Menylinje


søndag 3. februar 2013

Litt gammelt nytt til hjemmet…

Pakken fra nettbutikken Frøken Anker dukket opp for noen dager siden – med litt gammelt nytt… Jeg bestilte meg en gammel skjærefjøl og en sink melkekanne som jeg falt pladask for. Det ble også med en hyssingholder, toastholder, trekasse og et par gamle kontorklemmer - som alle fikk seg et nytt hjem hos meg ღ

Ellers har helgen gått rolig for seg… Har vært ute på tur i flott vintervær, ellers har jeg ikke gjort så mye annet enn å sove og slappe av… Er utrolig trøtt for tiden og syns ikke at jeg gjør annet enn sove… Får håpe at jeg nå er skikkelig uthvilt, og klar for en ny uke… Ønsker alle en fin, fin kveld og en ny uke som kommer – klem fra Mette




17 kommentarer:

  1. for noen skatter du fikk i posten....dette er sånne jeg elsker!
    skal innom og titte på butikken og se om jeg lar meg friste....det tror jeg ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Fine saker du har kjøpt. Alt passet godt sammen også. :)

    SvarSlett
  3. So mykje fint du fekk deg der!

    klem og god sundagskveld

    SvarSlett
  4. Stilig. Sånn toastholder kunne jeg godt tenkt meg. Jeg tror jeg får komme meg på bruktbutikkene snart igjen gitt... det er jo så mye fint der. Ønsker meg noen fjeler også som jeg kunne brukt til fotografering av mat bl.a. nei mye rart. jeg må få meg en eske med fotorekvisitastæsj, fordi jeg tenker stadig at det og det skulle jeg hatt :) og gjenbruk er fint!!! :)

    SvarSlett
  5. Ja, det var noen flotte skatter!! Tror at toaststativet er min favoritt!

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  6. Åååå...for noen herlig saker du har fått deg:)
    Sånne ting bare elsker jeg veit du:)
    Spennende å se når du får det på plass:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Så fine gamle-nye ting!
    Håper du får energien tilbake
    Sender deg en klem
    Ønsker deg en fin søndagskveld og ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Kanskje får du litt energi når du skal sette på plass de nye,fine tingene...man får ofte litt ekstra energi når man holder på med noe man liker....det er ihvertfall lov å håpe.Jamen kan man bli trett av å være trett også....vet alt om det ;)
    Men kanskje trenger du rett og slett hvile...ta en dag i gangen og lytt til kroppen,ikke ha dårlig samvittighet for noe,og gjør det beste ut av det.Du kommer helt sikkert sterkere tilbake :)
    Ønsker deg en flott ny uke!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Hei Mette!
    Så flotte ting du har kjøpt deg - klemmene er supertøffe:)

    Håper energien kommer tilbake til deg, og ønsker deg det beste i den nye uken:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Oioi,her var det mange flotte saker,skjønner godt at du lot deg friste;)
    Kjekt med noe gammelt nytt i ny og ne!
    Her er det skikkelig ruskevær idag,regn og vind oppå masse snø,brrr,men koselig innevær da:)
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Vakre ting du har kjøpt!:) Ikke vanskelig å fine noe i denne nettbutikken akkurat ;)

    Klem Marit

    SvarSlett
  12. Åh, så mye fint! Herlige og sjarmerende skatter du har kjøpt! Morsomt med pakke i posten ;-)

    Håper du har fått hvile ut - og at du får en fin uke.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  13. å så herlige saker!
    Digger det:)
    Ha en fin uke.
    klem lille meg

    SvarSlett
  14. Stilig!
    Nå skal jeg ha min første give away, sjekk elisabethkras@blogspot.no

    SvarSlett
  15. Mange flotte ting du har fått tak i. Håper du får en flott uke.Klem

    SvarSlett
  16. Så mye fint Mette!!:)(Likte så godt de klemmene!!):)
    Håper du snart får litt energi...og at formen kommer seg...:)
    Ønsker deg en nydelig uke:)Mange gode klemmer:)!

    SvarSlett
  17. For noen herlige funn!!!
    Nydelige blomsterbilder under her :)
    Ønsker deg en superfin kveld ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...