Menylinje


tirsdag 5. mars 2013

Røde roser og en gammel toastholder…

Mandag, og en ny uke står for tur – herlig… Jeg tok noen bilder av rosene jeg fikk i helgen, men bildene ble dessverre litt uskarpe… Men, det får stå til i dag, da jeg ikke har hatt tid til å ta nye… Nydelig var de i alle fall, og det pynter virkelig opp med litt blomster hjemme ღ Husker dere den gamle toastholderen jeg kjøpte hos Frøken Anker?
- toastholderen har nå fått plass på skrivebordet mitt, som brevholder… Jeg syns den ble riktig så dekorativ her ღ

Tusen takk for koselige kommentarer, og velkommen til nye følgere både på bloggen og på Facebooksiden min MissMette – håper dere trives her og at jeg kan inspirere ღ Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld, og ukestart…
Stor klem fra Mette






14 kommentarer:

  1. Nydelig bilde og for en idee å bruke toast holderen til det:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelige røde roser og så lurt å ha små brev og kort i toast holderen!:)
    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Så morsom måte å bruke den på til kort og brev:)

    Ha en fin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Nydelig :) og supert med den toastholderen :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Så flotte roser! :)
    Virkelig stilig med toasteren som kortholder! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  6. ♥En forsinket gratulerer med dagen fra meg♥ Rosene var flotte og å bruke den gamle toastholderen til bilder etc er jo genialt..det skal jeg huske om om jeg kommer over en:) Bildene fra søndagsturen var fantastiske!! Selv om jeg er lei av snø og vinter så må jeg jo si at å gå tur i slike omgivelser helt klart ikke er feil:) Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde og roser.
    Gratulerer med overstått bursdag:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  8. Hei Mette:)
    Så herlige røde roser, et lekkert blikkfang:)
    Smart å bruke toastholderen til brev - en en veldig flott ide:)

    En fortsatt fin uke til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  9. Hei, du godeste Mette!
    Så lekkert å bruke toaststativet på denne måten. :)

    Jeg blir så glad av dine vakre bilder, og naturbildene er helt spesielle. Du burde selge de på bloggen eller ta kontakt med Visit Norge. De kunne jo være interessert i så vakre bilder til sine sider!!

    Håper du har gode dager!

    Ønsker deg en glad onsdag!

    klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  10. Roser er røde fioler er blå, druer er søte og du er lige så :))) Fiiine dag videre til deg og dine :)))

    SvarSlett
  11. Så nydelige røde roser !
    Blir så glad av blomster,både til hverdag og fest .
    Kjempeide med toastholderen !!
    Virkelig stilig og vakkert .
    Ønsker deg en fin dag mette.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  12. Hei:) Beklager seint svar!!! Er lite i Blogglandia for tida;)
    Du kan skifte webadresse hvis du går inn på innstillinger. Under generelt der kan du forandre adressen du vil ha, og da blir du videresendt til domene-butikken, for å si det på jentespråket;) Koster 10$ i året med domenet:)
    Fine bilder!!!:):) Fin-fin kveld til deg!! Klem

    SvarSlett
  13. Så koselig å følge deg både her og på fb;-):-) du har alltid noe fint eller godt å vise frem;-)!!! nei nå ble jeg sulten:-)
    Håper du har det bra og at du får en flott helg Mette!!:-) gode klemmer:-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...