Menylinje


mandag 29. oktober 2012

Herlighet, jeg tror jeg har mistet alt…

I går kveld skulle jeg ta en virusskanning og oppdateringer på datamaskinen min, og jeg vet ikke helt hva som skjedde? – for plutselig var alt borte!!! Alt av bilder, dokumenter, programmer… alt er borte vekk :( Har sittet i timevis for å se om jeg kan finne feilen og redde det som er borte, men jeg er ingen ekspert og plages og er veldig oppgitt… Hvis jeg ikke finner det ut, så må jeg få hjelp av en data venn i morgen, så til så lenge legger jeg ut et bilde av lille Bamse som jeg har postet tidligere ღ Jeg får komme tilbake til dere som har stilt spørsmål i kommentarfeltet når jeg er oppe og «går igjen»…

Bli gjerne med på min GIVEAWAY, masse flotte premier
- et gavekort på 500,- fra nettbutikken Heges Cute N Cool House
- og flere fine skjerf fra Barfota

Klikk HER for å melde deg på, og del gjerne med dine venner :)
Ønsker alle en fortsatt fin kveld, klem fra Mette



19 kommentarer:

  1. Uffda, men mest sannsynlig finner en ekspert det igjen. Jeg er heldig slik, har en sønn som er nettverksadministrator og en kløpper på data, det han ikke finner er ikke mulig å finne. Anbefaler deg å kjøpe en ekstern harddisk, de er små og greie og har stor lagringskapasitet. Jeg fikk en av datasønnen min til bursdagen så nå er alt av viktighet lagret to plasser.

    Håper det ordner seg.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. åh så dumt, men det er ike så vanskelig å få gjennopprettet det om du kjenner den rette personen :)

    Jeg fikk igjen mange av bildene mine som ble borte for noen uker siden :)

    Lykke til, Mette :)

    SvarSlett
  3. Huff og huff. Så utrolig ergerlig. Håper det ordner seg. Pust dypt.

    SvarSlett
  4. Ånei Mette!
    Jeg håper du finner ut av det ;)
    Alle de flotte bildene dine, og som du sier mye mer...
    Håper kvelden blir fin likevel :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  5. Håper du får hjelp til å finne ut av det!!
    Og at alt ordner seg til slutt...
    Husk: Keep calm and carry on... ;-)

    Lykke til!

    :-)

    SvarSlett
  6. Off, så kjedelig Mette. Håpe du har fått orden på dataen nå og funnet ut av det.

    SvarSlett
  7. Ååååå nei, ikke gøy....
    Sitter med en knust pc og alle bildene, mailer osv er borte....pc virker ikke siden min sønn snublet med pc....
    Nå er det iPad til jeg får ny pc.

    Klem

    SvarSlett
  8. Huff så kjedelig. Har opplevd lignende. Betalte et firma i dyre dommer for å finne bildene mine igjen. De fant 5 av ca 20 000 :) Da kjøpte min samboer en "dings" for 300 kr og fant igjen alle bildene mine! Og siden da har en ekstern hard disk vært i bruk :)

    Synnøve

    SvarSlett
  9. Håper alt kommer på plass igjen Mette!

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  10. Huff så ille, håper virkelig det ordner seg.
    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  11. Huff, så utrolig kjedelig! Hpåer du finner igjen alt det tapte, krysser fingrene for det :)
    Skal helt klart kjøpe meg en ekstern harddisk jeg også før det samme skjer her..

    Ha en god kveld til tross :)

    Klem

    SvarSlett
  12. I de fleste tilfeller ligger alt på harddisken selvom det ser ut som alt er vekk, håper det er tilfelle hos deg også. Bra du har en som kan hjelpe deg litt. Minner jo oss alle på at vi bør ta noen sikkerhetskopier nå da...Lykke til Mette, det ordner seg nok!

    SvarSlett
  13. Uff så utrolig kjedelig!
    Håper det ordner seg for deg, er heller ingen data ekspert så hadde blitt helt satt ut selv hvis det hadde skjedd meg!
    Godt du har snille mennesker som kan hjelpe deg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  14. Systemgjenoppretting? Har du prøvd det? Kan gå tilbake til tidspunkt før du satte i gang med skanning.

    Sjekk med dataeksperten din først før du gjør det, sånn i tilfelle rottefelle.

    Lykke til, håper det ordner seg!!!!

    SvarSlett
  15. Uff, så kjedelig! Det er jo skrekken. Håper inderlig at du får hjelp i morgen til å fikse problemet.
    Masse lykke til :o)

    Klem Mona

    SvarSlett
  16. ja, systemgjennopretning kan fungere! det er kjempelett å fikse selv :) håper det ordner seg!

    klem merethe

    SvarSlett
  17. Åhh, jeg håper virkelig du får hjelp til å finne tilbake til filene dine. Det er skikkelig kjedelig når sånt skjer! Koselig med bilde av Bamsegutten ihvertfall:) Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Ånei!!
    Det er skrekken altså!!
    Håper du finner ut av det - lykke til ♥

    SvarSlett
  19. Hei Mette.

    Bamse er så søt :O)
    Virus = skummelt .O/
    Koselig om du stikker innom bloggen min denne uken. Da kan du bli den heldige vinner av bursdags gaven til Det lille ekstra .O)
    Ønsker deg og dine en herlig dag .O)

    VH Lisa

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...