Menylinje


søndag 14. april 2013

Vårlig grønt til årets første sommerdag…

Ja, det gjelder ikke ute da, hihi… det er stuen som har fått seg en liten vårlig oppgradering. Jeg fikk de nye sofaputene mine i går fra nettbutikken Drømmehuset. Jeg har tittet en stund på disse putene fra Lene Bjerre før jeg bestemte meg for de… Elsker den lyse grønfargen på denne tiden av året, og kvaliteten på putene er helt fantastisk!

Nå blir det litt bloggbesøk, før tv-serien «The Following» senere i kveld. 
Ønsker alle en fortsatt fin kveld, og ukestart som kommer – stor klem fra Mette 


 
 
 


14 kommentarer:

  1. Så lekre puter. Og så fine sammen med treverk. God søndagskveld til deg. D

    SvarSlett
  2. Hei....

    Lekkre puter...

    Ha en fin uke...

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Åh så fine puter. Delikate og herlig lysegrønn :)

    Jeg har også kjøpt inn nye puter til sommeren, både til stua og til utesofaen. Det blir knallfarger ute, jeg satser på Sydensommerstemning ute. hahaha. jeg er optimistisk, så selv om det skulle regne så innbiller jeg meg at puter i glade farger lyser opp uansett. :)
    Ja den sommern, den sommern, lurer på om den kommer i det hele tatt jeg ;)

    Ha en fin kveld Mette

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg:)
    Dei putene var utrulig fine både i mønster og farge,falt heilt for dei eg og noko nytt og friskt nå som våren er her(sjølv om det har og ser ut som vinter til nå)så håper me på sol og varme fra skyfri himmel,Hihi love drømme iallfall:)

    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei Mette,

    så skjønne puter, virkelig nydelige farger!:)


    Ha en fin ny uke,
    Klem Klem

    SvarSlett
  6. Å, så nydelige de var; likte veldig godt både fargen og mønsteret! Herlig med litt vårlige farger, særlig siden våren har blitt utsatt noen ganger her hos oss i år ;-) Må en tur innom den butikken, tror jeg...
    Ha en flott og vårlig uke!

    klem Mona

    SvarSlett
  7. Putene var kjempe fine:) herlig grønnfarge:)
    Nydelige bilder
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Utrolig lekre puter du har fått deg Mette - en vårlig og herlig fornyelse!!

    Ikke mye som minner om sommerdag her i Oslo heller, knappest vår vil jeg si... Men, det går den riktige veien og vi har mye flott i vente!

    Fin uke til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  9. Puter til å bli glad av, noe som man trenger på denne tiden av året!:)

    SvarSlett
  10. Bare helt kjempelekre de putene der:)
    fin dag i Brønnøysund:)
    klemklem

    SvarSlett
  11. Så koselige og vårlige puter du har kjøpt deg. Passer godt til den rustikke krakken!
    Deilig at det er vår :)

    SvarSlett
  12. vakre vårlige puter :)) koslige bilder :)
    Vibeke:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...