Menylinje


fredag 21. oktober 2011

Giveaway: feirer over 100.000 besøkende…

Det synes jeg må feires ღ Veldig koselig at så mange har tittet inn på min lille blogg, det gjør meg veldig glad og ydmyk… Besøkstallene går oppover og det gjør at også jeg legger meg ekstra hardt i selene for å lage så bra innlegg som mulig… Jeg begynte å blogge for ca 2 år siden, og har ikke vært den som gikk hardt ut i begynnelsen med blogginnlegg og besøksrunder… Har brukt mye tid på å lære meg å fotografere og lage layout, så mange av innleggene mine bruker jeg veldig mye tid på. Det er mye jobb, men utrolig gøy når jeg ser jeg får det til – og i alle fall når jeg får så koselig kommentarer tilbake fra dere ღ Ser jeg har ennå mye å lære, men blir hver dag inspirert av dere, både når det gjelder fotografering, layout og innlegg…

Igjennom bloggen min har jeg blitt kjent med så mange fantastiske bloggvenner ღ og ikke minst fått såååå mye inspirasjon og flotte tilbakemeldinger… så jeg vil også benytte anledningen til å takke for alle koselig kommentarer, både her, på mail og på Facebooksidene mine… og det hadde ikke vært det samme å blogge uten alle dere som titter så trofast innom meg, setter virkelig stor pris på det


Hva må du gjøre for å få lodd?

1 lodd for kommentar i dette innlegget.
1 lodd for å dele på din Facebookside.
2 lodd for å legge en link & bilde på sidefeltet i bloggen din.

6 lodd for å lage et eget innlegg om min giveaway på bloggen din.
~.❀.~ bruk da det første bildet her ~.❀.~

- så til sammen kan du få 10 lodd :)
Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar og på hva!

Trekning lørdag 26. november 2011.
Ønsker alle en super fredag, stor klem fra Mette :)

















408 kommentarer:

  1. Oj,oj,oj - dette var mye fint på en gang!
    Gratulerer med 100 000 besøkende:)

    Og riktig god helg fra meg.

    Klem,klem.

    SvarSlett
  2. Ikke snakk om .Jeg vil ha tre lodd vennen :)

    SvarSlett
  3. Så mange flotte gevinster. Ett lodd til meg på Boligpluss.
    God helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 100.000, det er et fantastisk fint tall :) Jeg tar 4 lodd, og vil være med på trekning av telysholdere, pelspledd og boligbladene. :) i den rekkefølgen.*♥*

    SvarSlett
  5. Du har en nydelig blogg, Mette! Det har jeg visst sagt noen ganger:) Jeg blir fremdeles like imponert over alt du får til på denne bloggen din!
    Fantastiske gaver du skal lodde ut!! Og så mange!
    Jeg har foreløpig tatt 4 lodd!
    Ønsker deg en flott fredagskveld!
    stor klem fra Hjørdis:)

    SvarSlett
  6. Oioi, fiiine premier Mette;)
    Jeg blir så klart med, og trekker 3 lodd (kommentar og link)

    Grtaulerer med mange velfortjente besøk - vi koooser oss her inne vettu;)

    Ha en fin fredag!

    Klem line

    SvarSlett
  7. jeg prøver lykken med 4 lodder.:)

    SvarSlett
  8. Wow for en giveaway da!
    Klart jeg er med!
    3 lodd på meg :-)

    Kurven jeg har med spisestua
    til puter og pledd er fra Åhlens.
    Elsker den, har faktisk to av de hihi.

    Riktig god helg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. Så flotte gaver :-)
    Gratulerer så mye!!!!!!!!
    2 lodd på meg!

    Follow your heart and your dream will come true.

    SvarSlett
  10. Gratulerer masse!!
    Jeg er med og tar 3 lodd -kommentar og link i sidefeltet:)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Hei og hopp :)
    For en fantastisk giveaway :))
    Dette må jeg bli med på, for noen supre premier! Jeg tar 3 lodd (kommentar, link og bilde på min blogg) Ha en fortsatt strålende helg :) Klem

    SvarSlett
  12. 7 lodd

    for kommentar og blogginnlegg på min blogg

    SvarSlett
  13. Hei Mette.
    For en fantastisk Give away ....på en fantastisk blogg.
    Jeg smeller til med hele 10 lodd , jeg !
    Hvis jeg er heldig , så vil jeg helst vinne :
    Kaffeservise,pelspledd,fotoramme, fotoalbum :)
    Ønsker deg en herlig helg.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  14. Hei, Mette. Jeg vil gjerne ha 3 lodd.
    Den perlemorsrammen var nydelig! Har ikke sett maken.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  15. hjelpes meg....for ett tall..ja dette må jo feires....ser ut som om det bli til gangs også..hehehe..:-))

    jeg tar to lodd...kommentar pluss facebook blir to det...ja-

    kos deg med fredagen...nå skal jeg titte litt rundt her..leeenge siden jeg har besøkt deg ser jeg..
    'go klem

    SvarSlett
  16. Jeg tar 3 lodd :)

    Kommentar pluss link :)

    Håper jeg vinner Boligpluss eller kaffeservise :) Hadde vært knall!!

    Lilja

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye!!! Fantastisk artig:) Og så mange flotte premier du har! Jeg blir gjerne med å feire og trekker 8 lodd (siden jeg fortsatt ikke har lært meg å linke...huff...)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  18. Åååå....gratulere så mye med så mange besøkende. Men skjønner det jo godt ...du har en flott blogg som jeg har likt fra første gang jeg tittet innom :) Og kommer til å fortsette med å titte innom....blir ikke kvitt meg sååå lett :P

    Tror jeg prøver meg på alle 10 loddene jeg :)

    Klem :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer med flotte tall!

    Jeg satser på at jeg har vinnerlykke og tar derfor 1 lodd.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  20. Grattis Mette m 100.000 besøkende!!
    Jeg tar 1 lodd!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  21. Grattis så mye!
    Dette må jeg jo være med på!:-)
    Jeg trekker 3 heldige lodd og krysser fingrene, her var det MYE fint:-)!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  22. åååå så mye fint. Jeg trekker 1 lodd og håper jeg har skikkelig flaks :)

    Fin fredag!

    Klem

    SvarSlett
  23. Jeg blir med å tar 3 lodd (link & kommentar)

    Ha en god fredagskveld:)

    Klem

    SvarSlett
  24. Ja her var det veldig mye fint så jeg prøver vinnerlykken. Tre lodd til meg for kommentar og link. :)

    SvarSlett
  25. Hei Mette
    Grattis med så mange besøkende, ikke rart for det er en herlig blogg du har.
    Ønsker deg en herlig fredag 1 lodd på meg
    Klem Marianne

    SvarSlett
  26. Gratulere med 100.000 visninger, det er ikke rart med den koselige bloggen din. For noen vanvittige premier!! Har fulgt deg lenge, selv om jeg ikke har hatt blogg hele tiden.
    Satser på ett av vinnerloddene da jeg ikke har lært å linke og ikke er på facebook.
    Koselig helg til deg fra Kristin.

    P.S Se innom meg etter helga, det blir nok en giveaway fra meg da, tror jeg?!?

    SvarSlett
  27. Gratulerer så masse med så mye besøk :)) -og så mye flotte premier!! :)
    1 lodd til meg takk :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  28. Gratulerer med sååå mange besøkende. Ikke rart fokl vil besøke den fine boggen din. Jeg er så imponert over de flotte bildene du legger inn, skjønner det ligger mye jobb bak. Sååå masse fine premier du har i Give awayen din da. Jeg er gjerne med med 3 lodd. Klem Anki

    SvarSlett
  29. Ikkje så rart at ein blogg som din rundar 100.ooo - her er jo så mykje inspirasjon. Eg legg meg til med 2 lodd gjennom kommentar her og deling på FB

    Klem jannetove

    SvarSlett
  30. Hei !
    Flotte premiar du har her :)
    Eg trekker 1 lodd

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  31. Eg blir med på feiringa:) 3 lodd til meg, takk!
    God helg :-)

    SvarSlett
  32. Wow! 100 000 besøkende! Imponerende!

    To lodd til meg :)Tusen takk! Nyt helgen, Mette! Klem, Anniken :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med markeringen! Dette er en blogg jeg storkoser meg på når jeg er innom. Mye inspirasjon og hente:) Du er så dyktig med lay out på bloggpostene dine, ikke noe "hastverksarbeid" her i gården nei, det er lett og se:)

    Da ble det jammenmeg full pott på meg, altså 10 lodd :)
    Gurimalla for flotte gaver du vil gi oss!!

    Klem

    SvarSlett
  34. Hei på deg kjære deg. :o)

    Ååh så utrolig mange fine premier da!!! Jeg vil vinne kakeboka. Hihi. ;o)))

    Så 4 lodd på meg miss.

    Ha en superduper helg berta.

    Klem Simone. :o)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med knall mange besøkende.Et lodd med vinnerlykke på meg :) Ha en koselig kveld. Klem

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med mange følgere og besøkende. Du har en kjempefin blogg og viser flotte bilder-flink du er:)

    Prøver meg med 1 lodd- utrolig fine premier du har.

    God helg ønsker jeg deg, klem Vera

    SvarSlett
  37. Du har jo den flotteste bloggen jeg vet om!!! Det er jo bare så delikat å se...skikkelig profft!!!
    Jeg har også passert 100 tusen men kan ikke stille meg i din klasse...not:)
    Lykke til med gibort, ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med så mange sidevisninger! Kjekt! Selvfølgelig er jeg med - 3 lodd på meg!

    Tusen takk for superhyggelig hos meg!! Ble skikkelig glad, jeg! Veldig kjekt å finne din blogg også - den er kjempefin!

    Kult at du har vært frøken norge - du var kjempeflott:D (og er det sikkert enda - fant ingen bilder her sånn umiddelbart)

    Ha en deilig fredagskveld!

    SvarSlett
  39. Der fant jeg ett - det stemte!

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mange besøkjande, og ein fantastisk fin blogg! Du er ei herleg jente, og ein SÅ flott bloggvenn! Ynskjer deg ALT godt framover! Og så mange og fin fine premiar? Eg tek to lodd, kommentar og dele på FB.

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  41. Hei på dei!!
    Gratulerer så masse :-) Du har en nydelig blogg med mange søte detaljer. Jeg prøver meg på 4 lykkelodd :-)
    Ha ei god helg!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  42. He!

    For en fantastisk fin blogg du har, og så morsomt å følge med bloggen til en fra "nabobygda" Bangsund :) Jeg liker veldig godt bildene dine og den layouten du bruker. Regner med du bruker Photoshop?? Kan jeg spørre om hvor du henter alle de flotte elementene i bildene dine?? Tenker da på det du krydrer bildene med :)

    Flott giveaway også :) Ser ut til at det blir 10 lodd på meg!

    Denne bloggen blir nok en av mine favorittblogger - bare så synd jeg ikke har oppdaget den tidligere...

    God helg!!

    SvarSlett
  43. Gratulerer med over 100.000 besøkende!!!
    Kan godt forstå det høye besøkstallet,for du har en utrolig flott og inspirerende blogg:)
    Vil gjerne være med i trekningen om alle de flotte premiene,3 lodd på meg,for kommentar og bilde med link:)
    Ha en fiiin halg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  44. Hjelpe meg!!!
    GRATULERER SÅ MYE!
    Jeg hiver meg på og prøver lykken..
    Krysser alt som krysses kan..

    God Helg
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye Mette:0)
    Vell fortjent. Blir selvfølgelig med på feiringen. Tar 1 lodd jeg.
    God helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  46. Hei! WOW, Mette! Gratulerer så mye med hele 100.000 besøkende! Så artig! Jeg vil gjerne være med å feire deg! Jeg trekker 4 lykkelodd og krysser fingre og tær. Du har jo SÅ mange fine gaver! Goood helg! Klem Siri

    SvarSlett
  47. Gratulerer, og jeg blir gjerne med å feirer :-D
    Trekker 3 lodd jeg (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  48. Hei vennen ♥

    Gratulerer sååå mye med mange besøk, det er helt fantastisk:)

    Du har en nydelig og inspirerende blogg og må være den som legger mest jobb i innleggene sine... utrolig fine bilder:)

    Tar 2 lodd i første omgang.
    Når jeg får lagd innlegg, gir jeg beskjed;)

    Nyt helga ♥

    Klemmer fra Lise

    SvarSlett
  49. Hei kjære Mette og gratulerer til deg og bloggen din med høye besøkstall - så absolutt veldig, veldig fortjent!!

    Jeg har jo etterhvert fulgt deg en god stund nå, og det er alltid en fryd å komme innom deg! Du imponerer alltid med utrolig gjennomførte innlegg, og bildene dine er helt i særklasse - jeg er virkelig en stor fan av bloggen din!!!

    Håper du har en flott fredagskveld! Her har jeg kosa meg med pizza, rødt i glasset og idol :) Hadde tenkt å blogge et innlegg, men pc'en krangler med meg - argh..!!! Frykter det kan bli dyrt!! Virker for å være noe galt med musepekeren :(

    Ha en herlig helg Mette - kooos deg masse!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  50. Hei kjære Mette og gratulerer til deg og bloggen din med høye besøkstall - så absolutt veldig, veldig fortjent!!

    Jeg har jo etterhvert fulgt deg en god stund nå, og det er alltid en fryd å komme innom deg! Du imponerer alltid med utrolig gjennomførte innlegg, og bildene dine er helt i særklasse - jeg er virkelig en stor fan av bloggen din!!!

    Håper du har en flott fredagskveld! Her har jeg kosa meg med pizza, rødt i glasset og idol :) Hadde tenkt å blogge et innlegg, men pc'en krangler med meg - argh..!!! Frykter det kan bli dyrt!! Virker for å være noe galt med musepekeren :(

    Ha en herlig helg Mette - kooos deg masse!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  51. Hi, hi - ikke bare pc' en som trøbler, iPhonen gjør det visst også.... :)

    Klem på klem

    SvarSlett
  52. Gratulerer så mye med alle besøkende på bloggen din, Mette. Vel fortjent, og jeg må si at du lager de nydeligste og vakre innlegg. Jeg tar 2 lodd i mangel på tid. Skulle gjerne tatt 10 hihi. Ønsker deg en super helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  53. Heisann:)
    Gratulerer med over 100.000 besøkende på bloggen din, vel fortjent:)
    Blir gjerne med på din giveaway med alle de flotte premiene, og tar 4 lodd:)

    Ønsker deg en alldeles flott helg:)
    Marianne

    SvarSlett
  54. gratulerer. gøy!!
    1 lodd. klem TOVE

    SvarSlett
  55. For noen supre premier.
    Jeg trekker 1 lodd:) og gratulerer med fine tall og en herli
    blogg.
    Håper du får en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  56. Gratulerer med markeringen! :)
    Bloggen din er virkelig flott.
    Som et magasin,
    der man kan sette seg ned og bla og bla... Kose seg.
    Innholdsrik og vakker!
    Kos deg videre med bloggingen!

    SvarSlett
  57. Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg blir gjerne med på feiringen, 3 lodd på meg:)
    Ha en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  58. Heisann!!
    Flott blogg du har ;)
    Og gratulere me sååå mange treff ;)

    Eg stekk av me 3 lodd ;)

    SvarSlett
  59. gratulerer med høye tall!
    er gjerne med og feirer deg:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  60. Gratulerer! Jeg har ikke egen blogg enda, men det kommer, så da blir det 1 lodd på meg :-) Ønsker meg veldig pelspleddet!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  61. Wow :) Gratulerer så mye med 100 000 besøkende :) Og jeg liker runde tall og feirer deg med 10 lodd :) Hipphipp hurra for deg og vinnerlykke for meg!!Så mange flotte premier du har!!

    SvarSlett
  62. 100 000 besøkende, det er WOW det!!! Gratulere så mye!!! Blir veldig gjerne meg å feire deg, og trekker 4 lodd.
    Ha en fortsatt fin helg♥
    Klem♥

    SvarSlett
  63. Gratulerer så mye :)
    10 lodd til meg ,Ønsker meg Manuela´s bok
    klem Valeria

    SvarSlett
  64. Gratulerer med så høye besøkstall - men så har du flott blogg også da!
    satser et lodd på boka!
    Klem

    SvarSlett
  65. Hei Mette! Da har jeg endelig...fått lagt meg til følger på bloggen din. Det er alltid koselig når du er innom hos meg.SÅ mange flotte premier.....
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd...Carpe diem! klem Ragnhild

    SvarSlett
  66. God morgen, gode Mette med alltid så nydelige innlegg og bilder som bl.a. Øyeblikksbidraget under her, må du vinne!!!! Det er så koselig å få besøk av deg, tusen takk!! Nå håper jeg du får en finfin helg i vakre nord, ett logg og flust med gode ønsker fra meg:-)

    SvarSlett
  67. Hei kjære deg!
    Gratulerer med flotte besøkstall, noe som ikke er vanskelig å forstå i det hele tatt!:))
    Jeg prøver lykken med 3 lodd, kommentar, følger og link til bloggen min:))
    Ha en strålendes lørdag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  68. Gratulerer såååå mye med dine første 100.000, er ikke rart så fin blogg som du har.
    Og så mange flotte premier! Jeg tar gjerne 3 lodd jeg
    Klem Madelén

    SvarSlett
  69. Gratulerer så mye!! For en flott og fristende premie! Jeg tar 7 lodd - 1 for kommentar og 6 for innlegg om deg og giva away på min egen blogg! Ønsker deg en god dag! -monakristin

    SvarSlett
  70. Hei søte!
    Gratulerer så masse med herlig besøkstall! Det er deg vel unt! Bloggen din er såå herlig!

    1 lodd på meg

    Ønsker deg og dine en herlig lørdag! Her er det helgehandel, litt jobb før vi lander på sofaen med ett glass vin!

    Klem
    FabelaktigMaia

    SvarSlett
  71. flott giveaway & rålekkert design du har på innleggene dine :)
    eg blir gjerne med på et lodd
    ha en flotters helg :)

    SvarSlett
  72. Nå har jeg lagd innlegg vennen, så da blir det vel 8 lodd da;) Jippi!

    Klem

    SvarSlett
  73. Gratulere med flotte besøkstall - vel fortjent..
    Jeg har laget et innlegg som kjem mandag + denne kommentaren - håper det vil gi meg 7 lykkelodd i din trekning.
    Ha en flott dag.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  74. Hei.
    Så mange flotte premier:)
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  75. Gratulerer med 100.000 jubileet :D så utrolig mange flotte premier. Jeg har lagt inn link på bloggen min, og på facebooksia mi så jeg tar med meg 8 lodd :D

    Klem fra Gretema

    SvarSlett
  76. Utrolig flotte premier!
    Jeg har ikke egen blogg og da blir det bare et lodd til meg...Men jeg bruker masse tid på å lese deres blogger,kose meg med dem og hente inspirasjon. Burde vel kanskje bli litt flinkere til å legge igjen kommentarer :-)

    gratulerer med jubileet!

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Hei søte du!!
    Ja du.. med den absolutt fineste bloggen :)
    Jeg hiver meg på og trekker faktisk 10 (!!) lodd. Lager innlegg i kveld :)
    Så nå krysser jeg fingrene no skikkelig- for har var det masse fint å vinne!!
    Klem Anette

    SvarSlett
  78. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  79. Søt og koselig blogg! To lodd til meg :) KleM

    SvarSlett
  80. Kjæreste Mette! Gratulerer med enormt STORT besøk på din vakre blogg, så morsomt! Det gir jo veldig inspirasjon til å fortsette bloggingen vil jeg tro ;) Noe jeg håper du gjør, du lager de vakreste innlegg <3 Blir så glad av å titte inn til deg!

    Fantastiske premier da! Jeg tar gjerne 3 lodd. Et for kommentar og to for å linke til bloggen min. En riktig god helg videre til deg ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  81. Hei! :)
    For en herlig blogg du har! Og takk for
    kjempekoselig kommentar på min blogg :)
    Jeg blir med her, SÅ mange fine premier!
    Prøver lykken med 7 lodd, blogginnlegg og kommentar.
    Ha en god lørdag!

    Klem Elisabeth :)

    SvarSlett
  82. Kjempefin blogg, og gratulerer så masse, utrolig :0)) Tre lodd på meg.

    SvarSlett
  83. Hei fin blogg du har, blir gjerne med i trekningen.

    Katerine

    SvarSlett
  84. HEI!!!
    For en nydelig blogg du har det er ikke sååå rart at du har pasert 100000 besøkende.GRATIS SÅÅÅ MYE.
    Jeg har blitt helt hekta på blogger,og er stadig innom DEG;)

    Hei og hå Solfrid

    SvarSlett
  85. Gratulerer så mye, fantastisk. Nydelige gaver til trekningen.

    3 lykkelodd til meg :-)

    SvarSlett
  86. Førr nå flotte premia :)
    Må jo bare hoppe til å ta 10 lodd me engang :) Tør ikke å la være engang :)

    Klæm Trine
    og fortsatt god helg ♥

    SvarSlett
  87. Så masse fine premiere du har.
    'Klart jeg vil være med på dette.-)

    KLem Synnøve

    SvarSlett
  88. Hjertelig til lukka med 100 000 besøkande:)
    Fantastisk fine premier, eg leverer inn ett lodd.
    Helsing Marianne:)

    SvarSlett
  89. Hei, gratulerer med så mange besøkende. Jeg tar 2 lodd, kommentar, og deler på FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  90. 1 lodd til meg:-) Hilsen Camilla

    SvarSlett
  91. Så mye fint! 1 lodd til meg :-)

    Hilsen Gro Sofie
    gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  92. Så bra at det går så fint med bloggen din, men så er den jo superflott også. Jeg er helt enig med deg, å få tilbakemeldinger på innlegg er selve drivkraften for blogging. Vi i blogglandia er veldig flinke på det! :)

    Jeg tar 2 lodd, linker til deg på bloggen min.
    Siren :)

    SvarSlett
  93. wow for en flott gove away :D Jeg trekker full pott :) 10 lodd!!
    Ha en super kveld Mette :)
    klem Tove

    SvarSlett
  94. Du er jammen meg flink:) !!!!! Fantastisk giveaway, skal nå få meg flere lodd men starter her med ett hurra for deg :)
    Klem og god laurdagskvelden:)

    SvarSlett
  95. WOW, for et gavedryss!!!
    Jeg prøver lykken med 3 lodd (kommentar og link i sidefeltet).
    Gratulerer med flotte 100.000 ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  96. Hei

    Her var det mange flotte premier:) Prøver meg på tre lodd jeg:)

    Klem

    SvarSlett
  97. gratulerer så mye med det fantastiske tallet. Jeg skjønner godt at du har klart dette på 2 år, det er bare så inspirerende og koselig her inne hos deg. 3 lodd på meg og god lørdagskveld til deg. klem Helen

    SvarSlett
  98. Så gøy! GRATULERER! ♥
    Bloggen din er unik!

    Smokkar til og tek 10 lodd! :)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  99. 1 lodd til meg! og gratulerer med 100000! sjekker innom igjen snart! :-) Vilde

    SvarSlett
  100. Gratulerer med så mange besøkende! Det blir 1 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  101. Gratulere!! Æ tar gjerne 1 lodd:)

    SvarSlett
  102. Hei.

    Gratulerer med 100.000 besøk.

    Så flott give away, den vil jeg være med på, og tar 10 lodd:-)

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  103. Hei

    Flott gavedryss og gratuelerer med 100 000 :))) Eg tar 3 lodd og kryssa fingrane...

    Helsing Sissel

    SvarSlett
  104. Gratulerer så mye med så mange besøkende! :)
    Blir med å prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    SvarSlett
  105. Gratulerer fine METTE♥
    Tar gjerne 10 lodd!! Skal inn på facebook å dele no :) Ellers har eg laga innlegg og linka deg i sidefeltet :)

    Superkjekt med giveaway♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  106. Jeg legger inn innlegg på bloggen min og tar 6 lodd på det + 1 for kommentar = 7 lodd. Jippi :) Utrolig flotte premier du har fått tak i! Jeg sikler særlig på pleddet. Har ett fra før, men meg og min kjære krangler om det hele tiden, så det hadde vært fint med ett til ;) Likte alle premiene jeg! Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  107. Gratulerer så masse med hele 100.000 besøk! En flott giveaway inne hos deg. Jeg trekker 3 lodd - kommentar og link inne hos meg.

    Jeg har også en giveaway gående med trekning i morgen, kanskje du vil være med?

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  108. Gratulerer så mye med 100.000 besøkende!! Det vises jo at du legger ned tid i bloggen din, ingen tvil om det... :)) Og for noen flotte premier...! Jeg har ikke vinnerlykke, men tar et lodd da ;) (Og grattis med reisebrev på side2!) Fortsatt god helg til deg, klem Synnøve :)

    SvarSlett
  109. Gratulerer så masse :)
    Tar gjerne lodd hos deg :)
    Klem fra Grete

    SvarSlett
  110. Hei! Gratulerer!
    Jeg blir med.
    1 lodd til meg.

    Mvh Lena

    SvarSlett
  111. Gratulerer sååå mye med besøkstallet !!
    Nå har jeg delt på facebook lagt link til giveawayen på siden på min blogg og selvfølgelig eget innlegg på min blogg :)

    Herlige flotte premier som jeg mer enn gjerne vil være en heldig vinner av :) Krysser alt jeg har :)))

    !0 lodd blir det da på meg !!

    Varme klemmer fra meg, klem Heidi

    SvarSlett
  112. Dette må jeg være med på. Flotte premier. 3 lodd på meg

    Ha en flott søndag

    Klem Bente

    SvarSlett
  113. Hei!
    Så flott blogg! Jeg legger meg til som følger og vil samtidig hive meg med på give awayen din!
    Trekker 4 lykkelodd og satser på å vinne lysholderne eller BoligDrøm ♥

    Håper du har en flott lørdagskveld.

    Klem

    Ps. Jeg har en lite give away på gang inne hos meg, du må gjerne være med :)

    SvarSlett
  114. hei,kjempe fine premia,eg vil gjerne vere med,2 lodd på meg FB og kommentar,koseleg blogg du fresten.

    Mvh ingvild.johansen@enivest.net

    SvarSlett
  115. i'm in with two lottery! welcome to visit my blog www.willawanilla.blogspot.com

    SvarSlett
  116. Grattis till det stora antalet besökare :-)!

    Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna i din utlottning.

    Jag har kommenterat, gillat och delat på Facebook, länkat i vänsterspalten i min blogg samt gjort ett eget inlägg om tävlingen här http://eddans.blogspot.com/2011/10/miss-mette.html

    Om jag inte har räknat fel så borde det bli hela 10 lotter!!

    Lycka till med bloggandet även i fortsättningen!

    Kram från Anette

    SvarSlett
  117. Hei. Fin blogg du har. Jeg vil gjerne ta et lodd på den søte knaggrekken. Utrolig skjønn tekst på den:-)
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Hei!!
    2 lodd på meg; FB og kommentar;o))
    Og for noen utrolig fine premier da...helt utrolig;o))
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  119. For noen premier!! Jeg blir gjerne med på 3 lodd, kommentar og link på min blogg.
    Loddene trekkes på Boligdrøm!

    Klem Anna

    SvarSlett
  120. Oi, so masse fine premiar.

    Gratulere so mykje med 100 000.

    1 lodd til meg

    Helsing
    Nina Kathrin

    SvarSlett
  121. wow så masse flotte premier, så spennende :) Jeg er fast følger, å trekker hele 10 lodd, kjempespennende.
    klem fra Tone

    SvarSlett
  122. Tenk at du har komt til 100.000 allereide, syns ikkje det er SÅ lenge sida vi satt å mekka blogg ;) Du har ihvertfall klart og lage en kjempeflott blogg, dette ligg virkelig for deg! Legg ut ein link på FB etterkvart, kan vel skrive eit aldri så lite innlegg på bloggen også så får du no sjå kor mange lodd du vil gi meg :) Klem Tonje ♥

    SvarSlett
  123. For en flott give away! Jeg har din blogg i min bloggliste, og koser meg like mye med å lese som å e på de flotte bildene du tar. Jeg synes også det er hyggeligere å lese/se et innlegg det ligger litt arbeid bak, det er mer inspirerende på en måte?! flott er det uansett. Jeg fallt for kaffeservicet og fotorammen, så jeg er med på de to, og da med to lodd!

    SvarSlett
  124. Gratulerer med de 100 000!!! Bloggen din er fantastisk fin, så jeg sprer det glade budskap både på Facebook (på siden til Monicas Kreative og min egen profil) og på bloggen min. Så full pott og 10 lodd på meg. Lykke til med det videre arbeidet med bloggen og ferden mot 200 000 :))
    Ha en super søndag. Klemmer.

    SvarSlett
  125. Hei!!

    Fatastisk flott blogg og gratulerer med 100,000!!!
    Jeg trekker 1 lodd og krysser fingre og tær.
    Mvh Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  126. Gratulerer med både 100 000 og at reisebrevet ditt fikk plass på side3:))

    Utrolig flott giveaway og jeg tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  127. Gratulerer så mye med 100.000 besøkende. Du har en flott blogg Mette:-)

    SvarSlett
  128. Utrolig mange fine premier! Jeg vil selvsagt være med! Du har den fineste bloggen jeg vet! 10 lodd på meg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  129. Gratulerer så mye og HURRAAA for deg og din nydelige blogg! Jeg er gjerne med på feiringen og tar 3 lodd (kommenterer og legger link & bilde på sidefeltet i bloggen min). Ønsker deg en herlig søndag! Klem fra meg

    SvarSlett
  130. For en give away og så mange premier. Så gøy som dette må jeg nesten bli med!

    Gratulerer med så mange besøkende. Ikke rart for så flott blogg du har. Og så gøy å få vite at du var miss Norge før.

    Jeg har gjort dette for å være med på Give away:
    - kommenterte litt
    - fant din facebook og likte den
    - og nydelige bildet om giveaway er allerede en fin pynt på sidefeltet på min blogg.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  131. Gratulerer så mye med 100.000 besøkende :D

    Kjempe fint navn du har også, mammaen min het det <3

    SvarSlett
  132. Grattis med over 100.000 besøkende :)

    Og så mange flotte premier da!

    Jeg er med, 7 lodd på meg.

    http://kinsin.blogg.no/1319362851_miss_mettes_giveaway.html

    SvarSlett
  133. du verden så mye fint;)dette må jeg være med på! 1lodd på meg;)ha en fortsatt fin søndag;)

    SvarSlett
  134. Hei Mette! For en fantastisk giveaway!:) Her er det så mye jeg kunne tenke meg, at jeg tar 10 lodd! Setter i gang og deler det med alle jeg kan, med en gang!:)

    Ha en strålende søndag! Klem Nina

    SvarSlett
  135. Gratulerer med så mange besøkende!!
    Så mange flotte premier her, jeg slår til og tar 10 lodd, du har en nydelig blogg som jeg stadig er innom:))

    SvarSlett
  136. Her var det jammen meg mange lodd å hente. Prøver meg på 10 lodd og ser om jeg har lykken med meg. :)

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  137. Gratulerer så masse med 100.000 besøkende :D
    Jeg tar 3 lodd jeg. Et for kommentar og to for sidelink i bloggen min :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  138. Gratulerer med 100.000 besøk!! Håper du får 100.000 til ;o)

    Selvfølgelig vil jeg være med i give awayen din, kommentar her og link/bilde på bloggen min!!

    Lykke til videre!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  139. Gratulerer så masse med så mange besøkende! :-D Jeg feiret nettopp selv med 10.000 besøkende.

    Og så mange flotte premier var det jo helt klart at jeg måtte hive meg med!

    Jeg prøver vinnerlykken med 10 lodd og krysser fingre, tær og knær ;-)

    Ha en flott søndag!
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  140. HURRA for alle besøkene du har hatt på bloggen din! Det er alltid så koselig å tille innom hos deg og Bamse...
    Blir nok bare ett lodd på meg, orker liksom ikke ta tak i noe enda. Savnet etter Emma er fremdeles sårt og vondt...

    Klem til deg og den lille vennen din... fra Beth...

    SvarSlett
  141. Jeg legger igjen en liten hilsen, jeg, er ikke sikker på hvordan man gjør det med å legge lenker og sånt, er temmelig fersk med sånne ting...

    Kjempefin blogg, inspirerende og trivelig! :)

    SvarSlett
  142. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  143. Så utrolig mange flotte premier på din giveaway,klart jeg gjerne vil være med!9 lodd til meg,og jeg ønsker meg alt unntatt de tre første premiene!(abonn. allerede på bladene).Gratulerer med så mange besøk,bloggen din er kjempefin!

    SvarSlett
  144. Hei Mette!

    Dette må jeg jo være med på da! Jeg legger ut link på bloggen min så da blir det 3 lodd på meg. Vil være med på trekning av bolig pluss og bolig drøm og Manuelas bok! Ha en fin søndag!

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  145. Hei Mette!
    Jeg blir med og tar 1 lodd :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  146. OiOiOooooi:D Vil være med på dette ja. Kjempefine premier! kommenterer, linker og lager innlegg..så 9 lodd til meg:D

    Kanskje jeg har vinnerlykken med meg denne gangen;)

    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  147. wow wow, trekker 3 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  148. Gratulerer kjære deg! Bloggen din er superkoselig og unik:o)

    Klart jeg vil være med å feire!
    Tar alle 10 lodd, vettu;o)

    Virkelig fristende og flotte premier:o))

    Heleneklem

    SvarSlett
  149. Aller først gratulerer med så menge besøkende, ikke rart i det heletatt for du har en aldeles skjønn blogg:)
    Så var det premiene, kjørevene så masse fint, jeg trekker et lodd og krysser fingre for at jeg er heldig og vinner noe.

    Ha en koselig søndag.

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  150. Gratulerer med over 100 000 besøkende..Hvert eneste besøk er deg velfortjent, er jo så fin denne bloggen din:)

    Så mange utrolig fine premier.. Jeg er med og tar 9 lodd (er ikke på face)
    Link til innlegg:
    http://tommensgirl.blogspot.com/2011/10/give-away-hos-miss-mette.html

    Klem fra meg

    SvarSlett
  151. Da blir det syv lodd på meg... så utrolig flott premier... Krysser fingrene alt jeg har.
    klem

    SvarSlett
  152. oisann" gratulerer med så mangen besøkende! jeg vil selvfølgelig være med og hiver meg på 10 lodd! Kryssser fingre og tær ;)

    jeg har en liten give away hos meg også hvis du er intr. Hlisen Nina

    SvarSlett
  153. Ser at jeg ikke er alene om å ville være med.
    Men prøver meg på 1 lodd.
    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  154. Wow, mange besøkendes, gratulerer! Koselig blogg også :D

    Jeg blir gjerne med - 4 lykkelodd på meg! ;) Supre premier!

    Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  155. Gratulerer :D
    Jeg er såklart med, 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  156. Gratulerer med så mange besøk.o)
    men du har en nydelig blogg.
    Blir med å tar 3 lodd.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  157. Alle ti lodda på meg!! Utrolig moro med så mange besøkende. Gratulerer!!

    Ciao!

    SvarSlett
  158. Heia Kjære navnesøster :)

    Gratulerer så mye med så mange besøkende, skjønner godt de høye tallene for bloggen din er bare utrolig nydelig å du viser bestandig så mange vakre bilder :)

    Hiver meg helt klart med på din giveaway, kjempeflotte premier, å trekker 4 lodd hos deg :))

    Ønsker deg en kjempefin ny uke
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  159. Så gøy med så mange besøkende!!
    DEt er jo så koseliig her inne :)
    2 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  160. For et tall! Gratulerer så mye!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om de flotte premiene, og tar tre lodd.

    Ha en finfin søndagskveld!

    SvarSlett
  161. For en flott giveaway, dette vil jeg selvfølgelig være med på og det blir 8 lodd på meg, fikk ikke til å linke til denne giveawayen på sidemenyen på min andre blogg,

    http://justinpain.blogg.no/1319391680_100000_giveaway_hos_m.html

    SvarSlett
  162. Jeg blir med og tar 4 lodd ;) Gratulerer så mye med masssse besøk ;)

    SvarSlett
  163. Gratulerer med alle gjestene!! Jeg vil gjerne være med, 2 lodd!!
    Klemmer♥♥♥

    SvarSlett
  164. God kveld i stua!
    Jeg tar de to første loddene. :)
    Ha en fortsatt herlig høst.

    Elin Sunde
    sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  165. Grattis så masse..er gøy.Så mange flotte premier...
    2 lodd på meg
    klem

    SvarSlett
  166. Super giveaway! Jeg blr med med to lodd!
    Ha en fin søndagskveld!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  167. For en fantastisk giveaway!
    Jeg må selvsagt bli med - 9 lodd på meg :)

    Gratulerer med så mange besøkende!

    Stor klem :)

    SvarSlett
  168. jeg er gjerne med og tar 10 lykkelodd og krysser fingrene!

    Ha en herlig søndag!

    Klem

    SvarSlett
  169. Gratulerer med 100.000 besøkende, og det er vel fortjent. Så utrolig flott giveaway du har. Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd. Ett for kommentar, og 2 for link og bilde til giveaway.

    SvarSlett

  170. WoW dette var litt av en GiveAway.
    Det blir bare 2 lodd på meg da jeg ikke har blogg.
    Jeg har delt link på Facebook og Kommentar får du her.
    Så jeg krysser fingrene for at kansje ett av mine 2 lodd er ett vinnerlodd *hehe* Er jo lov og håpe,man vet jo aldri.
    Kjempe flott blogg du har og kjempe masse gratulerer med 100000 Besøkende
    Stor Høst hilsen fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  171. Et lite lodd på meg:)
    Detten var en helt ny blogg for meg, og jeg er glad jeg fant den via en veldig entusiastisk deltager i lotteriet ditt...
    Hit kommer jeg tilbake :)

    SvarSlett
  172. For noen premier! Ett lodd på meg, takk!

    SvarSlett
  173. Gratulerer med 100000 besøk. Kjempefin blogg du har. Den var helt ny for meg. Kommer til og følge bloggen din. Håper på å få lodd.

    SvarSlett
  174. Gratulerar till 100 000 besökare!

    Jag är gärna med i den fina utlottningen och ber att få tre lotter (har länkat på min blogg med bild i marginalen + kommentar här), och hoppas på tur!

    Varma hälsningar och grattis till en fin blogg!

    Helena

    SvarSlett
  175. WoW!!! Her var det jammen masse flotte premier!!
    Gratulerer så mykje med 100 000 følgere!! Stas!!!
    Kjempe fin blogg du har!
    Eg tar gjerne eit lodd, eg :o)

    SvarSlett
  176. Hei ;)
    Fant linken din hos en av mine bloggvenner og ble nyskjerrig. ) Jeg tar 2 lodd jeg og slenger inn en link til siden din på FB og gratulere med 100 000 besøkende ;) Vinner aldri, men gøy og finne siden din ;) lykke til videre

    SvarSlett
  177. Hei Mette. For noen nydelige premier!! Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd:) Ønsker deg en god ny uke. Klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  178. Her var det mange fine premier!

    1 lodd til meg for denne kommentaren :)

    Ha en flott uke!

    • Beate •

    SvarSlett
  179. Hej goaste Mette! Tänk så många besökare, grattis till det! Jo alla vi som bloggar vet hur mycket jobb det är med inläggen. Men att sen få respons och kommentarer är värt alltihop. Och alla inspiration vi ger varandra här på bloggarna. Jag vill så klart gärna vara med och fira med dig. Och kniper tre lotter med kommentar och länkning på min blogg.
    Ha en fin vecka
    Kram Pia

    SvarSlett
  180. Flotte gaver!

    1 lodd må eg vertfall ha!
    Så får eg testa ut om flaksen er på mi sie;-)

    Klem,

    SvarSlett
  181. Gratulerer så mye :-)

    Ønsker deg en flott høstdag.

    Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.

    SvarSlett
  182. Gratulerer!! Tek eit lodd med denne kommentaren.

    SvarSlett
  183. Gode Gud så roligt att hitta hit, till dig! :)

    Jag tar 4 lottar och hoppas på tur!

    FB länkar.
    Kommenterat.
    Bild och länk på min blogg ;)

    kramar/olg@

    SvarSlett
  184. Fin basar! Og gratulerer med så store tall :-)
    Tar ett lodd med denne kommentaren.
    Høsthilsen fra Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  185. Hei Mette!
    Da tar jeg ett lodd jeg. Satser på at det holder i massevis til å vinne det myke pelspleddet:)

    Har visstnok en enorm vinnerlykke, ihvertfall ifølge min mor... Det hele bunner i at jeg som liten "vant" en oransje og grufull pensjonistheklet pute på basar i Hegglandsdalen.

    Så kanskje er det litt tynt grunnlag...?

    Fin blogg du har forresten! Har lagt meg til som følger nummer 655. Forhåpentligvis et lykketall...

    Mvh
    Blomsterstjernen

    SvarSlett
  186. Herlighet, her manglet et ikke på gaver! Selvfølgelig er jeg med på dette og tar 1 lodd.

    Gratulere med så mange besøkend etil bloggen, vel fortjent:)

    SvarSlett
  187. Wow! så flotte premier! 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  188. For en utrolig flott giveaway du har, den vil jeg gjerne være med på. Bloggen din er bare herlig å følge med på.

    Jeg vil gjerne ha 9 lodd. Har gjort alt, minus facebook.

    SvarSlett
  189. Hei, mye fint her, klart jeg er med!
    1 lidd til meg...

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  190. Klart jeg er med på giveaway!

    Jeg kommenterer og linker på bloggen min! :)

    SvarSlett
  191. Gratulerer med så mange besøkende! Du har en flott side :)

    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  192. 2 lodd. kommentar og dele på fb. vil gjerne vinne love manuela

    SvarSlett
  193. Jeg er med, med 1 lodd! :) :)

    SvarSlett
  194. og so likar eg deg på face :)

    Klem!

    SvarSlett
  195. Gratulerer med besøkstallen og en fantastisk flott blogg=)!! Du er så flink Mette og det er så koselig å kikke inn hit=)! Jeg vil selvsagt være med, utrolig flotte premier!!! Jeg kommenterer og har delt på Facebook, så to lodd til meg=)!

    Ha en herlig uke søte du!
    Klemmer!

    SvarSlett
  196. Må jo bare prøve lykken hos deg med et håpefullt lodd:-) Fantastiske gaver du gir bort!!! Masse lykke til videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  197. Jøss så mange fine premier!
    Jeg deltar med 7 lodd (innlegg på min blogg+ kommentar)


    Her er innlegget: http://proudtobedifferent.blogg.no/1319490151_giveaway.html

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  198. Gratulerer med så mange besøkende! Du har en nydelig blogg, Mette. Layouten din og bildene dine er flotte. Jeg ser at du legger mye arbeid ned i det du gjør. Det er alltid kjekt å besøke bloggen din!

    Jeg ønsker veldig gjerne å være med i trekningen og tar fire lodd.

    God klem
    Tonje

    SvarSlett
  199. Wow! Måtte scrolle leeeeeenge for å komme ned til kommentarfeltet :) Blir gjerne med på den spennende giveawayen din! Herlighet så mange flotte premier du deler ut :) Prøver lykken med 4 lodd, og krysser fingrene for Boligdrøm eller Boligpluss. Krysse krysse krysse!
    Klem fra Lise

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...