Menylinje


torsdag 8. juli 2010

En liten utfordring før helgen…

Jeg har fått to utfordringer fra Bente`s hus og hage.
"Skriv 6 fine/ positive ting om deg selv, og post et bilde
av deg selv som du er fornøyd med. Når det er gjort skal
du utfordre 6 andre bloggere til å gjøre det samme."

1. Snill
2. Blid
3. Omtenksom
4. Kreativ
5. Glad i dyr
6. Ordensmenneske

Vanskelig å skrive seks positive ting om seg selv, men det ble verre å finne et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med :) – for det første fins det ikke mange bilder av meg, da jeg ikke liker å bli fotografert – og det andre er at stort sett er jeg bak kameraet... Fant dette bilde som ble tatt på Skogsholmen i 2007. Skogsholmen er en øy som ligger i skjærgården mellom Vega og Herøy. Klikk her for å se mer...

Utfordring nr. 2 var å fortelle litt om dagen min.

Morgenens nedtur: ble vekket av en telefon…
Utenfor mitt vindu: ser jeg blå himmel, havet og vakre Vega i det fjerne…
På fjernsyn i går: nyhetene…
Jeg har på meg: dongeribukse og en blå hettegenser…
I dag skal jeg: går lang tur med Bamse, ta bilder og blogge…
Men jeg ville heller: ligget på en hvit strand i Thailand…
I vinduskarmen står: en lysestake, en madonna figur og en grønnplante…
I helgen skal jeg: på hytta til pappa`n min…
Morgendagens kos: nyte stillheten, et glass vin sammen med familien på hytta…

Dette bildet har dere aldri sett: bilde ble tatt på Skogsholmen i 2007.
Syns denne ”blomsterkassen” var noe av det fineste og mest kreative jeg har sett!!!

Sender denne utfordringen videre til:
Det er fult mulig å stå over, eller bare ta en av utfordringene...



38 kommentarer:

  1. Hei Mette!
    For et fint bilde av deg!
    Moro å lese litt om de forskjellige bloggerne.
    Kos deg på hytta og nyt helgen!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Beautiful glasses and you're very beautiful woman!
    Big kiss.
    Zondra Art

    SvarSlett
  3. Heia!Kjempefint bilde av deg:) Innom med en klem og ønsker deg en fin dag:)

    Klem fra
    Lotta

    Ps. Hvilket bildeprogram bruker du?

    SvarSlett
  4. Så morro å lese mer om deg! Nydelig bilde av deg.. Blomsterkassen var bare herlig, lekkert og masse humor :)

    Nyt deilige dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Hei kjære deg ! ♥

    Nydelig bilde av deg Mette, trenger ikke være redd for kamera du ! ♥ Og veldig gøy å lese litt om deg. :) Lekker blomsterkasse, vakkert var det. ♥

    Kos deg masse på hytta i helgen ! ♥

    Goklem fra Anette :)

    SvarSlett
  6. Hei Mette.
    Så søt du er da,skjønner ikke at du er redd kamera. Moro å lese mer om deg. Herlig den ovnen med blomstene. :)Klem.

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde , - og kjekt å lese litt mer om deg:-)
    Ha en fin kveld, og kos deg i helgen!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  8. Så koselig å både lese om deg, og se mer av deg :) Ønsker dere en riktig god hyttetur. Kos dere masse. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig og lese om litt personlige sider av deg..
    Det var noen gode positive ting du kom fram til.
    Flott bilde ;)
    Ha en fin kveld og helg..

    SvarSlett
  10. Artig å lese litt om deg - og flott bilde :)

    SvarSlett
  11. Kjempefint bilde! Still deg foran kamera litt oftere -blir kjekt å se tilbake når du sitter sammen med jentene på aldershjemmet.... "se så flott jeg var" ;)
    Ha ei herlig helg på hytta!!!

    SvarSlett
  12. Så fint bilde, du er jo helt skjønn:) Ikke rart du har en såå nydelig blogg da;)
    Morsomt å lese litt mer om deg:)

    Ønsker deg en flott kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  13. Veldig fint bilde - ingen grunn til a gjemme deg bak kameraet, nei! Moro a lese om deg og din dag ;-)

    ha en fin kveld.
    klem fra Mette (som er i Edinburgh noen dager)

    SvarSlett
  14. Herlig innlegg.:-) vakre miss mette.:-) kos å se mer av deg.:-)

    siste bilde var utrolig kreativt og morsomt og flott.:-)

    Nyt den lyse sommerkvelden.:-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Søøøt du er da! :)
    Digger den blomsterekassen, nydelig bilde! :D

    SvarSlett
  16. Artig å lese om deg og et fint bilde.
    Ønsker deg fine dager i sommer

    Klem til deg

    SvarSlett
  17. Gøy og lese litt om deg og du er ei flott dame :) Men kjenner til den "som alltid står bak kameraet"
    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  18. Hei Mette, så flott et bilde og ksoelig innlegg, ser nok frem til den hyggelige helgen du, ja! men som MissMette er du da vant med å bli tatt bilde av?:-) Nydelig er du!!!! Og enig, den blomster"kassa" var helig! Solklem sendes herved fra Balke

    SvarSlett
  19. Så koselig : ) Liker disse utfordringene som viser mer om personene bak bloggene : ) Kjempe fine bilder!!!
    Ha en deilig sommer
    klem Tove

    SvarSlett
  20. Så artig at du tok begge utfordringene! Og bildet av deg er jo kjempefint! Helt nydelig!

    "Blomsterkassen" du viser bilde av, var jo bare råstilig! Kreativt funnet på.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  21. Heia snuppa.
    Koselig utfordring. Moro å få vite litt mer om bloggvennene.
    Og "ovnsblomsterampelstativ" er jo super kreativt he he.
    Og du holder deg superflott!! Husker deg vagt:))

    Ellers så må jeg gjenta at å komme inn på bloggen din er som å se i et vindu ut mot havet og naturen. Hvordan får du det til? Tror jeg må på fotokurs.

    Herlige dager er det uansett. Og hvem trenger hvite strender i Thailand nå ?

    Ha en strålende helg.
    (Vi stikker på kjærlighetstur til hovedstaden jooohoooo <3 )

    Klem

    SvarSlett
  22. Moro å lese mer om andre bloggere ja! :) Så flott du var på bildet. Den blomsterkassen var jo utrolig kreativ og morsom da.

    Nå legger jeg deg til i bloggelista mi og som følger slik at jeg ikke mister deg igjen. Du har en kjempefin blogg.

    Mange klemmer

    SvarSlett
  23. Fin fredag, Mette :)
    For et nydelig bilde av deg :)
    Også artig å kunne lese mer om deg :)

    Ha en flott dag, Mette :)
    Klem Solveig

    SvarSlett
  24. Snygga Mette!:-) Kram Stina

    SvarSlett
  25. Hei på deg Mette!
    Tusen, tusen takk for kjempekos tilbakemelding på oppussingsprosjektet mitt :o)

    Så nydelig bilde av deg - skjønne du!!!

    Så er det helg igjen, og for meg som jobber er jo det veldig deilig - spesielt når solen stråler utenfor vinduet.....

    Ha en herlig helg du også - forhåpentlig med stor sol på himmelen :o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  26. Tusen takk for kjempekoselig hilsen inne på min blogg! Blir sååå glad når noen legger igjen en liten hilsen!!!
    Ønsker deg også en riktig fin og god sommer :-)
    Sommerklem fra Charlotte

    SvarSlett
  27. Hei, og TUSEN TAKK for koselig kommentar på bloggen min, og for hyggelig invitasjon til Giveawayen.

    SÅ FLOTTE GAVER!!!
    Selvfølgelig blir jeg med.

    SvarSlett
  28. Puh, vilken tur jag inte blev inblandad: ) så kul att läsa om dig och så snygg du är! Vilka fina bilder med Bamse på väg till Tronheim, helt bedårande!!! Mari.

    SvarSlett
  29. Tusen takk for hyggelig hilsen, og god helg right back to ya!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  30. Heia!!
    Skal ta denne utfordringen, må rett og slett bare tenke meg litt om først!!!
    Det bildet av deg var nydelig !! Hadde jeg sett sååå bra ut ville jeg nok bare tatt bilder av meg selv :)) hi hi

    Flott blomster"kasse" !!!

    Ha ei flott og forhåpentligvis solfylt helg !!!

    Stor klem fra Maren..

    SvarSlett
  31. Hi hi... så flott! Kjempemessig ;-)
    Synes du er fin på bildet jeg. Nydelig smil!

    Ha en flott helg.

    Klem Marit

    SvarSlett
  32. Veldig fint bilde av deg ;o)
    Tusen takk for hilsenen :o)
    Ja det er bare å nyyyyyte alle gode værdager man kan! Kos deg alt du kan! Blir lite blogging nå i sommer.... er mest ute ;o) Kommer sterkere tilbake når kulda begynner å krype innover ;o) (men får jo håpe det er lenge til)
    Ha en fortsatt flott sommer til deg og dine!
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  33. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  34. Hei.Gratulerer.Kjempe koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverden.Nydelig bilde av deg.Kjempe fint sted Skogsholmen.Virkelig nydelig holme.Kos deg masse til Pappaen din å ha en riktig fin Sommerhelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  35. Hei.Gratulerer.Kjempe koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverden.Nydelig bilde av deg.Kjempe fint sted Skogsholmen.Virkelig nydelig holme.Kos deg masse til Pappaen din å ha en riktig fin Sommerhelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  36. Hei du flotte dame! Nydelig bilde av deg og du er akkurat så vakker både inni og utenpå som jeg har fått inntrykk av <3 Morsomt å lese "statusrapport" om deg ;) Og så artig bilde av "blomsterkassen", RÅSTILIG! Og FOR noen omgivelser du bor i!!! Ønsker deg en herlig helg og sommer, nyt dagene <3 Klem Gry

    SvarSlett
  37. Kjempe fint bilde!
    Skjønner godt at du er fornøyd med det.
    Finnes knapt noen bra bilder av meg.
    Jeg også trives best bak kamera ;)

    Ønsker deg en super lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  38. Så koselig å lese litt om deg Mette =) Bildet var helskjønt!! Og den blomsterkassa var en morsom og småkul ide! Kos deg på hytta!

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...