Menylinje


torsdag 4. oktober 2012

DIY – lag gaveesker selv…

I ettermiddag var jeg innom en skobutikk for å få tak i skoesker i forskjellige størrelser for å lage gaveesker. Skobutikkene gir gladelig vekk esker, så hvis du trenger skoesker med lokk så er det bare å spørre når du er innom en. Jeg satte meg ned her i ettermiddag for å lage en gaveeske som jeg skal sende til vinneren av giveawayen min…

Papiret som jeg brukte var i tykkeste laget, så det var ikke så lett å få det fint rundt kantene, så jeg anbefaler vanlig gavepapir til å kle slike esker med. Ettersom premien var på strøssel til cupcakes syns jeg det passet med rosa papir med hvite prikker. Lokket pyntet jeg med brunt bånd og sløyfe… Kortet lagde jeg selv, med bilder jeg fant på nett, og skrev ut to stykker – slik at toppingen på cupcakes og jordbær med sjokolade fikk en forhøyning – og dermed et litt mer spennende utseende…

En av ulempene med denne årstiden er at det blir så fort mørkt, og da blir det helt håpløst å få bra bilder! Jeg skal se om jeg kan ta et bedre bilde i morgen… Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, og uke videre… - stor klem fra Mette :)


 


22 kommentarer:

  1. SÅ lekkert da!!! ikke dumt! kjekt å få slike tips nå som det nermer seg desember=)

    Ha en fiiiin kveld videre!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min;). Nydelig hjem du har og for et supert gaveesketips da. Det må jeg prøve på;).

    Legger meg til som følger hos deg også, for hit kommer jeg gjerne tilbake;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Å så nydelig med den svarte sløyfen.Siden jeg er stor fan av sex in the city (serien) fikk jeg assosiasjoner til det:)

    Takk for tips!!

    Ha en fin helg Mette!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Nydelige esker!! Og så lurt å spør på skobutikken!! Jeg kjøpte rimelige esker på Ikea når jeg skulle lage pynteesker til tantejentene mine når de ble født!! Kjøpte litt store og la gave nedi. Brukte voksduk isteden for papir, for at esken skulle tåle litt mer. Pyntet med blonder, blomster og innramma bilde. Tanken var at det kunne være en eske for de første tingene de fikk. De ble veldig fine, men det ble mer arbeid enn jeg hadde tenkt......men verdt det likevel.
    Ha ei fin helg:)) Klem

    SvarSlett
  5. Så genialt, og så enkelt:) det er mye en kan gjøre selv, men som en ikke kommer på:) det er da det er snedig med slike som deg:) som viser oss det;) klem

    SvarSlett
  6. Åh, så fint! Riktig lekkert! Så lurt! Tusen takk for tipset ;-)

    Ha en herlig høstkveld!

    SvarSlett
  7. gu'så flotte :) super ide jo :)

    SvarSlett
  8. Så koselig med hjemmelagde gaveesker!!
    Fliunk du er Mette ♥

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Nydelige og inspirerende...
    Gleder meg til å pakke inn julegaver :)
    Og kanskje det blir en pimpet gave-eske fra meg til noen i år!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Kjempe smart og inspirerende:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Å, så søte bokser!
    Veldig koselig med slike bokser da, litt mer personlig :)

    Ha en fin natt søte du,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  12. Supersøte gave-esker!!
    Flott med tips!! :-)
    Herlig helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  13. Det er jo bare suverent å lage selv...den ser jo kjempefin ut..
    fin helg til deg
    klemklem

    SvarSlett
  14. Super fine gave esker:) Dette skal jeg huske på, nå som det nermer seg jul!
    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  15. Hei Mette.

    Så fine. Tror jeg må lage noen av disse til butikken min .O)
    Ønsker deg og dine en herlig helg :O)

    VH Lisa

    SvarSlett
  16. Så nydelig esken er!! Dette må jeg prøve. Takk for at du deler.

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Åååå for en søt gaveeske. Tenk å lage slike til alle julegavene til jul......Men blir kanskje litt vel mye. Men tenk så koselig å ha slike pakker under juletreet :)
    Ønsker deg en fin fredag
    KLem

    SvarSlett
  18. Det skal så absolutt prøves til jul
    God helg!
    Hilsen Irene

    SvarSlett
  19. Utrolig pent! Det var kjempefint laget av deg :)
    Du er flink!!!

    SvarSlett
  20. Hei, WOW så nydelige:-) Fin fredag! klem Siv:-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...