Menylinje


søndag 18. juli 2010

Hyttetur, del III

Vakre Namsen...
Tenkte jeg skulle viser dere fiskeelva Namsen, en av Verdens beste lakseelver! Pappa og min farfar har i alle de år vært fiskere, og tatt den ene store laksen etter den andre. Så her var vi med mange ganger... Vi bodde også på campingen her hele sommeren. Her lekte vi med det vi hadde av leker og naturen, svømte og noen ganger var vi med og fisket. Jeg fikk aldri et napp en gang – så jeg syns dette var noe av det kjedeligst jeg hadde vært med på... men derimot søsteren min, fikk den ene fisken etter den andre og den dag i dag elsker hun å stå og fiske i timesvis!!!

Bamses første svømmetur...
Ellers tenkte vi at hvis det ble fint vær, så skulle lille Bamse få sin første svømmetur. Og søndagen ble en knallfin dag, varmt og godt – ikke minst ferskvann... dette måtte da gå bra? Både Bamse og jeg var litt skeptisk... men beina hans begynte å svømme i lufta mens jeg holdt han over vannet – og jo da... han svømte han – vel og merke ikke overbegeistret... hehe... Etter det turde han å hente en pinne hvis den ikke var for langt ut i vannet :) Ellers sprang han rundt fri, da var det bare mor som var bekymret for at han skulle forsvinne, men han var alltid i nærheten av oss alle... Oppsummert: en flott tur for oss og Bamse! – og en liten videosnutt på noen få sekunder...









38 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt å se Bamse som svømmer. :) Han er nusselig!! Elsker disse småhundene. :) Flotte bilder både av Bamsegutten og av Namsen. Der har jeg også vært. :)

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Nydelige bilder!
    Det ser ut som om dere har hatt en kjempefin tur:)

    Ha en fortsatt flott sommer!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Hihihi,så søt han er. Pleide å leke med en sånt lite nøste da jeg var lita,det var naboens og het Grynet. :)Lurer på å skaffe meg en jeg og. :)Klem.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder. Og litt vittig at ikke verden er større. Jeg bor jo i Namsos og det er jo ikke så langt unna der dere har vært på hyttetur.
    Håper dere har hatt en super søndag.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Så utrolig mange nydelige bilder! Og Bamse er jo bare en liten sukkertopp :)
    Klemklem :)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!
    Skjønne lille Bamse..flink var han jo å svømme også:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Flinke lille bamsegutten....så skjønn han er!!!
    Nydelige omgivelser Mette :o)

    SvarSlett
  8. Hei.
    Må bare si at det var så utrolig mye fine bilder her på de siste innleggene.
    Og herlig liten Bamse.
    Fortsatt god ferie!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  9. Hei igjen Mette.

    Så vakkert det er der! Og lille Bamse som svømmer. Såå søt! ;)

    Har også oppdaget nye ting her inne, denne gangen. De vakre hagebloggene, og bildene.
    Fotoblogger også. Min datter har faktisk sitt bilde i finalen der. Bilde nr.1 hos fotoverden.

    Så nå har jeg kost meg her inne, nok en gang ;)
    Du er utrolig flink!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så flink Bamse er til å svømme ;o) Han er jo bare helt skjønn!
    Håper dere har en flott sommer og koser dere.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så hyggelig med hilsen inne hos meg! :)
    Tusen takk for det♥

    For ett flott sted du viser bilder av her, virkelig.. ser jo helt idyllisk ut♥♥
    Herlige lille bamse også, jeg ønsker meg Pomme jeg også, de er herlige..
    Men så er jo mopsen i mitt ♥ også så vet ikke! :) hehe..

    Kos dere masse videre,
    Klemmer fra Jatte♥♥

    PS: Koselig at du vil følge meg!

    SvarSlett
  12. Så fine bilder du viser!!! Likte veldig godt de på innlegget under her:)) Du er flink:)) Håper du koser deg i ferien:))

    klem

    SvarSlett
  13. Koselig liten dyrefilm! Kanskje noe for YouTube? Folk over hele verden elsker jo å se søte dyr.

    Ha en fortsatt fin sommer (- og ta flere bilder!).

    SvarSlett
  14. Bamse er så utrolig søt! Hehe..
    Herlig! :)
    Flott bilder Mette!

    Klem

    SvarSlett
  15. så utrolig skjønn bamse er, kan tenke meg han syntes det var deilig å bade. namsen var vakker og du tar jo bare helt nydelige bilde rog lager dem så fint til på bloggen din, dete r jo en fryd for øyet her inne. Ønsker deg en nydelig mandag Mette:) Til du som også liker så godt muffins, hihi, jeg har fått kjøpt meg så mange fine muffinsting og effekter på ferien, hihi... så nå blir det snart muffinser i fleng her. Har du forresten prøvd sex og singelliv muffinsene? klem monica

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder! Søte Bamse!
    (tror eg ville la han bestemme selv om han vil bade, men flink var han;)

    Miraklem.

    SvarSlett
  17. Hehe så søt han er. Bare å la han bli vant med det, å tilslutt vil ha elske det. ;o)

    Baya er i værtfall helt gal etter vann, så jeg må opp å bade med hu nesten hver kveld nå som det er så varmt. ;o)

    Ha en super uke Mette.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  18. Takk for koselig kommentar i bloggen min. Så koselig at du likte hjertene mine. Bare hyggelig om du "kopierer".

    Kjempefin blogg du har. Så flink du er med bildene.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  19. Hei Mette.

    For det første må jeg begynne med det forrige innlegget ditt.
    Jeg prøvde i går og legge igjen en kommentar men fikk problemer med maskinen...Typisk.
    Men her er jeg igjen.

    Bildene i ditt forrige innlegg er noe av det vakreste jeg har sett.
    Helt slående vakre rett og slett.
    Du er utrolig dyktig på og ta bilder for ikke å snakke om måten du presenterer dem på med kule små detaljer. Som feks. fiskestanga på det ene, det gjør det så utrolig kult liksom.
    Me Like ;))))

    Ha en fin kveld..

    SvarSlett
  20. Jeg glemte bort å si at hunden er jo bare helt nydelig ;)

    SvarSlett
  21. Vakker natur, nydelege bilder Mette! Og så vesle Bamse! Måtte vise filmen til lillemor her, og ho gjekk opp i dei høgaste tonelaga i stemma :) Han er berre superskjønn!

    God klem frå to jenter på Sunnmøre :)

    SvarSlett
  22. Heia! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Så herlig Bamse var, da. Flink han...
    Nydelig sted, fikk ordentlig lyst å dra på sommerferie i sommerheimen her nå altså...
    Ha en super dag!
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  23. Så nydelige bilder fra Namsen og område rundt hytta.

    Bamse var jo kjempeflink! Og veldig søt. Et lite nusk av en hund.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  24. Å for en vakker plass,her så det fatastisk idyllisk ut.
    Og bamse klarte seg jo helt utmerket....
    Fortsatt god sommer Mette

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder du viser, og for enn utrolig nydelig liten hund.
    Ønsker deg en god sommer med godt vær.
    :) Susanne

    SvarSlett
  26. Så flotte bilder av skjønn natur og ikke minst herlige bilder av Bamse som får sin første svømmetur!! Nydelig liten going du har der :o) Et helt fantastisk flott sted du viser bilder fra - forstår godt du trivest der, og at du nyter somemrtiden trenger jeg ikke spørre om.. ;o)

    Nå er Portveien inntatt, og bilder kommer litt senere!

    Fortsatt strålende sommerdager til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  27. Heisann, så koselige bilder :-)
    Scooteren koster 139,- den ligger nå under "det lille ekstra".
    Ha en herlig sommer :-)

    Klem w

    SvarSlett
  28. For en NYDELIG natur! Ser ut som dere har en fantastisk sommer:D

    SvarSlett
  29. Herlige bilder av nydelig natur, og søte bamse som tar seg en svømmetur :)

    Ha en fin Tirsdagskveld :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  30. hei Mette :o)

    Tusen takk for koselig hilsen!

    Søylevasken er av merket Miller :o)

    Herlige bilder! Sønnen + mannen min skal på laksefiske i helgen.. :o)

    Fortsatt riktig god sommer til deg.

    Klem J.

    SvarSlett
  31. hei på deg.
    så nydelig det er der,vakker elv,gir ro i sjela å være der.vakre bilder hos deg.
    å Bamse er så nydelig,tenker han syntes det var herlig med et bad,
    blir varmt for dem om sommeren.
    ønsker deg mange solrike dager,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  32. Nydelige og idylliske bilder du viser Mette. Det er i naturen vi henter oss igjen, og du har sannelig mange fine steder å oppsøke. Heldiggrisen.

    Måtte le av Bamse, han er så yndig og jeg har stor forkjærlighet for små bissevovver. Han mestret jo svømmeleksjonen med stor overbevisning.

    Jeg ble SÅ glad for tilbakemeldingen om at du er fornøyd med kjøpet. Når det blir så stille, blir jeg nesten bekymret for at kjøperen er misfornøyd. Så jeg puster lettet ut og er glad for at du er fornøyd. Takk skal du ha Mette.

    Sommerklem fra Marit

    SvarSlett
  33. Nydelige bilder:)
    Så vakkert og idyllisk sted å feriere!!
    Så skjønn vesle Bamse er:)
    Ha en fortsatt fin sommer!
    Klem Anita

    SvarSlett
  34. kommentar på bloggen min,
    det hvite hjerte ...!

    Så mange herlige
    naturbilder du har på
    bloggen din,
    kommer gjerne tilbake,
    fortsatt god sommer ...!

    klem

    SvarSlett
  35. Hei, du gode Mette! Jeg blir helt matt av den flotte naturen deres! Wow! Så tar du også så vakre bilder, enten det er ute eller inne.

    Bamse på svømmetur... han er jo bare skjønn!

    Håper du har gode dager!
    Sommerklem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  36. Hej Mette och tack för alltid lika goda ord hos mig!
    Så fina stämmningsfulla bilder du visar från hytteturen... Så otroligt flott natur.
    Min lilla Milo-vovve hade också sin första simtur under en hyttetur. Men hon gillade inte alls (det kalla) vattnet. Så det har inte blivit några fler simturer för hennes del sedan dess, hihi...
    Önskar dig en flott fortsättning på veckan! Soliga och varma Kramar Joy

    SvarSlett
  37. Hei.Hælle dussen så flink Bamse var med sine første svømmetak.Nydelig vov.Nydelige,vakkre bilder.Håper det blir mye Laks.Ha en riktig fin Sommer videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...