Menylinje


mandag 11. mars 2013

Frokost – starter dagen med frukt og bær…

God morgen til dere som titter innom :) Starter dagen med jordbær, eple med kesam… Så skal jeg ut på en lang gåtur med lille Bamse i nydelig vakkert vintervær. Vi har vært så «heldige» og fått masse snø i helgen! Jeg skulle helst ønske at det var litt mer vårlig vær, men det er ikke noe en kan få gjort så mye med :) Nå er det i alle fall lys og fint ute, og snøen ligger vel ikke så lenge tenker jeg… Ønsker alle en riktig fin mandag og ukestart ღ Stor klem fra Mette







20 kommentarer:

  1. Mmmmm...dette så bare utrolig godt ut:)
    Kos deg masse på tur i det herlige været:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Det såg godt ut ja! Omvendt her. Vi hadde nydelig vær i helgen, og i dag er det grått og snøvær! Håper du og bamse får en fin tur:-)
    Klem:-)

    SvarSlett
  3. Å FOR en deilig start på dagen!
    Bildene er bare lekker som alltid hos deg.

    Kos deg massevis på tur med søte Bamse,vi og har deilig sol i dag og kaldt men ingen snø:)

    Ha en super uke!
    I dag er bloggen min 1 år...hi,hi.

    klem kelm

    SvarSlett
  4. Mmm, så deilig!! Superfin mandag og klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
  5. Ååå så deilig:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder og frokosten din så bare helt fantastisk god ut :)
    Ha en fin dag og god tur med hunden !
    Klem fra Wanja

    SvarSlett
  7. Hei og god formiddag.
    Snø er vel ikke akkurat det vi vil ha nå i mars,men været styrer vi ikke.
    Frokosten eller formiddagsmaten din ser helt herlig ut.
    ønsker deg også en flott dag i snøen med vovsen din.
    Klem.

    SvarSlett
  8. i love strawberry. have a nice day,xoxo,tina

    SvarSlett
  9. Slik en fristende frokost :) Så virkelig fristende ut!
    Ha ei herlig uke Mette!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. mmm yummy....
    Skulle ønske jeg var så flink til og lage meg slike frokoster;)
    Kos deg!!
    klem lille meg

    SvarSlett
  11. Ser ut som en veldig god frokost!!
    Herlig å komme seg ut på tur :)
    Ønsker deg en flott dag idag også!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  12. Åh, det der var en fryktelig fristende frokost! Og du tar jo alltid de lekreste bilder.

    SvarSlett
  13. mmMmm så deilig ut altså.. og så fine bilder også ;)

    Fin tirsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  14. Hei Mette og Bamse.

    Frokosten ser ille god ut :O)
    Jeg har spist havregrynpannekake :O)
    Ille godt det også :O)
    Mange vakkre bilder siden sist jeg har vært innom :O)
    Ønsker deg og Bamse en super duper dag :O)
    Cos Lisa

    SvarSlett
  15. Mmm deilig. Skulle ønske jeg kunne hatt tid til kosefrokost hver bidige dag.
    Men søndager, da har vi det :)

    SvarSlett
  16. Menge lekre bilder her inne hos deg, -som vanlig! ;)) Gleder meg til jordbærsesonge i hagen igjen! 8))

    Ha en riktig fin påske! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  17. Prolaps i ryggen høres ikke godt ut...stakkars stakkars deg da! Du har vel kanskje nok fra før. Håper det ikke varer så lenge. God bedring videre, så håper jeg at du får noen solfylte deilige fridager på tross av den vonde ryggen.Trøsteklemmer fra meg.

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...