Menylinje


onsdag 22. mai 2013

Instagram - en vakker måte å dele din verden på…

Instagram, er en utrolig fin måte å dele dine bilder med andre på, og se andre inspirerende bilder fra dine nærmeste venner og andre kreative personer verden over... Jeg har vært en stund på Instagram, men må ærlig innrømme at jeg ikke har vært like aktiv det siste året, da jeg syns det blir mye med både Facebook og blogg – men jeg skal bli flinkere fremover til å ta bilder og legge ut ღ Jeg syns det er utrolig gøy, så jeg prøver å titte innom i alle fall et par ganger om dagen :) Hvis du har lyst til å følge meg så er navnet missmettes1

 - er du du Instagram?
- hvis du er, så legg gjerne igjen navnet ditt i kommentarfeltet

Ønsker deg en fortsatt fin kveld, stor klem fra Mette


missmettes1
 
 

17 kommentarer:

  1. Hei på deg! Jeg heter bentefroilandlorentsen :)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Her har bloggen kommet litt i skyggen for instagram. Det er jo så utrolig lettvint og morro!:) Fb har jeg sluttet helt med, det ble rett og slett for mye tid som gikk bort:)
    Jeg heter Nordvikjelen på insta.

    Ha en fin kveld, klem Marit

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke på instagram..., føler snart at jeg er den eneste som ikke er...
    Men det tar sånn tid alt sammen at man må bare pri, så får en evnt se ....
    Liker godt å blogge og syntes det er koselig å titte inn til dere her:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Instagram er veldig kjekkt men må ha bloggen og,Facebook titter eg innom av og til,men jammen tar alt tid:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Heter unnisinverden på instagram. :-) Skal legge deg til.

    SvarSlett
  6. Er ikkje på Insta og ikkje på Face..

    Men blogge gjer eg av og til..

    Du tek vakre bilete Mette!!

    klem

    SvarSlett
  7. Hei Mette!:)Spennende med Instagram!:)Du finner meg på fruhumlehagen.Ønsker deg en fin kveld! :)

    SvarSlett
  8. Hei Mette,

    Meg finner du under griffonjenter.

    SvarSlett
  9. Jada det er jeg og jeg heter MONICAMIDTUN :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Og jeg er tilbake som tuppelure_tiara :)

    SvarSlett
  11. Eg har utruleg sansen for instagram, men eg har ein mobiltelefon (på lån) som har så dårleg kamera at det er ein skam med tanke på at den er ganske ny. Eg melder meg kanskje inn ein gong eg får fingeren ut og kjøper meg ny :-)

    Kjekt at du viser litt frå bileta dine her.

    Her er det godvèr i vente, gleder meg !

    SvarSlett
  12. Eg har utruleg sansen for instagram, men eg har ein mobiltelefon (på lån) som har så dårleg kamera at det er ein skam med tanke på at den er ganske ny. Eg melder meg kanskje inn ein gong eg får fingeren ut og kjøper meg ny :-)

    Kjekt at du viser litt frå bileta dine her.

    Her er det godvèr i vente, gleder meg !

    SvarSlett
  13. Fine bilde du viser. Eg er også på instagram, men er meir aktiv på bloggen. Eg er anmri

    Ynskjer deg god helg !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  14. Du har så mange flott bilder. For meg har jeg kun bloggen og facebook, og ikke instagram, men vi får se hva tiden viser ;) God helg, Mette! Klem fra Elin

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder!! Nå følger jeg deg :) Selv er jeg anettedragonfly. Tenker vi får tatt noen fine bilder i dag også :) Stor klem <3

    SvarSlett
  16. Hei jeg er en utflyttet Brønnøyværing bosatt på Østlandet, som følger deg på bloggen og Facebook og instagram. Du tar jo så mange herlige bilder fra vakre Brønnøysund.
    Jeg heter ingersynnove på instagram :-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...