Menylinje


onsdag 1. mai 2013

Endelig mai - og ny header på bloggen er på plass…

Endelig er mai her og kanskje snart med sol og varme ღ I dag tidlig var det snø som møtte blikket da jeg tittet ut, og ingenting som minnet om sommer… Snøen forsvant heldigvis ganske fort og det ble sol og blå himmel etter hvert – sur og kald vind, men oppsummert allikevel en flott dag ღ

I dag, et lite bilde av en vakker stemorsblomst. Jeg måtte ut å redde de inn i går kveld da det ble litt i kaldeste laget – men forhåpentligvis så får de snart komme ut igjen :) Jeg fikk også laget meg en ny og mer «sommerlig» header på bloggen – så da kan bare sol og sommer komme… :)

Jeg har dessverre ikke fått vært så mye på besøk hos dere, eller fått laget nye blogginnlegg i det siste da ryggen ikke er med meg om dagen… - og jeg sliter litt med motivasjon & inspirasjon når jeg ikke får til det jeg ønsker å gjøre. Jeg skal i alle fall til kiropraktor på mandagen som kommer så får vi se hva han finner ut…

Ønsker alle som titter inn en fortsatt fin 1. mai, 
og tusen takk for alle gode ord ღ stor klem fra Mette


 


18 kommentarer:

  1. Herlige bilder og header :)

    Huff, ikke godt med vond rygg.
    God bedring ♥

    SvarSlett
  2. Uff...så trist at du sliter med ryggen vennen.....
    Håper det vil rette seg snart!
    Nydelig bilde
    Ønsker deg en herlig Mai måned og god bedring:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei, Nydelig - :-) god bedring! klem Siv;-)

    SvarSlett
  4. Å, så lekker header du har. Dette smaker vår!

    SvarSlett
  5. Så nydelige stemorsblomster. Og flott ny header.
    Håper våren snart når dere, og at ryggen din blir bedre.

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Så flott header! :)

    Håper ryggen din blir bra snart! :)

    Masse god bedring! <3

    Klem Evy

    SvarSlett
  7. UFFA DÅ IKKJE BRA MED DEN RYGGEN
    DIN
    HÅPER DU BLIR BEDRE SNART
    KOSELIGE STEMORSBILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Herlige Mai!♥
    Håper ryggen din blir bedre snart, Mette :))

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    Pssst, har kjørt i gang med gavedryss på bloggen.. bli gjerne med du også :D

    SvarSlett
  9. Ja hvordan du greier å lage så fine headere det er gresk for meg. Trasig med ryggen din. Ønsker degngod bedring. Nå ryggen er vrien blir det så trasig.
    Klem

    SvarSlett
  10. Utrolig flott header Mette ♥
    Ja, endelig MAI!!! =)
    Håper kiropraktoren kan være til hjelp!
    Jeg går til min to ganger i uken...

    KLEM Ingvild

    SvarSlett
  11. ydelig header Mette, flink du:)
    Håper Mai blir fiiin og at ryggen blir fort bra igjen - god bedring ♥

    SvarSlett
  12. Så fin header du har laget;)
    Mai og jordbær;)

    Klæm;)

    SvarSlett
  13. Hei skjønne deg:)
    Så nydelig header du har laga,synest den var så sommerslig og fin:)
    Håper du får ein fin mai måned,mai er ein fin mnd sjølv om det skuffa her idag så håpe eg på sol og varme!

    Fine dag og god bedring til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Nydeleg header !!
    Du er så kreativ og får den til så fint.
    Ynskjer deg gode maidagar og håper ryggen din blir betre :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  15. Du har en helt herlig header :) hele bloggen din er virkelig flott.

    masse lykke til med ryggen og ønsker deg god bedring og noen herlige dager :) '


    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  16. Hei Mette !
    For en kjempeflottheader du har laga.
    Denne oser av sommer♥ Våkna til snø her og idag, og meir skal det komme..
    Ikkje mykje å skryte av, men forhåpentligvis snur det snart.
    Masse god bedring med ryggen din!

    Godbedringsklemmer fra Jorill

    SvarSlett
  17. Så sommerslig og fin header Mette!
    Godt å kunne føle sommeren her mens regnet høljer ned og det blåser stikker og strå ute .

    Håper virkelig ryggen vil være litt mer på din side.
    God bedring og god helg !

    SvarSlett
  18. Kjempe fin header :-) og vakker blomst!:-)
    God helg! Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...