Menylinje


søndag 20. mars 2016

Mimring hos Anettes Hus…

Jeg er en av mange bloggere som er med i Anettes “MIMRING MED …” som er en serie innlegg hvor hun mimrer litt
med gamle, gode bloggere fra den tiden da “alle kjente alle”. Her er jeg i selskap av fine blogger som Beate Hemsborg, Emmeline, og Nordingården – og flere som kommer…

Har du lyst til å lese hva som er skjedd siden bloggstarten 
- og planer fremover kan du ta en titt innom Anettes Hus 
Innlegget ligger HER 

Ønsker alle sammen en riktig god påske
- stor klem fra meg – 


 Innlegget ligger HER

8 kommentarer:

  1. Så herlige innlegg hun lager! Det var ei veldig fin tid,skulle gjerne hatt den tia tilbake. Men bloggingen elsker jeg liker jeg uannsett & fotograferingen gir meg et ekstra spark bak til å blogge. Håper flere finner veien tilbake hit,det hadde vært gøy.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja en kjempefin tid, Christina - og jeg håper jeg er i full sving igjen, og andre - det hadde vært koselig. Jeg er glad du er her ennå, koselig blogg du har og nydelige bilder. Ønsker deg en fortsatt fin kveld - og en riktig god påske 🐣😀🐣

      Slett
  2. Så koselig lesning :) Håper flere kommer tilbake igjen- og koselig med innlegg fra deg Mette :) <3

    Ønsker deg en God Påske og kos deg masse :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei fineste Monca min venn 💕 Ja, skulle ha vært her oftere, men så dukker det opp et eller annet med helsen og så er det så mye jeg må ta tak i at bloggen bli prioritert i siste rekke, dessverre... Håper på bedre dager. Tusen takk for koselig hilsen, stor klem 💕

      Slett
  3. Koseleg!
    Kjekt å sjå eit innlegg frå deg.
    Herleg mimring :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, koselig minring - er jo lenge vi har holdt på med blogg, både du og jeg 💕 koselig å ha møtt så mange fine mennesker, og fått ta del i både bloggvennskap og se så mange flotte bilder - koselig at du skrev noen ord, stor klem fra meg 💕

      Slett
  4. Hei og god lillelørdag:) fikk ikke sove og tok en bloggetur og vips, så utrolig koselig å være her! Fin reportasje hos Anettes hus, savner den tida der... Ha en fin dag, her blir det jobbtur til Karlstad:) beste ønsker for en fin dag til deg og Bamse:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne, så koselig at du tittet innom 💕 Ja den tiden savner jeg også, håper folk begynner å blogge igjen, syns det var så koselig tid... Ønsker deg en fortsatt fin sommer, klem fra Mette

      Slett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...