Menylinje


fredag 13. august 2010

Shopping i Ørsta…

Ørsta er nærmeste tettsted som vi støtt og stadig er innom når vi er her. Har funnet masse fint her når vi har vært her hver sommer. I år åpnet en ny interiørbutikk i gågata, butikken Landhandel. Måtte innom her å se, og kom ut med noe småtteri ;) – bilder lengre ned….

Var også en liten tur innom Karisma i Ålesund. Her fant jeg meg en nydelig 3 delt krukke i glass fra Riviera Maison, samt et nydelig teppe og to puter som det var 30% på fra Miljøgaarden… heldige meg;) – flere bilder kommer senere, for alt er pakket godt ned i bilen. Vi reiser i morgen tidlig, og er vel hjemme igjen på søndag – så det blir stille fra meg frem til da… Ønsker alle en riktig fin helg – så blogges vi snart ;) – klem fra meg….




Denne var litt artig å finne, klokka var blitt brukt på ”Flestaren” ved Torget på Helgeland!



Tinnfat med glasslokk og vasen er fra IB Laursen

Sengeteppe er fra Miljøgaarden


45 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Nydelig teppe du har kjøpt deg! :)

    Ønsker deg ei riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønt sengeteppe du har funne der. Og osteklokke, og bøtte og og... masse fint!
    Og dei 3 delte glasskrukkene til Riviera Maison er så stilige! Har så lyst på sånne ein gang...
    God tur og god helg!
    Klems

    SvarSlett
  3. Det teppet er nydelig! De andre tingene også...

    Fint på Sunnmøre ja...er ikke så veldig langt fra meg det der...;)

    God tur hjem igjen.

    SvarSlett
  4. hei Mette.
    så nydelige ting du fikk med deg fra butikken,
    å Bamse er så søt,tenker han koser seg på tur,
    ønsker deg og dine en fin tur hjem,
    fine dager ønskes deg fra sylvia

    SvarSlett
  5. Synd at dokke reiser så snart det er så utrulig kjekt å ha dokke her! Endelig har vi fått helse på Bamse og gutane har storkosa seg både med han og dokke :o) Håper det ikkje vert eit heilt år til neste gong vi treffast, men det er vel kanskje litt opp til oss... ;o)

    Vel, to night is the night...så får vi sjå kva vi kan finne på på dokka siste kveld her.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Oh, what a lovely dog!!!!!
    Have a nice weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. super flott teppe du har fått tak i:) Jeg har sagt det før, men bloggen din er bare den VAKRESTE noensinne!!!
    Ønsker deg en deilig helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Å så mye fint du har handlet i Ørsta og i Ålesund. Var ikke klar over at de hadde åpnet ny butikk i Ørsta. Lenge siden jeg har vrt der nå (jobbet der før), men må vel ta meg en tur en dag og sjekke ut denne butikken ;)

    Når du var på Moa å handlet så var du ikke langt fra der jeg bor. Jeg kan se Moa senteret fra leiligheta :)

    Håper dere har hatt noen fine dager på Sunnmøre.

    God tur hjem!

    SvarSlett
  9. Ørsta???
    Herlighet, jeg leste overskriften din og leste SHOPPING I ØRSKA.

    Så jeg ble nesten skuffet over det seriøse innlegger ditt ;-)

    Moro å se steder i Norge som jeg ikke får kommet meg til.
    (Begynner nemlig å krangle med mannen min hvis vi skal kjøre veldig langt...)
    God helg fra meg, som skal manne meg opp til en 3,5 times tur til Peer Gynt veien i Gausdal imorgen. Se hvor vi skal bo!:
    http://www.fagerhoi.no/Fjellstue/Fjellindex.htm

    SvarSlett
  10. Vakkert i Ørsta! Og den nydelege vofsen! No har ungane stått her og beundra bilda av han! Eg budde i Volda i seks år som student. Kanskje eg har sagt det før? ;)

    God tur heimover igjen!
    Og ha ei fin helg!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  11. Oj!I Ørsta altså!
    Tenkte å besøke denne nye butikkenganske snart..
    Tippar der var mykje fristande ja!

    Det teppet var berre fantastisk!Var det dyrt?

    Ønskar deg ei flott helg♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  12. Åååååhhhh så nydelig hund!! ser ut som en god hund!! :)

    SvarSlett
  13. Hei.Kjempe nydelige,koselige bilder.Så mye fint.Teppe nydelig.Riktig fine farger på det.Har vært noen ganger i Ørsta men ikke på Landhandelen.Så virkelig koselig ut dær.Ha en riktig fin helg å go tur hjem.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  14. Så nydelige bilder, og så fin hund!!!

    God helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  15. Som alltid... Nydelige bilder!! Får jo så sommerstemning. :D

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  16. Du viser og tar alltid så fine bilder!!!
    Fine ting du kjøpte deg:))


    Ønsker deg en strålende fin helg


    klem fra AnnElin

    SvarSlett
  17. Så koselig de nederste bildene var - skikkelig stemning.

    God fredagskveld:-)

    Klem

    SvarSlett
  18. Så mye fint du har funnet deg i Ørsta! Teppet var nydelig ♥
    Og bamse er bare så skjønn...

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Oh my, den osteklokka var meeegaskjønn! Men ikke så skjønn som Bamse da... ;)

    SvarSlett
  20. Herlige bilder Mette! :)
    Du får ha en riktig så god helg
    og god tur hjem på søndag!

    Klem

    SvarSlett
  21. Bamse er da en særdeles sjarmerende kar. Bustesveisen i profil er jo bare så herlig ;-)

    Du fant mye annet fint også ser jeg, bl.a. det nydelige teppet i deilige farger. Ikke så dumt med en tur til Ørsta! :)

    SvarSlett
  22. Så lekre ting fra Ørsta! Og bildene dine er bare sååå vakre, drømmer meg rent bort og har bladd med nedover og kost meg meg på "besøk" lenge og vel :) Vært på hytta uten nett to runder og nyter en blogglesende kveld :)

    Nyt kvelden og helga!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  23. Nydelige bilder av Bamse da ;) Han er jo bare skjønn <3 Høres og ser ut som dere koser dere, flotte ting du har kjøpt deg! Landhandelen ser veldig koselig ut, jeg har aldri vært i Ørsta. Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg Mette, setter sånn pris på det <3 Ønsker dere en riktig god tur hjem og fortsatt god helg! Varm klem fra Gry

    SvarSlett
  24. Nydelig sengeteppe,et sånt et kunne jeg også ønske meg ja... Å du tar så flotte bilder..as usual. Ønsker deg å Bamse gutten en riktig god helg.

    SvarSlett
  25. Aahhh..der er jo min lille favoritt, Bamsegutt!! Jeg må smile hver gang jeg ser han altså...så søt!! Ellers nydelige bilder som alltid fra din kant, kjempefine ting du fant, særlig sengeteppet! Ha en flott helg. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  26. Det er vakkert på Sunnmøre! Nydeleg hund også :)

    Klem!

    SvarSlett
  27. Så mye fint du har kjøpt deg♥
    Og for en herlig liten vovve du har:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  28. Nydelige Bamsebilder...:-)
    Og er riktig lekkert teppe, er så svak for sånne tepper og dette var flott!

    SvarSlett
  29. Beautiful dog and photos!
    Kisses.

    SvarSlett
  30. Så koselige ting du har fått deg! Alltid moro å handle på salg!:)

    Ha en fin kveld! Klem Nina

    SvarSlett
  31. For noen SKJØNNE Bamse-bilder, sukk - han er jo til å spise opp!!! God tur. Klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  32. Heisann;-)
    Så utrolig flotte bilder der var her,-) Spes flott det av Bamse, en nydelig liten rakker;-)
    God helg

    SvarSlett
  33. Heia! Bare innom med et ønske om en flott helg! Så fint teppe du har fått deg! Og *smelt* Bamse!! For en skjønn skapning!

    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  34. Å, når var det lenge siden jeg hadde vært innom deg og måtte bla både nedover og sideveis ;)

    Herlige bilder og supre kupp du hadde gjort! -Og skjønne Bamse, da...

    Ha en fortsatt strålende søndag!

    Silje:)

    SvarSlett
  35. Så masse flotte bilder!!
    Hunden din er et lite sjarmtroll og et skjønt nøste!

    Fortsatt god helg!! : )

    SvarSlett
  36. Herlig tur og hunden din er bare såååå søøøøøøt:)

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  37. Skal si du har fått shoppa masse flott Mette! Er lenge siden jeg var til Ørsta forstår jeg, for kan ikke huske at det fantses sånne drømmebutikker der...;o)

    Ønsker deg en finfin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  38. SÅ synd at jeg ikke fikk hilse på deg da!
    Men sånn er det bare av og til....
    Så du måtte ha funnet litt av interesse i allefall ;)
    (kopi av din kvittering)
    Flotte bilder fra Ørsta!
    :)

    SvarSlett
  39. Heia.

    ÅÅÅh Bamse er jo bare så skjønn. ;o)) Vil ha en sånn liten vovs jeg å, ikke bare Baya mi på 45 kilo som veier like mye som meg. haha ;o)))

    Fine bilder.

    Ha en ny og super uke Mette.
    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  40. Nydelige bilder, Mette!
    Ser ut for at dere har hatt det fint i Ørsta!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  41. Så fine bilder.....men Bamse er jo bare helt nydelig...ha en fin uke...klem

    SvarSlett
  42. Så mye fint du viser på bildene her ;o) Bamse er jo den skjønneste da! Så heldig du har vært med kjøpene nå i helgen ;o) Jeg ønsker meg en bolle med lokk og skje, som det står OLIVE på, fra Riviera Maison. De er så fine.
    Takk for koselig hilsen hos meg ;o) Alltid koselig å få kommentarer fra deg. Håper dere har hatt en flott helg.
    Ha en fin uke min venn ;o)
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  43. Åååå så mye flott!! Teppet var nyyydelig ♥ Riviera Maison i Ålesund?? Hmmmm..nå er ikke jeg helt med her..jeg bor bare en liten halvtime derifra og ikke fått med mej det?? Vet karisma har litt Riviera Maison da...er det den du mener kansje ;)) ? Håper du har kosa dej...og att dere har hatt en fin tur ♥

    Gleder mej til å se Mette ♥

    SvarSlett
  44. Hei Hege
    Ja, det ble litt feil her :) butikken heter Karisma... Men fikk beskjed at det skulle åpnes en Riviera Maison butikk i Ålesund nå i høst på over 300 kvaderat... Må nok innom der neste år når jeg er der :)

    SvarSlett
  45. Det er Karisma som skal flytte til nye lokale på 300 kvadrat og ta inn masse Riviera Maison :))
    Er du fra Brønnøysund? Farmora er derifrå, så har vore der ofte og har masse slekt der oppe. Ho var i frå gamlesentrum. Nabohuset til Bastesen, nærast leia. Søskenbarnet til pappa driv Olekiosken i Brønnøysund (Mix )

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...