Menylinje


mandag 13. mai 2013

Liten hvit og skjønn…

Den flotte hvitveisen kommer nå for fullt her på Heleglandskysten… Plutselig skyter alt fart, bjørka spretter, hvitveisen kommer i rekordfart, og plenen begynner å bli grønn igjen! I dag har det vært en fantastisk flott og solrik dag, og jeg håper på flere slike dager fremover… Det ble også årets første måltid ute, deilig kyllingsalat ღ

Ellers har jeg holdt sofaen etter behandling hos fysioterapeuten, og i morgen skal jeg til tannlegen, ikke en dag jeg ser frem mot, men greit å bli ferdig med det også :) Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, klem fra Mette




8 kommentarer:

  1. Heldig du er som både kan sitte ute og nyte måltid,og samtidig se hvitveisen blomstrer.

    Her ligger nysnøen nesten inntil husveggen og det skal bli kuldegrader i natt :(

    SvarSlett
  2. Mmmm..så bare kjempe godt ut og hvitveis er så nydelig:)
    Høres ut som en herlig dag, her bare regner det....
    Lykke til hos tannlegen i morgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Flotte bilder her hos deg.
    Håper alt er bra med deg.
    Stor klem fra Christina

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde av hvitveisen som strekker seg opp mot sola!!
    Håper det kan bli litt varme slik at det går an å kose seg ute!:)
    Lykke til hos tannlegen:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder av kvitveisen,den er veldig fin:)liker den så godt!
    Eg var hos tannlegen igår,hadde fem hull så det var ikkje kjekkt,lykke til!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Dine bilder er alltid så vakre......
    ha en fin dag, METTE.


    ;-) klem TOVE

    SvarSlett
  7. NAM NAM- OG JEG SOM SATT Å LURTE PÅ HVA VI SKAL HA TIL MIDDAG I DAG OG JEG TENKTE KYLLINGSALAT- OG NÅ ER SAKEN AVGJORT ETTER Å HA VÆRT INNOM DEG ;)

    LYKKE TIL HOD TANNLEGEN I DAG

    KLEM FRA MONICA

    SvarSlett
  8. Det så herlig ut å kunne sitte ute og spise! Her i sør er det fortsatt for kaldt til det. Forsøkte meg på ekstremsport i ettermiddag; å drikke kaffen ute, men måtte bare tusle inn igjen pga den kalde vinden :-/
    Håper tannlegebesøket gikk fint, godt når en er ferdig med sånne gjøremål!
    Ha en fin,fin kveld :-)

    Klem Mona

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...