Menylinje


onsdag 6. mars 2013

Utrolig nydelig kyllingsalat...






16 kommentarer:

  1. Mmm, den så god ut :)
    Spiser mye salat her, ungene er veldig glad i det!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nam, det så godt ut!
    Takk for at du deler oppskrift!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nam! Så fristende!
    Det ser lekkert ut!
    Du presenterer det på en innbydende og fin måte.

    Vi har hatt kyllingfrikassé i går og i dag. Nydelig, det også.
    Kokte god kraft osv. MMMMM...

    Fortsatt god kveld, Mette.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Mmm, den ser god ut.
    Oppskrifta må eg lagre og prøve ;)

    Fin veke vidare !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!! Kyllingsalaten så skikkelig deilig ut! Må testes ut:)
    Fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  6. Mmmmm...hvor godt dette så ut:)
    Elsker salater :)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Høres deilig ut Mette. Det er godt med salat. Spesielt på varme dager bruker vi mye salater. Ikke varmt her ennå da men. Jeg er alltid glad for nye oppskrifter og tips. Takk for hyggelig kommentar Mette.

    SvarSlett
  8. Hei! Dette så nydelig ut.. Så mye fine bilder du har vist under, Mette :-) Du er en god fotograf. Ha en fin dag! Klem Siri

    SvarSlett
  9. Inspirerende! Og jeg HAR kyllingfileter i kjøleskapet.
    Jeg er stadig på jakt etter gode dressinger jeg kan lage selv. Denne med tomatpure i høres veldig god ut.

    SvarSlett
  10. Mmm, deilig! Vart svolten gitt ;-)

    SvarSlett
  11. Denne så virkelig god og fristene ut, Mette! God torsdag :) klem

    SvarSlett
  12. Nam nam det såg utrulig godt ut:))
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Denne kyllingsalaten så veldig god ut,jeg må prøve denne.
    Takk for at du deler oppskriften:D:D

    Ønsker deg en flott dag:)

    Merethe

    SvarSlett
  14. Mmmm, nydelig!
    Jeg elsker kylling i alle varianter =)

    Gratulerer med dagen som var Mette!
    "Litt" på etterskudd... =)

    Gooooooooooooooooood helg! =)

    SvarSlett
  15. Den ser og høres skikkelig god ut :)
    Jeg tror jeg må bli litt flinkere til å ha salat med meg til lunch.
    Det er jo så godt!
    Uansett, vi har ofte salater til middag men det blir mest på den lyse årstiden.
    Det er vel nå på vinteren vi trenger det mest da, men ....

    GOD HELG :)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...