Menylinje


mandag 28. februar 2011

Litt av hvert på en mandag…

Da er jeg tilbake igjen…
Forrige uke måtte jeg til Namsos for å besøke pappa som hadde havnet på sykehus. Han var på bedringens vei da vi dro, men han ligger fortsatt på sykehuset og skal være der en stund til observasjon.
Tusen takk for alle gode og varme hilsninger som jeg har fått, det varmer og gjør godt i en slik situasjon

Oppå det hele fikk jeg influensa, feber og astma/ bronkitt når jeg kom hjem, så formen min har vært helt i kjelleren den siste tiden… Det går litt bedre nå, men må nok ta det med ro i noen dager fremover…

For dere som venter på et innlegg om bilderedigering, så er det like rundt hjørne. Jeg er som sagt ikke noe spesielt flink på dette, da jeg hopper litt hit og dit, for å få det til slik jeg vil ha det. Men jeg skal prøve å komme med litt tips og informasjon – og litt om hvordan jeg gjør det…

Så har jeg fått noe som jeg har ønsket meg veldig, veldig lenge :)
Gleder meg masse til å vise dere det, ganske så snart!

Men først er det bursdagsfeiring i morgen, blir en stille og rolig feiring med Otrivin og hostesaft :-)

Takk igjen for alle gode ord, dere er bare skjønne og verdens beste bloggvenner stor klem fra meg….






54 kommentarer:

  1. Beautiful images, I lake it!
    Kisses and happy new week.

    SvarSlett
  2. Godt at det går bedre med faren din ;) Kjedelig at du har blitt syk da. Ønsker deg riktig god bedring ;) Så spennende da! Gleder oss til å se ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Godt å høre at faren din er på bedringens vei, trist at du skulle blir syk selv oppi alt dette. Ønsker dere begge god bedring!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Flotte bilder.

    Godt å høre at det går bedre med pappaen din. God bedring til dere begge:)

    W

    SvarSlett
  5. Å huff, dette har nok vært en tøff uke for deg og dine. Godt det går bedre med faren din.
    Vår nabo kom hjem fra sykehusbesøk hos en annen nabo idag. Det var nok siste gang de to gamle vennene så hverandre. Rart å tenke på.

    Men god bedring til deg, iallefall!! :-)

    SvarSlett
  6. Flott og høre at det er på bedringens vei...
    Ja..nå kommer bursdager som perler på en snor av bloggere..mange i mars:)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Så bra faren din er på bedringens veg. Synd med deg da, men det går over. Gleder meg til å se hva du har fått :). Og ikke minst litt tips om redigering osv. Du er jo bare såå flink.
    God bursdag og god bedring Mette.
    Klem fra Namsos

    SvarSlett
  8. Godt å høre at det er bedre med faren din! Men kjedelig for deg og influensa....er akkurat ferdig med den.
    Nydelig bilder!
    Kos deg så godt du kan og grattis med dagen i morra!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Godt å ha deg tilbake igjen :D Og ser frem til innleggene som kommer.

    Er spesielt spent på å se hvor du får alle de små pyntetingene fra i bildene dine (som perlene nederst på dagens bilde). Og kanskje du har noen andre lure triks på lager. ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  10. Så bra at det er bedre med pappaen din :)
    Håper at du selv også er på en bedringskurve! :)

    Nydelige bilder som oser av vår!
    Ha en fin kveld!
    Klemklem

    SvarSlett
  11. Godt å høre at faren din er på bedringens vei! Har tenkt på dere.

    Flotte bilder og layouts med perleblomster. Du inspirerer meg med dette, Mette. :)

    SvarSlett
  12. Hei Mette
    Så bra å høre at det går bedre min din far
    Men kjipt at du ble syk
    Føler med deg.
    Ønsker deg god bedring

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  13. Fint å høre din far er på bedringens vei. Håper du kommer raskt i form igjen også :)
    Kjempefine bilder !

    SvarSlett
  14. Så godt at pappaen din er på bedringens vei!

    Håper du også kommer deg snart av forkjølelsen og god bursdagsfeiring i morgen!
    Klem,I

    SvarSlett
  15. Så hyggelig å ha deg tilbake i bloggverden og det er godt å vite at det går bedre med faren din.

    Jeg håper formen din blir bedre snart :-)
    Klem

    SvarSlett
  16. Godt å høre det går bedre med pappa og deg også.:-) Kos å se deg her igjen.:-) nydelige perleblomster.) de har jeg ikke pleid å vanne nesten, men hørte finn sa i dag at de skal ha vann..mye vann...jeg har tenkt at da råtner løkene..men jeg har altså tenkt feil..om mine har ikke stått så lenge . synts de skyter fart så fort inne jeg, i varmen.)

    En fin kveld til deg Mette.:-)

    Klem

    SvarSlett
  17. Hei,så fint at det går bra med pappan din Mette.Så utrolig fint å se at mange tenker på deg og pappan din,det er utrolig mange snille og omtenksomme mennesker.Så typisk å bli syk selv når man skal pleie andre, men du får pleie deg selv nå Mette. Sov masse og få i deg god drikke å litt næring så blir du fort frisk igjen.Flotte bilder du viser.God bedring! Klem fra Karin

    SvarSlett
  18. God bedring :-)
    Til både deg og pappaen din :-)

    SvarSlett
  19. Godt og høre at det er ok med pappa'n din, selv om han ikke er ute av sykehuset enda - håper det går rette veien fort ♥

    Og huff, er du syk! Det er ikke noe godt og det er i allefall ikke ok når man har bursdag;) God bedring, godt med et lite innlegg fra deg igjen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  20. Å så godt at det går bedre med din far, det er jo det viktigste. Selvfølgelig god bedring til deg også... Nydelige perleblomster, har ikke funnet det her enda.

    Ha en fin kveld Mette, klem fra Mona

    SvarSlett
  21. Huff...så synd at du ble syk opp toppen av det hele...Ønsker deg god bedring og jeg håper formen til din far er stigende!!
    Perleblomster har jeg også i kjøkkenvinduet...nydelig:)
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  22. Så godt det går bra med din far.
    Ikke godt å være syk. God bedring.
    Klem:)

    SvarSlett
  23. Heisann!
    Håper Pappa`n din kjem seg til att snart. God bedring til deg også. "Bra" at husbonden er heime og kan pleie deg, det kan du trenge :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  24. sa godt at det gar bedre med pappaen din! Vi har fatt darlige nyheter om mamma'en min, sa jeg gar litt pa ank for tiden. Ikke lett a vaere langt unna nar ting skjer.

    God bursdagsfeiring - kanskje det blir litt annet enn Otrivin? ;-)

    klem Mette

    SvarSlett
  25. Godt å høre at faren din er på bedringens veg!

    God bedring til deg også - koselige bilder av blomstene!
    Klem

    SvarSlett
  26. Godt å høre at det går bra med faren din!
    Håper du blir blir fort frsik!
    God bedring.
    Klem:)

    SvarSlett
  27. Så godt å høre at din pappa er bedre og så godt å se at du er tilbake...
    ha en så fin bursdagsfeiring som mulig og god bedring :)
    Klem

    SvarSlett
  28. Hei Mette! Så godt at du er tilbake! Jeg har tenkt sånn på deg! Godt å høre at din far er på bedringens vei. Synd at du skulle bli syk, oppi alt dette, da.

    Så nydelige bilder du viser. Perleblomstene var vakre og vårlige!

    Gleder meg til å se hva du har fått.

    Og; tillykke med bursdagsfeiring i morgen!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  29. Hei, Mette
    Det var da enda bra at faren din er på bedringens vei. Nå må du ta det rolig, slik at du også kommer deg; god bedring. Klem fra meg

    SvarSlett
  30. Godt å lese at faren din er på bedringens veg. Ønsker både deg og faren din god bedring.

    Blomsterklem

    SvarSlett
  31. Hei♥
    Så kjekt at du er tilbake, og så bra at det går bedre med pappa'en din:)

    Så fine bilder♥

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  32. Så fint at det går bra med pappan din!
    Håper du får en koselig feiring av morgendagen selv om otrivinen ikke er langt unna;-D
    Perleblomster er koselig og vitner om vår, jeg venter på at Narsissene skal komme for fullt her, men har nok ventet litt for lenge med å hente de frem!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  33. Godt å høre at det står bedre til med faren din :-)
    Da er det nok lettere å finne tid til å pleie seg selv også - god bedring!

    Og så sender jeg en STOR gratulasjon på forhånd ang morgendagen- håper det blir en koselig dag med litt feiring tross alt!

    Klem :)

    SvarSlett
  34. Så godt å høre at det går bedre med din far. Du må også ha god bedring:)

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  35. Flott at det går bra med far din! Go´ bedring til deg og go´ bursdagsfeiring til tross for Otrivin og hostesaft! :) Blir spennende å se hva du har ønsket deg :)) Ha fine mars-dager! Klem

    SvarSlett
  36. Hei.Kjekt å høre at pappen din er bedre.Ikke noe kjekt når noen av våre nærmeste blir dårlig.Riktig god bedring til deg også.Nydelig perleblomst.Vakker.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  37. godt at du er tilbake...og at din far er bedre.så må du ha en så god dag som mulig i morgen,kanskje litt rødt i glasset!:)mvh.turid

    SvarSlett
  38. Så godt at det går bedre med faren din, håper det fortsetter slik xxx
    Og gooood bedring ønskes deg, typisk at noe slikt rammer en når det passer minst :( Ta vare på deg selv nå.

    Klem Nina

    SvarSlett
  39. Hei Mette! Så godt å lese at din far er på bedringens vei!!! Så leit at du ble så dårlig selv da, Har du bursdag idag, Mette? I såfall GRATULERER MED DAGEN!!! Ønsker både deg og dinb far GOD BEDRING! Skjønne bilder!! Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  40. ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥AS♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

    SvarSlett
  41. Hei, gode Mette! GRATULERER så masse med dagen! Ønsker den en flott dag! :)

    Så godt å høre at det går bra med pappaen din. :) Ønsker han fortsatt god bedring! :)

    Kjedelig å høre at du ble syk også, du får passe på deg seg og ta det med ro de neste dagene!

    Varme klemmer og tanker sendes til deg fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  42. Hei Mette,
    Nydelige bilder som alltid hos deg.
    Så godt at det går bedre med din far.
    Gratulerer så mye med morgendagen.
    God bedring til deg og din far.
    Klem

    SvarSlett
  43. Gratulere så mye med dagen Mette :).

    Så godt å høre at pappaen din er på bedringens vei. Håper du også snart er frisk.

    Stor klem :)

    SvarSlett
  44. Gratulere så mye med dagen Mette :).

    Så godt å høre at pappaen din er på bedringens vei. Håper du også snart er frisk.

    Stor klem :)

    SvarSlett
  45. Mmm, perleblomster - de er bare så nydelige.
    Godt å høre at pappa'n din er bedre.
    Ønsker deg riktig god bedring også, Mette :)
    Klæm

    SvarSlett
  46. Godt å høre at det er bedre med pappaen din. Gratulerer med overstått bursdag.
    Klem Anki

    SvarSlett
  47. Hei Mette,veldig koselige og fine bilder du får fram,kjempefin Blogg.Håper du hadde en fin bursdag,skulle gjerne vært der da.Bjørn er ute og kjører en tur alene i dag,han er i mye bedre form så håper alt går bra.Godklem fra oss begge...

    SvarSlett
  48. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  49. Hei :)
    Så koselig at du la igjen en liten kommentar her :)) og såååå godt å høre at alt står bra med pappa ღ Har vært veldig bekymret i det siste, og tenker masse på dere begge ღ Hils han så masse, og en STOR klem til dere begge fra oss her...

    Mette

    SvarSlett
  50. Kjære Mette.
    Godt og høre at det går den rette veien for din far. Bedre sakte men sikkert enn omvendt.
    Det gjør meg godt og høre.
    Håper at det gjorde deg godt å være der en stund sammen med familie.

    Tusen takk for koselig hilsen fra deg, du er jo bare så GOD min venn.
    Ha en fortsatt fin uke. Vi drar på hytta i morgen så det blir litt stille på bloggen min noen dager.

    Vi "snakkes" :))

    Klemmer fra meg til deg:)

    SvarSlett
  51. så bra at faren din er bedre!
    og riktig god bedring til deg også!
    klem

    SvarSlett
  52. Så trist å høre at faren din er på sykehuset. Håper det går bra med han. Håper formen er på bedringens vei for deg også. Kjedelig og slitsomt å være syk. Masse god bedringsklemmer fra meg til deg. Håper det blir en fin bursdagsfeiring :)

    SvarSlett
  53. Så trist med din pappa, men godt å vite at han er på bedringens vei. Og god bedring til deg også, håper du fikk kost deg på dagen din allikevel :)

    Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  54. Godt at det går bedre med papsen :)

    Nydelig blomst og en hærlig farge.

    Har ei utfordring til deg. Du finner den inne på min blogg.

    Ha en fin kveld videre.

    Klem

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...