Menylinje


onsdag 12. september 2012

Jomfrutur…

Hei, da har vi nettopp kommet hjem etter å ha hatt vår første «tur alene» med båten ღ Båten har stått her i Brønnøysund for å sette inn en kartplotter og ekkolodd, og den ble ferdig i dag. Vi hadde håpet å få flytte den til småbåthavnen på Toft (ca. ½ times båttur herfra) før uværet som er meldt kommer. Min samboer har ikke hatt båt før, så vi var begge litt spent på hvordan det skulle gå, men det gikk over all forventning ღ Skiftende vær på vei utover, litt overskyet og litt sol – og heldigvis vindstille :)) Så nå står båten trygt i havn, til vi skal begynne å bruke den til neste år…Bildene her har jeg tatt med mobilen...

Ønsker alle en fortsatt fin kveld, stor klem fra meg…




På vei inn til småbåthavnen på Toft.


Her skinner solen opp når vi hadde lagt til kai.





18 kommentarer:

  1. Ååå så nydelig en båt tur dere har hatt, noen fantastiske flotte bilder du har tatt å. Koselig med båt, vi har ikke fått brukt vår så mye i år pga vind og vær.
    Håper dere får mange turer.
    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  2. Vakker natur og flott båt. Den får dere nok stor glede av. D

    SvarSlett
  3. Ååh så fine bilder Mette !!
    Denne båten kommer til å gi dere mye glede :)
    Håper på kort vinter og tidlig vår dere nå da :)))
    Her har været vært skiftene i dag... Fra sol til høljende regn på 1-2-3 :(
    Måtte bort på butikken i sted, og hjelpe meg så kaldt det plutselig var blitt...
    Bare 8 grader, og det føltes godt på kroppen :(

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Gratulerer som båteiere....håper det blir mange flotte turer til våren. Vi har en 17 fots åpen båt vi bruker på hytta, men jeg kjører den ikke. Liker best å sitte på og nyte skuet av alle "perlene" i Blindleia

    SvarSlett
  5. Lykke til som nye båteiere, denne vil dere nok få mye glede av fremover. Nydelige steminingsbilder fra turen. Ønsker deg en flott kveld. Klem ra sørlandet.

    SvarSlett
  6. Hei vennen:)
    Så kjempe heldig dere har vært med været så dere fikk prøvd båten:)
    Nydelige bilder og vær:)

    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Vidunderlig vakkert :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. GRatulerer med båt og jomfrutur! Jeg elsker båtliv og fisketurer, skulle veldig gjerne vært der dere er - det ser helt fantastisk ut! :)

    STOR klem

    SvarSlett
  9. Så fantastiske bilder du tok på turen - helt nydelig!
    Ha en fortsatt fin kveld =)

    SvarSlett
  10. GRATULERE MED BÅT!

    FANTASTISKE FLOTTE BILDER :-)

    KLEM

    SvarSlett
  11. Gratulerer såå masse med båt!! Kjempefine bilder du viser!! Slike dager på sjøen er utrolig herlige!! :))
    Ha ei fortsatt fin uke:))

    SvarSlett
  12. Så deilig når en er kommer 'trygt i havn'
    Kommer nok til å bli mange herlige turer i den ja
    Nyt dagen:)
    Klem m

    SvarSlett
  13. Det der så koselig ut! Da jeg var en liten Blomsterstjerne var snekker en uting. KUN for oldeforeldre! Det var kun speedbåt som gjaldt for denne karen :)

    Men nå er tingene totalt forandret! Kunne faktisk godt tenke meg en snekke jeg også? Er jeg blitt en oldefar?

    Bon Voyage!

    B★

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse med nyanskaffelsen! Herlige bilder, det var nok en flott tur :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med den fine båten!
    Flotte bilder,ser for meg dere får mange fine båt-turer neste sommer:)
    Vi har også båt, men mye mindre enn deres. Vi har hytte på ei øy i Mälaren så da må vi ha båt for å komme ut dit:)i sommer var vi på flere små dagsturer på de nærmeste øyene og fant mange fantastiske flotte perler:)
    Båtlivet er deilig <3

    Håper din lille Bamse er bedre i dag, skjønneste hunden jeg har sett <3 Ungene har kommet til å blitt hel frelst om jeg hadde vist den for dem:)
    Kan den anbefales som familiehund?
    Ha nå en fin dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder, gratulerer med båtkjøp.

    Skulle gjerne hatt båt selv, en gang kanskje...

    Ønsker deg en flott dag!!

    SvarSlett
  17. Så deilig m båt! Det drømmer jeg om å ha en dag også :-)
    Nydelige bilder, selv m mobilen!
    Håper skjønneste vovsen er i farta igjen nå!
    Takk for hyggelig hilsen!
    Klem
    ,Lise

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...