Menylinje


lørdag 15. september 2012

Sengeteppe i herlig høstfarge…

Det ble en liten tur ut på senteret her i dag… Min mamma bor noen etasjer over senteret, og hun var så snill og passet lille Bamse mens vi stakk ned en snartur på shopping… Jeg fant meg dette herlige sengeteppet i forskjellige bruntoner som kommer til å passe perfekt på soverommet nå utover høsten og vinteren ღ - lille Bamse fant seg i alle fall godt til rett, nesten før jeg fikk lagt sengeteppet utover her :)

Og med meg hjem ble også den nye boken til Cecilia Samartin «Doña Maria»… - gleder meg til å ta fatt på den utover høsten :) Her blir det nå litt sen middag, og «Skal vi danse» - så blir det vel bloggrunde litt senere ღ Ønsker alle en riktig
fin lørdagskveld, og helg ღ - stor klem fra meg…


Sengeteppet er kjøpt på Princess.







28 kommentarer:

  1. ååååå ser ut som at det falt i smak ja:) men det var jo kjempe lekkert da!

    Ha en fin helg!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Så nydelig teppe!
    Og det stod jo i stil til lille søte Bamse, godingen:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  3. Kjempefint teppe :)
    Var jo perfekt match til Bamse ;)

    God lørdagskveld!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Lekkert sengeteppe:) Det blir flott og ha over sengen utover høsten:):) Søtt med lille bamse poserende på teppe;)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  5. Svar
    1. Tusen takk :)
      Sengeteppet er
      kjøpt på Princess
      Klem fra Mette :)

      Slett
  6. Kjempe fint teppe... Lekkert var det!
    Ha en knall fin helg!
    klem

    SvarSlett
  7. Nydelig teppe,ikke rart Bamse har funnet roen der!! ;-)
    God lørdagskveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  8. Hei vennen:)
    Så nydelig teppe med herlige høstfarger:)
    Ser ut som en annen liten også likte det godt:)
    Nydelige bilder:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe:) Rart disse dyrene er så nysgjerrige på nye ting:) PUS her også er og må se på alt... hehe. Har laget den gode sandwich`n du har lagt ut for en stund siden. Skal si den falt i smak og eldste gutten her, skal ha den hele tiden,nam nam! Klem lille meg

    SvarSlett
  10. Så nydelig teppe,tepper er aldri feil å skaffe seg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Kjempefint teppe, var visst en annen der som også likte det, hi,hi... Kjøpte det beigebrune med striper på ene siden på Prinsess forrige uke, men nå angret jeg litt på at jeg ikke tok dette, huff. Det er så mye fint å få kjøpt vettu ;)

    SvarSlett
  12. Så flott teppe!
    Oi oi oi den boken der må jeg ut å få tak i,
    jeg elsker bøkene hennes :)

    Ønsker deg en god helg Mette, klem :)

    SvarSlett
  13. Hei høpp!

    vakkert teppe og vakker bamse:)

    Koselig å høre at klutene falt i smak:9Slit de med helsa:)

    Nyt søndagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. Hei på deg.
    Nydelig sengeteppe, og skjønne lille Bamse ;))
    Ønsker deg en riktig fin søndag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Alt er sikkert veldig fint på bildene, men jeg ser bare søteste Bamse! Kan man bli søtere da? Er det ikke søtt, hvordan de har lyst til å legge seg på alt som kommer ned på gulvet forran de..det er bare å legge ned et skjerf så legger de seg ned :)
    Ps..sengeteppet var fint sltså ;D!!

    SvarSlett
  16. Hei hopp! Skjønne fine bamse <3 har sååå lyst på en liten pomme jeg også, men mannen syns de er litt for små :(

    Sengeteppe er kjempefint!

    Ha en fin Søndag,
    klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  17. Lekkert sengeteppe :)
    Deilig å få litt tid til shopping på en lørdag!
    Håper søndagen din øgså blir fin!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  18. Deilig med litt høstnytt:)Å har hun kommet med ny bok,den må jeg ha.Elsker bøkene hennes...
    Fin søndag i nord...
    klemklem

    SvarSlett
  19. Teppet var fantastisk fint, og Bamse likeså ;) Han er så fotogen at jeg blir helt imponert!! Gleder meg til å høre hva du syns om boken. Den er på vei i posten til meg, "glemte" liksom å avbestille den i bokklubben, knis :)

    SvarSlett
  20. Åh, så fint sengeteppe! Det var helt nydelig! Sukk!

    Det skal bli spennende å høre hva du synes om boka. Gi gjerne en tilbakemelding om det på bloggen ;-) Gode bokanbefalinger mottas med takk ;-)

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  21. Så nydelige lune farger på teppet!
    Kanskje jeg og må finne meg en princess butikk ;o)
    Gleder meg og til å ta fatt på hennes siste bok! Ho skriver godt!
    Fin søndag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  22. Koselig med tepper og det er et must nå om høsten- det var fint det du fant :)

    Du har fått deg den siste boka du da.. Venninnen min kom med 4 bøker til meg som jeg måtte lese, nettopp av Cecilia Samartin Er akkurat ferdig med Drømmehjerte nå. Var god lesning og skal i gang med Salvadorena !

    God søndag til deg

    Klem Monica

    SvarSlett
  23. knallfint teppe, herlige farger og stjernene var absolutt ikke feil:-)

    SvarSlett
  24. Heisann Mette!

    Kjempeflott sengeteppe i nydelige farger... og lille Bamse koser seg stort. Herlige bilder som alltid Mette:)

    Ønsker deg en riktig fin søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  25. Kjempeflott sengeteppe!
    Ser ut som det fallt godt i smak hos bamse og ja:)
    Passer godt med en bok nå når høsten er kommet og det bøtter ned på utsiden:)
    Ha en fin søndag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  26. Nydelig sengeteppe.
    Ha en fin søndagskveld Mette.
    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...