Menylinje


søndag 28. oktober 2012

Hjemme hos min bloggvenninne, Elin…

Oj, som helgen suser av gårde… Her startet dagen med en lang og deilig frokost, kaffe besøk til mitt søskenbarn for å se på små skjønne Pomeranian valper som nettopp har begynt å gå, og jeg har kost meg hjemme med helgens interiør magasiner. På fredag kom magasinet Vakre Hjem i butikken, og dette har jeg sittet og kost meg med i dag. I en av interiør reportasjene er de på besøk til min bloggvenninne Elin – som har bloggen Elin med Draumesidene

 … og her har jeg vært på besøk ღ - det var så utrolig gøy å se bildene fra hjemmet til Elin igjen. Vi bor jo en del mil fra hverandre, og det var så kjekt «å være på besøk» igjen ღ Elin bor ikke så langt unna min samboers hjemplass, og når vi er på vei sørover til Sunnmøre har vi tittet innom henne. Og hjemmet hennes er like vakkert som i denne reportasjen, og med en fantastisk nydelig utsikt. Klikk HER for å se flere bilder hos Elin

I dag har vi også hatt litt vinterstemning, med snø som laver ned – koselig søndag ღ Husk å melde deg på min giveaway i innlegget under her. Eller klikk HER for å komme dit :) – og bli gjerne følger på min Facebook siden MissMette





11 kommentarer:

  1. Så flott du driv reklame for Elin :-)
    Måtte kjøpe magasinet eg også!
    Berre nydeleg!!

    Vonar helga di har vore god og at veka vert endå betre!

    søndagsklem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde.. Virkelig et 'vakkert hjem' ♥
    Håper du har hatt en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja Elin har et vakkert hjem. Tror jeg må kjøpe det bladet jeg også. :)

    Fin ny uke til deg Mette.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Dette så utrolig flott ut:)
    Fikk Magasinet i posten på Torsdag men ikke rekkt å se på det enda, men har noe å glede meg til:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. For et nydelig bilde av et vakkert hjem ♥
    Fineste kvelden til deg Mette:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott det er der :)

    Hvordan har du fått til det vakre bilde hvor det snør?
    Ønsker deg en fin fin uke Mette!

    god klem :)

    SvarSlett
  7. Hei. Kjekt å besøke bloggen din. Masse fine bilder og innlegg. Jeg er ganske ny blogger og synes det er veldig kjekt, men også litt utfordrende. jeg er ikke så veldig flink på data, så det blir mye å sette seg inn i :) Artig med teksten du bruker på bildene dine. Er det noe som du har redigert selv? også veldig flott med snø bilde, kan jeg spørre hvordan du fikk det til :)

    SvarSlett
  8. Liker bloggen til din venninne Elin, alt er fint der! liker spesielt godt naturbildene hennes, noen av de kunne eg godt hengt opp på veggen som kunst;-)

    kose med valper da, heldig.

    vakkert vinterbilde, føler nesten hvor surt og kaldt de er. her har me ikkje sett snøen enda.

    Ha ei fin uke, klem,

    SvarSlett
  9. Hun har ett alldeles vakkert hjem:) Det har du også... såå vakkert bilde du har lagt, det snør!! Herlig. klem lille meg

    SvarSlett
  10. Ja, der er det mye å se!!
    Tøfft bilde med snø, hvordan har du fått det til!?

    Klem Anna

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...