Menylinje


fredag 30. juli 2010

Tåkedis...

Så koselig at så mange tittet innom bloggen min i går, og la igjen så koselige hilsener jeg er helt overveldet! Tusen takk søte dere, jeg skal prøve å se innom dere alle i løpet av helgen :)

I går kveld braket det løs her i Brønnøysund – lyn og torden… Jeg turde ikke å sitte foran dataen, så det ble dessverre ikke noen bloggrunde i går. I dag har det regnet og regnet, men det har vært varmt og godt… På ettermiddagen ble det litt lettere og vi gikk en tur inn til byen – flaks at kameraet ble med, slik at jeg fikk tatt noen flotte bilder av tåken som kom sigende innover Brønnøysundet…





Fra gjestehavna i Brønnøysund

Buholmen

Kystbyen midt i Norge






38 kommentarer:

  1. Så trolsk og vakkert! Jeg blir så facinert av sånt..Ha en koselig kveld videre!

    SvarSlett
  2. Så nydelig. Ikke noe jeg ser ofte, så takk for at du viste oss.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder, naturen er vakker uansett vær og temperatur...alt har sin sjarm...
    Ønsker deg en koselig helg!

    SvarSlett
  4. Vakkert på ein spesiell måte :-)
    Alt vert så annleis når skodda legg seg som eit teppe..
    Ha ei vakker helg!

    SvarSlett
  5. Du verden for noen flotte bilder du har fått knipset?
    Ser nesten ut som om himmelen når helt ned til bakken?

    Klem Beth...

    SvarSlett
  6. Så fine bilda! Tåka gjør seg sannelig godt på bilda:)
    -synnøve-

    SvarSlett
  7. Herlige bilder.... ♥ Jeg fikk med meg de fantastiske lynene i natt... Det var litt av et syn...!!! ☺ WOW

    Gratulerer med 1 års dag på bloggen som var på torsdag... ♥

    *God helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  8. Wow, så trolske, utrolig vakre bilder!!!!
    Håper helga blir tåkefri og deilig!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  9. Snakker om trolsk steming! vakkert! flotte bilder! Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  10. Hei.Tusen takk for titten.Nydelig,vakkert og trolskt.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder Mette! Stemning! Så bra at kameraet var med!!! Takk for at du delte!

    God helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  12. Hei.

    Noen ganger skal en ha flaks og det hadde du. Spennende bilder å knipse da. Nesten så jeg ser Huldra danse over vannflaten...

    Blinkskudd.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  13. Hei igjen.

    Jeg vil anbefale deg å gå til din nærbutikk og forlang at de skaffer jordbær. Ikke vanskelig å få tak i. Massevis av jordbær her på Østlandet. Butikken har kontakter med andre fruktleverandører og det burde være en enkel sak.

    Skulle gjerne sendt noen til deg, men du vet...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  14. hei.
    å så fine stemninger du fanget i kamera ditt,så herlig å se.liker ikke torden jeg heller,men ikke vært mye av det her i sommer,i dag skinner sola,håper den holder ut hele dagen.
    ha en flott helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  15. God morgen Mette. Bare koselig å stikke innom, det er forresten alltid koselig å komme innom bloggen din.
    For noen nydelige bilder du har tatt. Du har virkelig fanget øyeblikket.

    Ha en nydelig dag videre.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  16. Fantastiske tåkebilder, Mette!
    Du er dyktig!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder:)
    Du tar så mange nydelige bilder, kjempe flink;)
    Er også glad i å ta bilder, men glemmer å ta med fotografiapparatet når jeg er på tur.. Dumt for det er jo ofte da de rette motivet dukker opp. Må bli flinkere der ja...

    Ønsker deg en god helg, kos deg.
    Her venter jeg på sola, tro om den har lyst til å titte frem snart....
    Er så kjedelig med regn, spesielt når jeg har lyst til å gjøre litt hage arbeid;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Ååååhhh så vakre bilder Mette. Jeg er ikke glad i tåke,syns det er ekkelt å skummelt men disse bildene likte jeg godt. Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  19. Hei på deg!

    Nydelige bilder du viser frem;)
    Og GRATULERE med 1 år som blogger.

    Vi møtte to hærlige familier på ferien iår som var fra Brønnøysund.
    De hadde værdens nydeligste jenter og Noahgutt ble sånn passe mo i knærne av ei som var like gammel;)...sweet;)

    Ønsker deg en strålende helg.KLEM

    SvarSlett
  20. Gubban darius for noen flotte tåkebilder! Noe med det fineste jeg har sett! Ja det er ikke bare sol og blå himmel som har sjarm altså, det er sikkert :)

    SvarSlett
  21. Åh, så nydelig! Ble skikkelige herlige bilder! :D

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder Mette! Naturen kan være vakker, selv om været ikke er strålende!

    Ha ei fantastisk helg!

    -Renate-

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 1 års dagen kjære deg! Fantastiske bilder du viser, FOR en natur!!! Trolsk og vakker steming med tåkedisen... Tusen takk for alle gode ord hos meg, det varmer og jeg setter STOR pris på det skal du vite ♥♥♥ Nyt helgen videre! Klem Gry ;)

    SvarSlett
  24. Sååå flotte bilder. Noen så nesten ut som malerier☺ Likte spesielt godt det øverste med teksten Buholmen. Vi er heldig som bor i et land med så allsidig og vakker natur ☺

    Forsatt fin dag.

    Klem fra Medusa ☺

    SvarSlett
  25. Å! Så fine bilder! Eventyraktig :)
    Buholmen bildet var kanonfint!
    Håper du får ei flott helg :)

    SvarSlett
  26. Vakre stemningsbilder fra Brønnøysund :)
    Gratulerer med ettåringen også. Vist er det både givende og morsomt å blogge når man får så mange kjekke tilbakemeldinger!

    SvarSlett
  27. Oyyy så vakre bilder du har tatt Mette, skikkelig fine er de. ;o))

    Ha en fin dag i godværet. hehe

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  28. Flotte bilder...utrolig vakkert!
    God helg;)

    SvarSlett
  29. Hei Mette og gratulerer med 1 år, og ikke minst så nydelige og trolske bilder du viser, helt utrolig flott fotografert!!! Gleder emg til å se skobildene også:-) KLem i natten...

    SvarSlett
  30. wow, for noen flotte bilder mette!!

    ang sp.m ditt om fonter...
    jeg googler free fonts og plukker litt her og litt der. fonten du lurer på heter
    CK Alis Hand Official. det er scrappe-guruen Ali Edwards` "håndskrift". og javisst er den lekker!

    lykke til i jakten

    klem beate

    SvarSlett
  31. Utrolig fine tåkebilder. Tåke er så flott (på bilde!). Her er det også tåkete og litt regn ....hadde håpa på august sol eg.
    Gratulerer med 1 årsjubileum på bloggen din.
    Ha ein flott søndag. Klem.

    SvarSlett
  32. Vil først og fremst gratulere litt på etterskudd for 1-års dagen. Bloggen din er virkelig en inspirasjonskilde. Både med tanke på det du skriver, bildene dine og etterredigeringen din. Ser virkelig opp til bloggen din og prøver til stadighet å få til noe stilig på min egen blogg.

    Vil også takke for koselig kommentar hos meg. Det svart/hvit bilde er tatt av min kjære. Han er en dyktig fotograf (synes jeg).

    Ønsker deg en kjempe fin august!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  33. Så vakre tåkebilder! Vær kan virkelig være vakkert ja, især når man får et våkent blikk med et god kamera på det. :)

    Ha en fortsatt fin dag, så håper jeg det ikke braker løs denne dagen også. :)

    SvarSlett
  34. Så heldig du var som fikk tatt disse fantastiske bildene, utrolig vakre er de!!! Veldig spennende å ta bilder når dis og tåken kommer smygende, det blir en helt spesiell steming. Ha en flott søndag. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  35. Ingenting kan forvandle et landskap som tåkedis...
    Den kan drukne et vakkert landskap, men den kan også gjøre et ensformig landskap utrolig vakkert og spennende!
    Bildene dine er flotte, trolske og stemningsfulle!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...