Menylinje


søndag 7. oktober 2012

Fine gaveesker du kan lage selv….

Som jeg fortalte for noen dager siden, så var jeg innom en skobutikk for å få tak i forskjellige skoesker for å lage noen fine gaveesker, som jeg skal bruke i bursdager og giveaway som kommer ღ Har i dag fått laget noen flere gaveesker, men mangler fine bånd til dem… Her er en i hvitt, en i gull og en i sort som jeg lagde tidligere i år… ღ Jeg har kledd gavepapir rundt esken, og lokket hver for seg – slik at man kan ta av lokket uten at esken blir ødelagt – og eventuelt, så kan esken brukes om igjen til en annen anledning :) Ønsker alle en fin søndag, og uke som kommer… Klem fra Mette




15 kommentarer:

  1. Kjempeflotte :)

    Laget noen slike til julegaveesker i fjor til jul, de skilte seg ut på en bra måte ja :)
    Dekorative!

    God ny uke!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så flotte gaveesker :-D
    Takk for tips, tror jammen meg jeg skal lage meg noen selv...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Kjempe kreativt og herlig idee:)
    De blir jo bare utrolig flotte:)
    Flink du er:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Nydelige, tusen takk for super idè! :-)

    Her har søndagen gått med til te- drikking, ommøblering, blogging og kikking i nye magasiner. Helt nydelig, nå føler jeg meg klar for mandagen!

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  5. Så lekre! Kjempefine å bruke til oppbevaring og:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige gaveesker ..flinke deg .
    Kjempesmart ide!
    Det blir nok noen esker her også ..takk for inspirasjon.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Smart, praktisk og veldig fine :)

    Fin uke til deg !

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. Tusen takk for tipset! Kjempefine esker :) Ha en flott uke. Klemmer fra Bondekjerringa

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Så flotte, tusen takk for supert tips!
    Ønsker deg en riktig fin ny uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Å skjønne Mette!
    Så flotte esker-me like!
    Du er så kreativ og flink!
    Takk for inspirasjon!

    Ønsker deg en vidunderlig ukestart!
    Kraftig klem
    Camilla.

    SvarSlett
  11. NYDELIGE!
    Jeg har noen esker liggende å vente på meg jeg også. Utrolig kjekt å få gave oppi en slik eske da:)
    Synes den rosa/sorte var spesielt fin!

    Fin uke til de Mette.
    Klem fra Annepanne.

    SvarSlett
  12. Kjempefine esker. Morsom å lage noe flott å pakke ting i. Innpakningen er viktig syns jeg. Pleier å dekorere litt. God ide å bruke skoesker. Det er en passe størrelse til mange ting.Ha noen esker liggende, det har jeg alltid for strikkegaver er det greit å putte i esker. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  13. Få fin ide og så flotte de ble. Veldig kjekke å gi bort og til oppbevaring.

    Ønsker deg en flott uke.
    Klem
    Anne Line

    SvarSlett
  14. Kjem på da du. Skoøskjer tar eg som oftast ikkje med meg når eg kjøper sko. Men ser no at da kan eg visst gjer heretter. :) Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  15. Hei.Så koselig dem var kjempefine.Lurt og nydelig.Koselig å få gaver med så fin innpakning.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...