Menylinje


mandag 31. august 2009

Pakke i posten…

Mandag kom pakken jeg ventet
på, alltid like spennende og ikke
minst koselig :o)
Vel og merke, jeg visste hva
som var i pakken, men denne
pakken har jeg gledet meg til
leeeenge . . . .

Før jeg selv begynte å blogge,
var jeg innom mange forskjellige
blogger for å se hva dere blogget
om. Jeg kom da over nettsiden til
Maria http://idekroken.blogspot.com/

Hun hadde strikket de skjønneste
pulsvarmere jeg har sett.
Jeg sendte henne en forespørsel
og fikk en hyggelig mail tilbake,
og i dag lå de i postkassen!



De passet perfekt, og jeg skal love dere at
disse blir brukt og de var helt nydelig.

Tusen takk Maria :o)






Marias hjemmeside: http://idekroken.blogspot.com/


Tusen takk for koselige tilbakemeldinger
Klem fra Mette

4 kommentarer:

  1. Hei du.
    Så koselig at du er fornøyd! Da er jeg også glad!
    Og du har jo tatt superfine bilder;)

    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  2. Såååå fine! :o)
    Virka tellaren din no eller?

    Berre så det er heilt klart, eg spør og spør... Når kjeme dokke??????? MÅ vi vente heilt til neste år? Ungane masar heile tida om at vi skal ta en tur oppover og det har vi selvfølgelig veldig lyst til, men Bonden har jo ALDRI tid! Et Bondeliv... Konklusjon; vi sakna dokke og har lyst å sjå mykje meir av dokke! Til jul kanskje...håpe håpe ;o)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så vakre de var, pulsvarmerne. :) Veldig forseggjorte. Du har også tatt vakre bilder av dem, slik at de virkelig får komme til sin rett.

    SvarSlett
  4. De så kjempeflotte og deilige ut.
    :D

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...