Menylinje


tirsdag 25. august 2009

Hjørneskapets lille reise...

Da var en ny uke i gang. Vi er ennå ganske så slitne etter vår ”lille” kjøretur i helga. Tror det ble rundt 185 mil, sånn cirka… Vi kjørte fra Brønnøysund til Trondheim på fredagen, og her lå vi over til mamma. Lørdag startet vi tidlig … Gjesp…. klokka 05.00 var vi på vei sørover til Oslo. I 12 tiden var vi fremme og 20 minutter senere på vei nordover til Trondheim igjen. Puhhh… Søndag kjørte vi nordover til Brønnøysund, og endelig hjem igjen. Home sweet Home… :o)

Ja ja… vi fikk no oss en fin tur, lite trafikk, nydelig vær, fine naturopplevelser,… og et nytt/ brukt hjørneskap. Bilturen var vel litt i meste laget for kropp og sjel, men vi var nå enige at det var vært turen.

Hjørneskapet har jeg tenkt å male lyst, sette inn lys, nye knotter og bytte ut trehyllene med glasshyller. Blir kjekt å se hvordan det blir. Vet ikke helt når jeg får tid til å begynne å male, men det blir snart… Flere bilder kommer senere.




Over: Her er et bilde av hjørneskapet. Her skal det stå når det blir ferdig.
Måtte bare ”prøve” det i hjørnet hvor det skal stå…

Under: Legger også ut noen naturbilder som jeg tok på turen. Vi hadde jo ikke tid til å stoppe hver gang jeg så noe vakkert, så bildene ble tatt i fart. Ble faktisk ganske bra allikevel :))



Over: Heilhornet med sine 1058 moh på Helgelandskysten er Bindals stolthet. Et av Helgelands mest markerte fjell. Utsikten herfra er formidabel. I klart vær ser du ut over både hav, fjell og flotte bygder.







Helgelandskysten med sine vakre fjell og fjorder…
Takk til alle dere som legger igjen en kommentar til meg,
blir utrolig glad når jeg ser at det har vært noen på siden min :)

Ha en fortsatt en fin uke.

1 kommentar:

  1. Skapet var fint, som det skulle ha vært lagd til hjørnet. Det blir kjempefint når du får malt det.Klem fra Grete

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...