Menylinje


lørdag 10. juli 2010

En engel i blant oss...

Det er lørdag, og jeg er på hytta til pappa`n min :) Her er det verken internett tilgang eller strøm, så dagens innlegg lagde jeg på torsdagen før jeg dro. Er så utrolig kjekt å kunne forhåndslage innlegg og legge dem ut på dato! – jeg skulle så gjerne ha vært innom dere alle i løpet av helgen, men jeg får ta det igjen når jeg kommer hjem igjen... Skal i alle fall ta litt bilder, slik at dere får se hvor jeg har tilbrakt helgen :)

I dag har jeg lagt ut et par ting som jeg kjøpte for en stund siden. Først en søt engel med skål som jeg kjøpte på Nille. Tenkte å ha denne ute på et evt. plantebord når jeg får meg det en gang... Oppi skålen kan man sette lys, blomster, kanskje noe godt... eller fylle den med vann og legge noen blomster i.... Det andre er et tre etasjes fat fra Krasilnikoff, som jeg bestilte fra den danske nettbutikken Møllergaarden, klikk her for å komme hit. Anbefales å ta en titt her, utrolig mye fint :) ønsker alle en fortsatt fin helg….


Husk å melde deg på min giveaway...
Kjempekoselig at så mange vil være med i trekningen min.
Og ekstra koselig til dere alle som har meldt dere på som ikke
har blogg, og til dere alle som har sendt meg mail. Hvis du
ikke har meldt deg på, så klikk på denne linken, så kommer dere
til innlegget... Her er det bare å legge igjen et lite hei!, eller en
melding. Trekning er ikke før 1. august – pga ferietid...






24 kommentarer:

  1. Nyyydelige bilder,du er råflink til å stæsje. Kos deg på hytta. :))Klem.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Ha ei riktig fin helg :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Siden du linker til, hadde jammen mye fint!
    Og bildene dine er som vanlig kjempefine!
    Kos deg på hytta!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. NYDELIGE bilder, du er så flink.
    Alltid inspirerende og se på bildene dine :)
    Har forresten bytten navn og adresse (bomull før)
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  5. Hei♥
    Så herlege bilder frå deg(som alltid)
    Du spreiar GLEDE!
    Eg har og dette etasjefatet.Mitt var i sink,men har spreia det kvitt;)
    Nyt helga♥
    Sommarklem frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Mye fint hos deg, Mette. Blir alltid så fascinert av layoutene du lager. Nydelig med den sykkelen. :) :) Kos deg på hytta.

    SvarSlett
  7. Å så nydelig engel.
    Jordbær smaker godt.
    Bloggen din blir bare
    finere og finere.
    Lekkert altså.
    Kos deg på hytta og god helg :)

    SvarSlett
  8. Så fantastiske bilder. Kos deg masse på hytta og nyyyt helgen.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder!!
    Den engelen er så lekker.
    Så fint fat med jordbær, her ser jeg ikke snurten av jordbær enda, de på butikken ser ikke helt bra ut, er så pirkete, må ha de rett fra åkeren...men snart kan jeg plukke mine egne:)
    Ønsker deg en flott tur på hytta:)
    KLem Hanne

    SvarSlett
  10. Håpar du har ei flott helg på hytta:)) Masse fint du har kjøpt!!Du må ta ein tur innom med idag, kanskje du kjenner deg igjen;)))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  11. Hei.Nydelige bilder.Nå fikk jeg lyst på Jordbær.Nydelig engel.Kos deg masse på hytta å ha en nydelig Sommersøndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  12. For en nydelig engel?
    Den er fin både ute og inne den...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  13. Søt engel med rosa roser, just the way we like it! ;)

    SvarSlett
  14. Så utrolig skjønn den engelen!Nydelige bilder her hos deg som vanlig,du er så flink,Mette!Kos deg videre og nyt sommerdagene,klem sissel

    SvarSlett
  15. Du hadde en flott blogg:)Takk for koselig kommentar:) God uke:)

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder! Og for en søt engelfigur!
    Klem

    SvarSlett
  17. Heia.

    Åh så fint det fatet var da. Jeg må også kjøpe meg noe lign. ;o)

    Ha en super uke å kose deg masse.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  18. Kjempesøt engel :o) Og de jordbærene så veldig smakelige ut, namnam!!!

    Ha en super dag! :)

    SvarSlett
  19. så nydelig engel! og herlige bilder :)
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  20. God kväll Mette!
    Tusen tack för alltid lika mysiga kommentarer hos mig - det sätter jag otrolig stor pris på!!!
    Jag ska verkligen ta mig an de utfordringarna en dag... Men jag väntar till en dag då det regnar och är grått, hihi...

    Tycker så mycket om det vita etagefatet du visar fram... Har sett det hos några andra här i blogglandia och har verkligen lust på ett själv!

    Önskar dig en härlig vecka! STOR KRAM Joy

    SvarSlett
  21. Så deilig innlegg :) Jeg følger deg videre!

    SvarSlett
  22. Så fiine ting, nydelige bilder! Håper du koser deg på hytta ;) Klem Gry ♥♥♥

    SvarSlett
  23. Lenge siden..nå er det jo snart helg igjen, måtte bare innom siden vi drar på hytta i dag...ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  24. Tusen takk for gode ord Mette. Det hjelper når det røyner på. Er ikke så høy i hatten nå, men sånn er livet.
    Koser meg veldig med bloggen din. Du har en av de mest inspirerende bloggene her inne. Virkelig!
    Koselig at du vil bestille pulsvarmere. Det gir meg mye å ha den lille "geskjeften".

    Klemmer fra meg

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...