! =]

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...