Menylinje


onsdag 14. oktober 2009

Reisekort…

Etter ferieturen vår til Budapest, var det så mange vakre steder og bilder jeg hadde så lyst til å vise dere. Hadde litt problemer med å velge ut hvilke bilder jeg skulle legge ut på siden min.

Hm! … Jeg kom da på ideen å lage det som små ”reisekort” :o) - ble litt mer arbeid med dem, men fant ut at dette var en fin måte å fortelle litt om Budapest, både med bilder og tekst. For dere som er interessert håper jeg ”reisekortene” mine kan være til litt informasjon og inspirasjon.

Klikk på bildene for å forstørre dem
















15 kommentarer:

  1. Ja dette var utrolig flott laget, du er så flink, alle de små detaljene og flotte bildene.
    Masse bra informasjon også ;o)
    Klem fra lillesøs :o)

    SvarSlett
  2. jøss for et flott reisekort !!! ligger nok laangt over mitt ferdighetsnivå det dær ja !!! Nydelig i Budapest, håper jeg får muligheten til å besøke den byen en dag :) skjønner at du har hatt en fin tur, kan tenke meg at man NESTEN glemmer shopping når byggene er så fantastisk rik på utsmykkninger.. Utrolig vakkert !!
    Ha en fin dag, her har regnet kommen tilbake :(
    klem !!

    SvarSlett
  3. Hei Mette, dette er kjempefint, du e så flink.
    Masse arbeid bak dette.
    Klem Grete

    SvarSlett
  4. Kjempefint laget Mette! Du er så flink. Ser veldig fint ut der du har vært.

    SvarSlett
  5. Er vel meir imponert over korta enn reisa, du er SÅ flink med dei greiene der! Har meldt meg på fotokurs i dag med Elements, så kanskje...-nææææ, trur nok ikkje det ;o) Eg driv å fyrer Bonden no ;o)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar:)Du er velkommen tilbake:)Kjempeflott blogg du har:)

    Ha en fin Fredag

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei Mette
    Tusen takk for din hyggelig kpmmentar på den ene av mine blogger - det var hyggelig at du likte den!
    Jeg gleder meg til å følge med videre på din fine blogg.
    Ha fortsatt god weekend!
    Klem Lene

    SvarSlett
  8. Så utrolige flotte reisekort! Hele bloggen din er også nydelig laget!
    Jeg så at du hadde historien om hunden Bobby, den er så rørende og trist.
    Takk for hilsen.

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  9. Hei Mette!
    Er inne på besøk hos deg for første gang. Så flott blogg du har! Morsomme og inspirerende postkort. Ser du har lagt ned mye arbeid her. Får virkelig lyst til å ta en tur til Budapest nå!
    Blir glad om du ser innom min nye blogg. Ha en deilig kveld.
    Hilsen Anette Willemine

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint du klarer å gjøre det på bloggen din, med alle detaljene dine..Liker veldig godt hovedoverskriften på siden din med rosene, skikkelig nostalgi:-)
    klem

    SvarSlett
  11. Så stilig dette var!Du er jammen kjempeflink som har ordnet dette slik.Ikke jeg med mine pcferdigheter som hadde kunnet begjitt meg ut på noe såntnei.Klem

    SvarSlett
  12. Kjempeflott tillaga:)
    Takk for kos kommentar

    Ha en fin dag

    Klem Nina

    SvarSlett
  13. Hei på deg!!
    For noen fine reisekort du har laget!! Kjempe flink er du ;) Skulle ønske jeg klarte sånn.. hmmm ;)
    Ja, jeg er veldig glad i brunt..og så jeg nøstet med sånne små grå, svarte, hvite og brune "dotter" på som jeg måtte ha.
    Takk takk, føler meg faktisk dårligere i dag :(
    Og klart å smitte min samboer, så han ligger hjemme syk med meg i dag.. Litt selskap, så vi steller med hverandre nå.. hehe
    Håper alt er bra med deg.
    Klem klem

    SvarSlett
  14. Reisekortene er kjempeflotte! Nå fikk jeg også lyst til å ta en tur dit!

    Ha en riktig fin helg:)

    SvarSlett
  15. utrolig koselig - så flink du er :-)

    Budapest er virkelig en bra by ;-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...