Menylinje


tirsdag 29. juni 2010

Give Away hos meg…

Da var det endelig tid for giveaway hos meg :o) jeg skulle egentlig ha en da jeg rundt 10 000 besøkende, men det gikk meg fullstendig forbi! – Så i dag blir det feiring av over 20 000 besøkende, som jeg er overveldet over :o) tenk at så mange titter innom lille meg :o) jeg syns det er utrolig rørende alle de koselige tilbakemeldingene som dere legger igjen til meg… ♥ tusen takk… Så denne giveawayen feirer jeg over 20 000 besøkende, over 200 stykker som følger bloggen min… og har 105 innlegg siden jeg startet opp. Jeg er vel ikke den som legger inn så mange innlegg i løpet av en måned, det går ikke så fort. Jeg bruker innmari lang tid på innleggene mine, derfor blir det ikke blogget hver dag :o)…. Koser meg mye med fotografering og layout…

Meld dere på i kommentarfeltet under innlegget
(hvis noen lurer på hvordan man gjør dette, ta kontakt med meg på mail : missmettes@gmail.com
Jeg håper dere har lyst til melde dere på giveawayen min
for å feire med meg, for dette er min måte å takke dere alle
som titter innom bloggen min, og til dere som legger igjen
en kommentar – setter utrolig pris på det…

Reglene er:
Et lodd for kommentar på dette innlegget.
Det blir ingen ekstra lodd for følgere eller linker… men hvis du vil linke og legge deg som følger blir jeg veldig glad :o)
Alle kan delta!!!
- hvis du ikke har blogg, så legg igjen en kommentar under innlegget.
skriv navnet ditt, e-posten din….
eller du kan legge igjen navn og mail på e-posten min:
missmettes@gmail.com

Hvis du vil legge igjen en link på siden din så er det fint at du bruker det første bildet…
Trekning 1. august 2010


282 kommentarer:

  1. Jeg vil selvfølgelig være med å feire. Flotte premier!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. Beautiful giveaway!
    Regards

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Jeg er helt klart med:)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Vil selvfølgelig blir med :)
    Gratulerer med 20 000 tittere!

    Ha en fin sommer!
    klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg :)

    Vil gjerne ha ett lodd i give away'en din :D

    SvarSlett
  7. Hei!
    Gratulere med så mange besøk!!
    Jeg blir gjerne med i trekningen:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei Mette..
    Grattis med så mange besøk. Det er jo ikke rart vi titter innom deg for bloggen din er jo helt nydelig ;)

    KJempeflott give away du har med flotte premier så jeg hiver meg på og krysser fingre og tær... :)
    Så da blir det et lodd på meg.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Hei.Gratulerer med så mange besøkende.Kjempe fine premier.Jeg har lyst til å bli med.Legger ut link på bloggen min.Ha en riktig fin Sommerkveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Oj, - gratulere mæ flotte besøkstall! :)

    E bi gjærne mæ på træknink, å lægg ut link frå bloggen min.

    Ha ein flott kveld.
    :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange besøk! Jeg blir gjerne med på trekning av flotte premier! Du har en nydelig blogg! :-)
    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  12. Fin side du har her ;)

    Asbjørg
    asbjorg.hovik@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Kjempefin side du har her. Tydelig at det er mange flere enn meg som liker den ;-)

    asbjorg.hovik@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Så koselig! Og kjempefine premier! Jeg vil gjerne være med!

    SvarSlett
  15. Hei Mette! Gratulerer så masse med over 20.000 besøkende og i skrivende stund 234 følgere!! Ikke rart for du har en utrolig stilig blogg, lekre bilder og ikke minst så skriver du veldig koselig! Jeg blir gjerne med på trekningen!!

    Må bare få si at blogghjørnet som det var bilder fra i forrige innlegge var utrolig koselig, et inspirerende sted å blogge!! Tusen takk for de hyggelige ordene du la igjen hos meg. Ha en flott uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Selvfølgeleg er eg med... ;-)
    Så flotte premiar du gjev vekk!
    Gratulerer så masse med mange besøkande! Er jo ikkje så rart så fine blogg som du har!
    Her er feriemodus slått inn for fullt, så blir nok litt stille frå meg framover.... Men, plutseleg er eg tilbake... :-D
    Ha ein strålande sommar vidare.
    Sommarklems

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med mange besøkende!! Kan tenke meg at det er gøy.
    Og jeg vil selvfølgelig være med på din give away :D Linker gjør jeg også siden du har laget så fin knapp.

    Ønsker deg en fin dag!

    klem Madelén

    SvarSlett
  18. Så flotte premier! Jeg er gjerne med på trekning :o) Ha en fin dag! Klemmer

    SvarSlett
  19. Jeg ønsker gjerne å være med og du har en flott blogg.
    Ha en fin kveld

    klem Lappeline

    SvarSlett
  20. Å så moro!! Jeg vil være med å feire og legger mer enn gjerne en link på siden min!

    Klem Silje

    SvarSlett
  21. Hei Mette,jeg vil ha ett lodd.Syns ikke det er så rart at du har så mange lesere jeg.Bloggen din er nydelig,mange flotte bilder å fin tekst,bestandig.Jeg er like ivrig hver gang jeg ser du har et nytt innlegg :-) Ett lodd til meg.Klem

    SvarSlett
  22. Hei hei
    Jeg vil gjerne være med.
    Så flotte premier...
    Klem Tove

    SvarSlett
  23. Hei! Bloggen din er den vakraste eg veit om....det er ikkje vanskeleg å sjå at du legg ned mykje arbeid på å få den fin! Eg er innom stadig vekk....men har vel kanskje ikkje gitt lyd frå meg før! Eg vil gjerne vere med på trekninga di! Du hadde så fine premiar! Ha ein god sommar vidare! Helsing Johanne

    SvarSlett
  24. Så søte premier!! Kjempe fin blogg du har også :) Klem fra meg

    SvarSlett
  25. Jeg er selvsagt med å feirer et slikt fantastisk besøkstall :-D

    Slenger ut en link i bloggen min nå!

    Ha en fortsatt fin dag!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  26. vil gjerne ha et lodd jeg;)
    alltid koslig å se innom deg!
    klem vera

    SvarSlett
  27. Blir gjerne med på give awayen din. DU har en flott og koselig blogg som jeg ofte besøker.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  28. Gøy med Give Away!! Prøver lykken...
    Elsker bildene dine!!! Alltid gøy å kikke innom hos deg!
    Ha en fin kveld!
    Klem Annette

    SvarSlett
  29. Gratulerer med antall besøkende! Ikke rart med en så flott blogg;-)

    Jeg trekker gjerne ett lodd.. vil vinne!! :-)

    SvarSlett
  30. Så gøy med så mange besøkende!:)
    Gratulerer. Men du har jo så koselig blogg, så det er vel ikke så rart!:)
    Vil veldig gjerne være med ihvertfall!
    Klem fra June

    SvarSlett
  31. Jeg vil veldig gjerne være med å feire:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  32. Selvsagt er jeg med pa "kalaset"!

    Gratulerer og takk for at du lager en sa fin blogg til oss andre!

    klem mette

    SvarSlett
  33. Spennende med give away fra deg. :)Bloggen di er så flott. :)Klem.

    SvarSlett
  34. Kjære Mette !!
    Gratulerer sååå mye med maaaange besøkende !!!!
    Vi er mange som koser oss inne her hos deg :D

    Det er ikke antall innlegg som e viktig, meeeen alle de nyyydelige bildene du viser oss og fine tips og ideer du deler :)) synes jeg da !!!

    Håper du har en flott dag i dette nydelige været !!

    Stor klem fra Maren..

    SvarSlett
  35. Oj, sp mange påmeldte alt! Og jammen har du mange følgere (- fortjent!).
    Ha en fortsatt fin (?) sommer!!!

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye. Jeg blir veldig gjerne med. Flotte gaver du hadde. Sier tvi tvi.

    SvarSlett
  37. Heia søte Mette,utrolig og veldig flott blogg.
    Fine gaver du også finner og vil dele med de heldige vinnerene<3
    Jeg håper jeg er en av de :o), stoooor klem fra lillesøs <3

    SvarSlett
  38. Heia...nydelig blogg du ha. Jeg vil gjerne bli med og tar 1 lodd.
    ha en fin sommer.

    SvarSlett
  39. Gratulerer med jubileum, så stas!! Det fortjener du:-) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, det satt jeg stor pris på! Jeg vil veldig gjerne være med i konkurrransen og håper jeg har vinnersjangsene med meg med ett lodd..klem Stinemor...

    SvarSlett
  40. Hvilket jubileum!! Gratulerer!!!
    Jeg vil veldig gjerne være med!!!

    SvarSlett
  41. Hei,
    for en koselig blogg du har - det var mye som så godt ut her! La meg til som følger jeg :)

    Tar svært gjerne et lodd i trekningen din. La forresten ut link og, for bildet var så fristende ;)

    Ha en flott kveld,
    Mari Ann

    SvarSlett
  42. Jeg er så glad i bloggen din og ser at du bruker masse tid på innleggene dine vennen:)
    Gratulerer med mange besøk:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  43. Hei Mette!
    Takk for at du la igjen en koslig kommentar hos meg, så fant jeg den fine bloggen din:)
    Blir gjerne med på give awayen din.
    Så flotte premier da...
    Legger meg til som følger, og tar med meg linken din:)
    klem Laila

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 20 000 unike besøk :-) vil gjerne vere med i trekninga av dei fine premiane. 2.premien hadde eg verkeleg trengt :-)

    SvarSlett
  45. Hei:)

    Blir også gjerne med! Du he en so koslig blogg, he vår jamnt innom bloggen din sida ej begynte å blogge sjøl i september.. Der e inspirasjon å hente, kjekt!:)

    Ha en strålande sommar:)

    SvarSlett
  46. Hei du gode Mette♥

    Tusen takk for slike fine og koselege ord frå deg♥
    Du kan tru dei varmar:)
    SMILER!

    Du har ein utruleg herleg blogg!
    Så lys og lekker!
    Eg vert alltid glad av innlegga dine!
    Å fleire av dine oppskrifter har blitt våres favorittar:)
    Tusen takk for at du delar♥

    Siste vi prøvde og likte super godt var kylling-taco salaten med foccachia brød og dressing til.
    Naaaaam♥

    Store prinsessa bruka å spør om vi kan sjekke den blogg dama(deg;) med alle den gode maten;)

    Klart eg vil feire mange besøkande:)
    linkar deg:)

    God tysdagskveld:)
    klem frå AStrid♥

    SvarSlett
  47. Jeg blir med :))
    Flotte gaver...

    Så flott du har gjort det med bildene.. Hvordan får du sånt til ?? Hvilket program bruker du ?

    Klem,Kari

    SvarSlett
  48. Gratulerer med masse besøk på den flotte bloggen din!!! Lykke til videre!!! Ha en flott sommer!!

    SvarSlett
  49. Jeg vil også være med. Så gøy med så mange besøkende. Det er inspirerende!!! Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  50. Gratulerer så masse :)

    Jeg vil gjerne være med :)

    Klem C

    SvarSlett
  51. Gratulerer så masse :)

    Jeg vil gjerne være med :)

    Klem C

    SvarSlett
  52. Gratulerer så masse :)

    Jeg vil gjerne være med :)

    Klem C

    SvarSlett
  53. Så spennende!
    Jeg er med. :o)
    Jeg både linker og følger fra før. (Men, det vet du jo.)
    Så fine giveaways du har!

    Jeg har akkurat kommet inn fra hagen. For en fantastisk dag vi har hatt i dag. Håper vi får mange flere slike dager.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  54. Selvfølgelig er jeg med å feirer så mange besøkende...FLOTT!
    Du har en utrolig fin blogg, så skjønner godt det er mange som titter innom deg:)

    GRATULERER!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  55. Gratulerer med så mange besøkende :) Ikke så rart med en så flott blogg!
    -synnøve-

    SvarSlett
  56. så koselige premier.. im sooo in... innleggene dine er så flotte.. jeg elsker sommerfugler.. veldig koselig!! husker du å sende meg adressen din igjen?

    SvarSlett
  57. Gratulerer med besøksantall og følgere. Jeg vil gjerne være med på give awayen din:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  58. Så koselig med giveaway! Og gratulerer så masse med 20000 besøkende. Slikt må man jo feire :)

    Jeg blir gjerne med og feirer sammen med deg, og blir med på trekning.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  59. klart jeg vil være med!
    gratulerer med så masse besøk :)
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  60. Grattis så mye med stort besøkstall. Nydelige gaver du deler ut! Virkelig!
    Klart jeg vil være med på giborten:o)

    Du ville vite navnet på stedet vi var på ferie: Hotellet heter Radisson blu resort and sun gardens. Vi bodde på radisson delen. Hotellet ligger 1,2 mil utenfor dubrovnik. Finner hotellet lett på google!
    Kan anbefales på det varmeste!

    Klem,I

    SvarSlett
  61. Jeg blir selvfølgelig med! :)

    Klem

    SvarSlett
  62. Hei, Mette. Jeg har jo fulgt deg en stund nå, og du er en fast side jeg er innom flere ganger i uken. Herlige bilder og masse inspirasjon-skulle jeg vinne noe av dette vakre blir det en bonus :)) www.gunnberit.blogg.no

    SvarSlett
  63. Hei.

    Slenger meg med. Lenge siden jeg har kommentert her, men jeg er jevnlig innom.

    Ha en fin onsdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  64. Heisann Mette ☺

    Gratulerer med så mange besøkende...!!! Ikke så rart da du har en utrolig flott blogg med mange fine bilder og oppskrifter... :)

    Jeg blir gjerne med i trekningen din... *krysser fingrene*... ;)

    Ha en fortsatt fin uke ☺

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  65. Så kos med så mange besøk og følgere..

    Nydelig hos deg, jeg koser meg alltid på "besøk"

    Jeg deltar gjerne og frister lykken :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  66. Koseligt med så mange besøkende=) kjempe flott. To lodd på meg =) klem fra Monica ♥

    SvarSlett
  67. Grattis till alla dina besökare.
    Jag vill gärna vara med, länkar från min blogg! Kramar från Pia

    SvarSlett
  68. Gratulerer så mye med mange besøk og følgere. Synes ikke det er så rart, for du har en veldig flott blogg. Skjønner godt at det tar tid å lage de kreative innleggene dine. Jeg vil gjerne være med på Give awayen din :) Ha en super dag. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  69. Gratulerer !
    Eg er gjerne med på din giveaway :)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  70. Heia.

    Ja her vil jeg veldig gjerne være med. Så flotte premier da Mette! ;o)

    Du er linket å alt det der fra før å. ;o)

    Ha en superduper dag.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  71. For en flott giveaway!! Jeg er med og krysser fingrene :) Stor klem :)

    SvarSlett
  72. Gratulerer med 20.000 besøkende, kjempe flott og veldig fortjent =)

    Jeg blir gjerne med, nydelige gaver du gir bort!

    Krysser fingrene, tvi tvi.
    Sommerklem, Camilla.

    SvarSlett
  73. Gritaatulerer!

    Jeg vil gjerne være med :)
    Med mine 5 barn skulle jeg gjerne hatt en planlegger ja ;)

    Klem An

    SvarSlett
  74. Jeg har også lyst å bli med :)

    SvarSlett
  75. ÅÅÅ så fine premier. Vil ha vil ha. Kjempekoselig blogg du har, og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Legger deg til som følger.
    Klem

    SvarSlett
  76. Gratulerer så mye med alle de besøkende! Det fortjener du. :)

    Jeg blir gjerne med i trekningen! Har laget et innlegg i giveawaybloggen. Klem!

    SvarSlett
  77. Eg er med☺
    Kjempefine premiar!!

    Gratulere med mange besøkande☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  78. Gratulerer med mange besøk!!
    Jeg vil gjerne være med å feire. Så flotte premier:)

    Klemmer fra Vivian

    SvarSlett
  79. Gratulerer så mye og velfortjent så fin som bloggen din er!
    , og jeg vil selvsagt være med!
    Både linker og følger - så da blir det 3 lodd..?
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  80. Gratulerer så mye Mette ;) Koselig med mange besøk.
    Jeg er selvfølgelig med. Har jo fulgt deg omtrent siden oppstart. Et hyggelig følge ;)

    Så jeg linker selvsagt.
    Flotte premier også ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  81. Ja, jeg er med på feiringen!!

    God sommer :)

    SvarSlett
  82. Hei hei Mette :)

    Tenk 20 000 - det er jo utrolig moro. Og bloggen din er jo bare heelt fantastisk. Alltid flotte innlegg hos deg.

    Håper sola skinner og at sommeren har kommet der du er kjære du.
    Her har sommeren vært på besøk den siste uka og vi nyter utelivet.

    klem fra Anita S

    SvarSlett
  83. Hei du. Så gøy med giveaway. Flotte premier som definitivt frister til å delta. So count me in ;-)

    Pelliser er ikke min sterke side heller, min venn. Jeg lykkes og mislykkes i sjønn forening. Men jeg sørger for å gi jevnlig med gjødsel (og da velger jeg på øverste hylle hos Plantasjen fordi det er store forskjeller ute og går). Jeg har i år valgt en flytende gjødsel som heter Bio Bact og som sies å "fremme vekst og blomstring" og så langt ser den veldig lovende ut ;-)

    Prøv deg fram, les og lær via internett, og du skal se du blir ekspert til slutt. Men ikke forvent at det er gjort over natten;-)

    Lykke til med Giveaway'en. Spennende.

    Klem Marit

    SvarSlett
  84. Jeg prøver lykken jeg også :)
    Gratulere så mye med 20 tusen besøkende! Det må være kjempemoro! Jeg har nettopp begynt å blogge, og gleder meg vilt til mine første1000 , hihi(er der nesten).
    Ps. giveaway inne hos meg også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  85. Så nydelig blogg du har ♥
    Vil gjerne være med på å feire med så mye besøk :)

    SvarSlett
  86. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  87. Helluen Miss Mette ♥

    Takk for gode ord og koselige kommentarer fra dej ♥ Kos å bli *kjent* med en så herlig og fin jente som dej her inne i bloggeland :))
    For et superherlig innlegg!! ja det her kan du jammen mej , nydelig bildet oxså ♥ Og premiene var utrolig flotte , likte dem alle ♥ Hmmmm...tror nesten jeg må delta hehe :)

    Linker det øverste flotte bildet innpå min Give Away blogg , du må gjerne ta dej en titt innom ;)

    Ønsker dej en fin fin sommer videre ♥

    Klem Hege :)

    SvarSlett
  88. Compliments for your blog. Cecilia (from Italy)

    SvarSlett
  89. blir gjerne med på give awayen din:)

    SvarSlett
  90. Ja her har det vært folk før meg. Må få med en kommentar jeg også før jeg "spaserer" rundt her i din blogg.

    SvarSlett
  91. Jag vill jättegärna tävla härifrån Norra Sverige!

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne være med :)

    Kjempe fin blogg, med masse inspirasjon :)

    SvarSlett
  93. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på give away.
    Renate

    SvarSlett
  94. Koslig blogg du har :) Blir gjerne med i trekningen din :)
    Sommerhilsen fra Bente M.

    SvarSlett
  95. For en nydelig blogg duse fine farger,blir glad av å titte her,jeg blir gjerne med på konkurransen din,Linda:)

    SvarSlett
  96. Jeg vil veldig gjerne være med på Giweaway hos deg : ) Gratulere med sååå mange følgere og mange besøk!! Så bra!!
    Ha en hærlig helg
    klem Tove

    SvarSlett
  97. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  98. Gratulerer
    Jeg er med:)

    lin.stra@yahoo.no

    Line

    SvarSlett
  99. gratulerer så mye med så mange lesere :O)

    kjempe fine gaver du har å gi bort.
    Klem fra nord

    SvarSlett
  100. Gratulerer!!
    Med en så flott blogg er det ikke så vanskelig å forstå at du har menge lesere!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  101. Gratulerer så mye! Det er virkelig et ærbart tall å feire, og jovisst vil jeg bli med på feirngen. Linker deg opp inne hos meg også.

    Ha en fortsatt super sommer! =D

    SvarSlett
  102. Jeg er med! :)

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Hej! Ja, jag vill gärna vara med i din tävling. Hoppas jag har tur!
    Ha en fin helg! Kram Åsa.

    SvarSlett
  104. Gratulerer!!

    Deltar gjerne jeg :)

    (du får ta kontakt på bloggen min om jeg er så heldig å vinne noe, det er så styr å få lagt igjen wordpressblogg+e-post iblant dessverre)

    SvarSlett
  105. Hei!
    Du har en kjempeflott blogg, mange flotte bilder.
    Jeg blir gjerne med på givaway, jeg. :-)

    :-) Cathrine

    cebe-78@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Jeg er med! :) Jippi
    Og gratulerer så masse med alle besøkende!

    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  107. Heihei!!

    Som så mange andre.. JEg er veldig gjerne med;-) Tusen takk!

    Koselig med kommentar inne hos meg! ;-)
    Ha en flott dag, klemmer

    SvarSlett
  108. Trivelig blogg du har =)

    Vil gjerne være med på din giveaway =)

    Tar med meg 1 lodd :)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  109. kjempekoselig blogg du har....vil gjerne være med på give awayen din hilsen caroline......:carohan@online.no

    SvarSlett
  110. Hei. Opddaget siden din først nå. Den var så fin at jeg velger og følge den! Også vil jeg selvfølgelig være med på trekkningen!
    Liselinn

    SvarSlett
  111. Fin blogg du har:) vil gjerne være med, men har ikke blogg selv.
    Ønsker deg en fin sommer:)

    Klem fra Christine
    cpt.est@hotmail.com

    SvarSlett
  112. Flotte premier:) jeg vil være med, tar ett lodd:) og jeg linker deg på siden min :)

    ha en fn dag:))

    Klem Christin

    SvarSlett
  113. Jeg er med, kjempefine premier :)

    SvarSlett
  114. Gratulerer med så mange besøk og følgere.
    Flott blogg du har, her kommer jeg tilbake.
    Vil gjerne være med på din Give Away, linker også.
    Ønsker deg en fin helg:o)
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  115. Jeg blir også med! For en fin aviskurv!!! Gratulerer med 20 000 besøkende!

    Mvh Ola

    mail: xmh96@start.no

    SvarSlett
  116. Hei!!

    Lykke til...
    Vil gjerne være med, jeg!!

    God sommer!

    HIlsen

    yvonne

    yvonnesergeev@msn.com

    SvarSlett
  117. kor koselig blogg du har og eg vil så gjerne vere med
    Smil fra monika

    SvarSlett
  118. Grattis med så mange besøkende!! Jeg blir gjerne med ;))) Og takk for gode ord hos meg, veldig koselig! Klem Gry ♥♥♥

    SvarSlett
  119. Gratulerer med masse besøk, i den flotte bloggen din.

    Vil også ønske deg ein GOD SOMMER, og takke for fine ord hos meg.
    Kan godt linke.

    Miraklem.

    SvarSlett
  120. Hei!!!
    Så flott blogg du har, og den bloggeplassen var jo kjempefin!!! Jeg bli gjerne med i giveawayen :))
    Ha en flott helg, sommerklem!!!

    SvarSlett
  121. Hei du og tusen takk for at du likte bloggen min, alltid koselig med nye bloggvenner vet du. Koselig blogg har du selv også, så jeg kommer til å dukke opp her flere ganger. Og jeg har også veldig lyst til å være med på konkurransen selv om vinnersjansen min (ALLTID) er lik null. Gratulerer så masse ihvertfall.
    Klems...

    SvarSlett
  122. Gratulerer med 20000! Flott blogg - blir gjerne med og feirer!
    aseostebo@hotmail.com
    P.S. GOD SOMMER!!! :o)

    SvarSlett
  123. gratulerer,Mette.Jeg vil gjerne være med. Det er lett å se at du bruker tid på innleggene,nydelig layout og flotte bilder.Har ikke så ofte innlegg jeg heller.Har blogget i ca.1 1/2 år og har bare publisert 130 innlegg.Ønsker deg en fin sommer.Klem

    SvarSlett
  124. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  125. Hei på deg, så koselig meg en liten hilsen fra deg i dag, ja for da fant jeg denne koselige bloggen din også :o) Nå har jeg storkst meg her en stund og blitt sjarmert av den søte Bamse gutten din ... voff voff... helige han er :O)

    Klart jeg vil linke deg og følge deg, du hadde en trivelig blogg som jeg gjerne vil følge med i videre.

    Gratulerer så mye med 20 000 besøkende også - kjempekjekt :o)

    Og du verden for noen nydelige premier på Give Awayen din ... linker den også fra min blogg jeg :O)

    Store sommerklem fra Babsy

    SvarSlett
  126. Jag är gärna med och firar dina 20000
    besökare. En härlig blogg med många trevliga natursköna bilder från Norge.
    Deltar gärna i din tävling.

    Sommarhälsningar från Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  127. Gratulerer med alle dine besøkende. Melder meg som følger. Du skriver at du ikke du ikke legger inn nye innlegg så ofte i bloggen din og at du bruker mye tid på innleggene. Kanskje er det det som gjør at bloggen fenger.

    Hilsen Fama

    mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  128. Gratulerer!! ;))
    Er selvsagt med her! Flotte premier ;))

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  129. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg vil veldig gjerne bli med på giveawayen. Legger meg også til som følger:) Flott blogg med masse inspirasjon og tips!

    Vil også takke for koselig kommentar på bloggen min.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  130. Hei.
    Eg vil gjerne vere med på din fine Give Away. Flott premie du har valgt ut.
    Har laget link i min blogg.


    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  131. Gratulerer med 20 000 besøkende! :) Jeg vil gjerne være med på din give away, og krysser fingrene stille for meg selv... :)

    SvarSlett
  132. Vil gjerne feire sammen med deg, og premiene var jo nydelige alle sammen!! Håper du har en fin søndag i dag =)

    SvarSlett
  133. Nydelig giveaway. Jeg prøver gjerne vinnerlykken!

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  134. Jag vill jättegärna vara med i din utlottning. Hoppas att det går bra att tävla ifrån Sverige!

    Ha en skön sommar!

    SvarSlett
  135. Heisan ..

    For en skjønn blogg du har!

    Gratulerer så mye med stort besøk, så gøy:)) Og tusen takk for hyggelig besøk hos meg! Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  136. Takk for en koslig kommentar på bloggen min :) og gratulerer så masse med alle besøkene, selfølgelig vil jeg være med på din flotte give away :)

    klem fra Ida

    SvarSlett
  137. Heisan!!!!! Velkommen som følger på bloggen min, og jeg vil veldig gjerne bli følger hos deg goså!!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  138. Hei Mette!!
    Dette må jeg jo være med på...i hard konkurranse ser jeg :o)

    SvarSlett
  139. Jeg tar også gjerne et lodd :) Gratulerer med fine besøkstall. Bloggen din er en nytelse å lese :)

    Med ønsker om en fortsatt fin helg.

    Klem Karina

    SvarSlett
  140. For en koselig blogg, og flott hjem!! Og koseli med flere nordlendinger, så jeg er med:))

    Nå har vi jo litt sommer i nord også, endeli..Ha en flott søndagkveld!

    Klem, Eirin Foshaug

    SvarSlett
  141. Jeg vil gjerne være med. Så spennende! Klem fra hanne Mette

    SvarSlett
  142. Tusen takk for hyggelig hilsen på min blogg. Nydelige bilder i forrige innlegg, er dette fra Brønnøysund?

    Jeg blir gjerne med i din giveaway.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  143. Herlige premier da, jeg vil VINNE! ;)

    SvarSlett
  144. Gratulerer med over 20.000 besøkende

    Jeg vil gjerne være med på give away

    Sommerklem fra Lottemora

    SvarSlett
  145. Heisann! :) Tusen takk for koselig kommentar frå deg! :)
    Gratulerer med så mange besøkande,
    Tek gjerne eit lodd eg, flotte premiar!

    Klem Sheila!

    SvarSlett
  146. Hei igjen. Jeg vil gjerne være med. Så mange besøkende du har hatt, håper jeg og får det ettervhert :)
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  147. Gratulerer med 20.000 besøk! Jeg vil veldig gjerne være med på Give Awayen din, og linker på bloggen min!

    God sommer ønskes deg av
    Cathrine :-)

    SvarSlett
  148. For et besøkstall!! gratulerer! slenger meg på konkurransen :) og har lagt meg til som følger..!!

    SvarSlett
  149. Gratulerer med så mange besøk.

    Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  150. Gratulerer med mange besøk. Lykke til videre! Jeg blir med på trekning. Lisbeth

    SvarSlett
  151. Hei, så spennende! Tar 1 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  152. Hei Mette!
    Gratulerer med 20.000 besøkende!!
    Du har en flott blogg med mange fine bilder og tips:)
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  153. Ja dette vil jeg være med å feire!!! Kjempeflotte premier!!! Ønsker deg en herlig uke. Og du har bare verdens flotteste blogg. Elsker layouten +++ ALT ;) Flinke deg!
    KLemmer

    SvarSlett
  154. Denne har jeg veldig lyst til å være med på. Kjempeflotte premier :)

    Bli gjerne med på min giveaway også.

    klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlett
  155. Jeg vil også gjerne være med å feire flott besøkstall :D Og slenger meg på GiweAwayen i samme slengen :)

    SvarSlett
  156. Gratulerer med over 20 000 besøkende! Så gøy :)
    Så nydelig give away du har.
    Konkurranser er jo så spennende! Jeg blir jeg gjerne med og linker så gjerne!
    Ha en forsatt fin sommer Mette.
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  157. Gratulera!
    Eg prøver gjerne lykken ;o)

    SvarSlett
  158. Hei hei.
    Så nydelig blogg du har. Gratulerer med så mange besøkende. Eg er gjerne med på trekningen av dei flotte premiene. Masse lukke til videre med den fine bloggen din :)

    SvarSlett
  159. Gratulerer masse det 20 000 besøkende:D
    Du har en kjempe koselig blogg!!!
    Vil gjerne være med på trekningen av flotte premier:D

    SvarSlett
  160. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på give awayen din:o) Flott blogg du har! Her kan en jaggu finne inspirasjon!

    God sommer!

    SvarSlett
  161. Blir gjerne med ;) flott blogg su har ;) ha en flott sommer videre!

    SvarSlett
  162. Gratulerer med jubileum!! Nydelig side du har med mange flotte bilder

    SvarSlett
  163. Hei!
    Jeg blir gjerne med på give-away'en din. Du har en flott blogg!

    idahilton@gmail.com

    SvarSlett
  164. Så koselig giveaway :)
    Jeg blir gjerne med !

    Ha en fin dag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  165. grattis med mange gjester Mette.:-)

    Flotte premier jeg vil være med å "konkurere" om.:-)

    slenger meg med jeg.:-)

    SvarSlett
  166. Hei, dette vil jeg være med å feire...Grattis;o) et lodd på meg. Fortsatt god sommer til deg fra Maliva

    SvarSlett
  167. Hei hei..
    jeg vil gjerne prøve lykken her hos deg!
    Ha en fin dag.. Karina

    SvarSlett
  168. Jeg prøver lykken - følger, linker og kommenterer :D Noe så spennende :D Flotte premier å :D

    SvarSlett
  169. Fantastisk blogg du har - nå når jeg har først begynt å følge med bloggen din så klarer ihvertfall ikke jeg å slutte :)

    camilla.falch@gmail.com

    SvarSlett
  170. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min♥
    Blir gjerne med på denne:)
    Du har en superfin blogg så eg legg meg til som følger:)

    Stor klem frå Anita

    SvarSlett
  171. Hei på deg!!!

    Takker så mye for invitasjonen til din giveaway. Selvfølgelig blir jeg med.

    Ha en strålende helg!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  172. Hei Mette!!
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, flott blogg du har, mange fantastiske bilder!!
    Jeg blir gjerne med på give away:))
    Sommerklem

    SvarSlett
  173. Hei og gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med på give away. :) Flotte premier.

    SvarSlett
  174. Ja, jeg vil også være med. Bloggen din er helt nydelig og jeg fryder meg like mye hver gang jeg titter innom. Lørdagsklem.

    SvarSlett
  175. Gratulerer med så mange besøkende.
    jeg vil gjerne delta i din giveaway.
    Flotte premier.
    Sommerklem fra meg :)

    SvarSlett
  176. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)


    livthorsen@gmail.com

    Sommerhilsen fra Liv

    SvarSlett
  177. God kveld!Jeg vil også gjerne få være med på trekningen. Mange flotte premier, også er det jo litt spennende...
    Ønsker deg en flott mandag.
    Ps,håper du har fått varene??

    SvarSlett
  178. Gratulerer med masse besøk!
    Jeg blir gjerne med i din give away!

    Ønsker deg en god sommer!

    SvarSlett
  179. Grattis med så flotte besøkstall - bloggen din er da også vel verdt et besøk :o)) Melder meg herved på give away!!

    Ha en fortsatt super sommer!

    SvarSlett
  180. tar gjerne ett lodd jeg :)

    SvarSlett
  181. tar gjerne ett lodd jeg :)

    SvarSlett
  182. Tar gjerne ett lodd jeg:)

    Herlige premier:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  183. Hei!
    Vil gjerne være med å feire den nydelige bloggen din!

    hanne-monge@hotmail.com

    SvarSlett
  184. Dette var en flott give away, Jeg er med og tar et lodd på morgenkvisten. Tvi tvi

    SvarSlett
  185. Gratulerer.
    Tar gjerne et lodd. Nydelige premier.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  186. Gratulerer med så mange besøkende. Kjempeflott blogg og du har det veldig koselig!
    Jeg vil gjerne være med med 3 stk lodd. Flotte premier :)

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  187. Klart jeg vil være med på Give away!
    Nok en gang: Nydelig blogg Mette!

    SvarSlett
  188. Her var det mange som ville bli med ja, ikke rart med tanke på alle de flotte premiene. ♥ Og du har en fantastisk vakker blogg ! ♥

    Jeg vil helt klart bli med. :)

    Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

    Sommerklem fra Anette :)

    SvarSlett
  189. Gratulerer med så mange besøkende:-) Og du og du for noen fine premier - den boka hadde passet meg midt i blinken. Jeg har forsøk å skape orden i dag;-)

    Ha en fin kveld, regn eller sol....

    Lisaklem

    SvarSlett
  190. Flott blogg du har, flotte premier og jeg vil jo veldig gjerne være med såklart!!

    SvarSlett
  191. GRATULERER!
    Jeg tar ett lodd!
    Bli gjerne med på giveawayen inne hos meg og!

    SvarSlett
  192. Gratulerer mes MANGE besøkende!!! :) Eg er med, eitt lodd til meg!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  193. Flott blogg, la meg til som følger for en liten stund siden. Selfølgelig vil jeg friste lykken også med så flotte premier.

    Ha en fortryllende sommeraften.

    SvarSlett
  194. Jeg vil gjerne prøve lykken hos deg! Nydelige premier! :)

    Solrosa

    SvarSlett
  195. Bloggen din er kjempefin - ikke rart du har så mange besøkende.

    Blir gjerne med på trekningen. Spennende!

    Ha en nydelig sommerdag
    Klem fra Linda

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...