Menylinje


onsdag 24. oktober 2012

Feirer 200.000 besøkende …

I går så jeg at bloggen min passerte 200.000 besøkende, og det syns jeg fortjener en liten giveaway ღ
– giveaway kommer snart her på bloggen, så følg med :)

Her i nord er det et skikkelig uvær, med regn, sludd og mye vind. Veldig kjekt å være inne for å si det slikt! Nå straks blir det å se på «Farmen» med litt hjemmelaget yoghurt sorbett/ is… Ønsker alle en fortsatt fin kveld og uke – og under her er oppskriften for de som har lyst til å prøve den ut ღ - klem fra Mette



Hjemmelaget Yoghurt sorbett 

Du trenger:
1 banan
1 kurv jordbær
2 ss. melis
3 dl Kesam vanilje

Slik gjør du:
La banan og jordbær tine litt, før du har dette sammen med Kesam vanilje og litt melis. Kjør dette sammen med en stavmikser eller en kjøkkenmaskin, til du har en tykk masse. Jeg setter dette så et par timer i fryseren, mens jeg passer på å røre ofte. Pass på å ha det i en isboks eller i en boks som er helt tett, slik at den ikke blir krystallisert. Her har jeg pyntet jeg med litt friske jordbær og pittelitt Daim kuler ;)


27 kommentarer:

  1. Gratulerer med 200.000 besøkende!
    Og den isen så bare superlekker ut ;)
    Ha en fin kveld :) klemmer fra Nina

    SvarSlett
  2. Gratulerer med besøkstallet! Gleder meg til giveaway. Her har man nettopp spist seg mett på is og brownies ;) Nam! Kos deg med Farmen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 200 000 besøkende, det er jo helt fantastisk :)
    Kos deg med nydelig sorbett, vel fortjent :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med over 200000 besøkende,wow det er mange men så har du ein flott blogg og,allltid kjekkt å titte innom deg:)
    Kos deg med sorbeten,Farmen her og:)
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  5. Å så herleg eit innlegg!!

    klem
    Og Gratulere med så mange innom deg :-)

    SvarSlett
  6. Så deilig den sorbeten såg ut:):) mm-mm:):)
    Må jo også få gratulere deg masse med 200.000 besøkende vennen:) dette er velfortjent:) du har en bra blogg:)
    Her har den første snøen falt ikveld:) åååå som jeg koser meg nå;) men tviler på at den blir liggende:/
    Jaja;) ønsker deg en fin kveld videre vennen;):)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange besøkende! :)
    Og takk for at bloggen din finnes, den er en boble av inspirasjon.

    Nyt uværet! Jeg er bittelitt misunnelig - jeg elsker uvær! :)

    KLEM fra Askelien

    SvarSlett
  8. Gratulerer så utrolig masse med så mange som titter innom:)
    Velfortjent:)
    Du har en kjempe koselig blogg og jeg stortrives hos deg:)
    Gleder meg til Give-Awayen din:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Gratulerer med så mange bøsøkende!:)

    Jeg feirer nå med 30 tusen!!!
    Og med giveaway på happylights på bloggen min:)
    Koselig om du blir med;)

    Fin kveld videre Mette:)

    SvarSlett
  10. Hei på deg;)
    Gratulerer med 200000 besøkende;)
    Fullt fortjent;)) Du har en flott blogg så det er grunn til å feire;))
    Her snør det godt nå i kveld.
    Ønsker deg fine dager i snø og blåst;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  11. Gratulerer sååå masse Mette :))
    Alltid kjekt å komme inn til deg her:)
    Jeg er ikke alene som synes det ♥
    Takk for alt du deler og gir av deg selv ♥
    Hipp hurrrra for Mette :))

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  12. Grattis med fine tall:)
    Og fy, så god den sorbeen så ut!!
    VIL ha ♥

    SvarSlett
  13. Henger meg på gratulasjonene! Utrolig! Og den sorbeten ser herlig ut! Flott foto, foressten.

    SvarSlett
  14. Nam! det så veldig godt ut! Takk for tips! :)

    SvarSlett
  15. Å dette så veldig fristende ut.
    Gratulerer med flotte besøkstall:)
    Ønsker deg fine høstdager med govær.
    Ellaklem :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Grunn til å feire da ja :-)
    Den isen så jo himmelsk ut. Skal definitivt prøves. Kan nok imponere gjester med den.
    Klem fra Irene

    SvarSlett
  17. Gratulerer Mette! Og isen såg veldig god ut! Eg har kutta ut/ned på sukker siste vekene, og kunne ha ete ALT som ser godt ut på ein gong :)

    Håper du har hatt ein fin kveld!
    Her har blitt kvitt ute!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  18. Hei høpp Mette!!

    Gratulere!!Jeg hadde også det på søndag,må vel få feiret litt jeg også:)

    Denne oppskriften skal jeg jammen prøve så nydelig ut:)Kjekt med pinterest for nå bare pinnet jeg oppskriften din og den ligger klar på brettet mitt:)


    Nyt resten av uken:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  19. God morgen Mette .O)

    Mmmmmmmmmmm dette så godt ut :)
    Dette må jeg prøve. Får en venninne på besøk i butikken etterpå. Skal overraske henne med noe godt :O)
    Gratulerer så mye med så store tall .O) Gleder meg til å følge deg videre :O)
    Ha en herlig dag :O)

    VH Lisa

    SvarSlett
  20. Oi, gratulerer med masse besøk på bloggen :)
    Kjempegøy!
    Ønsker deg en strålende dag, uansett vær ;)

    Klem

    SvarSlett
  21. Gratulerer du skjønne,
    tenk så masse besøkende.
    flott altså .-)

    nydelig bilde du har lagt ut.
    her kom snøen i går kveld.... hvitt i dag. men ennå blomstrer klematis på veggen og noen andre blomster også - glemt navnet - i haven. ble akkurat ferdig med å rydde inn før den kom dalende...
    fin dag til deg,

    varm klem TOVE

    SvarSlett
  22. Gratulerer sååå mye !! 200 000!!! wow !! :D Men du har en nydelig blogg, så det er ikke rart!!
    Enda lengre nord har vi full vinter...minusgrader og sparkeføre!!!
    Nyt dagen
    klem Tove

    SvarSlett
  23. Gratulerer sååå mye !! 200 000!!! wow !! :D Men du har en nydelig blogg, så det er ikke rart!!
    Enda lengre nord har vi full vinter...minusgrader og sparkeføre!!!
    Nyt dagen
    klem Tove

    SvarSlett
  24. Hipp hurra og gratulerer med mange besøk :)
    Det er moro!!!

    SvarSlett
  25. Gratulerer med 200.000!!
    Imponerende og veldig fortjent.
    Du har en nydelig, inspirerende blogg!

    SvarSlett
  26. Hei Mette!
    Gratulerer med jubileet... 200000 visninger, en hel masse nuller der:))

    Din youghurtsorbet ser veldig god ut, og virker veldig enkel å lage. Denne skal jeg så absolutt prøve!

    Ønsker deg en kos torsdagskveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...