Menylinje


fredag 20. juni 2014

Jordbærlykke i en liten bøtte…

Selv om sommeren uteblir her i nord, så kan vi i alle fall nyte sommeren inne med deilig jordbær ღ Ute er det isende nordavind og gradestokken viser 7 varme deilige grader! – det var jo varmere i februar enn det er nå! – huttetu
Håper sommeren kommer med varmen snart, slik at vi kan tine opp frosne kropper :)

PS! Jeg er blant de 20 nye bloggene
som skal ligge på siden til
Kremmerhuset med link til bloggen
- sååååååå utrolig gøy… ツ

Ønsker dere alle en riktig fin fredag & helg… 
Klem fra Mette :) 

 


10 kommentarer:

  1. Hei Mette...det er en dårlig sommer vi har....både i Nord og i sør...Håper varmen kommer snart...:)
    Vi hadde noen fine dager ...men da var vi selvasakt syk alle sammen...

    Du har så vakkre bilder Mette...:)

    Ha en fin helg...

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Her er det sol men iskald vind,så kjedelig for vil ha varme:))
    Håper det snart blir full sommer hos dere og!
    Flotte bilder,jordbær er så godt:)

    Nyt helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ja en får passe på å nyte sommeren
    inne da når det ikke går ann ute.
    Bildene dine oser av sommer.
    Er ikke så veldig varmt her heller,
    men litt mer enn 7 grader ja. Ikke er det
    nordavind heller.
    I dag skal vi grille, visst været holder.
    Vi får se. Er litt mye skyer, dessverre.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk fine bilder! Godt jeg har dem å drømme meg bort i, for i dag er jo været om mulig enda verre :( Håper på bedring snart, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  5. Er ikke store varmen å få her i midten heller. 9 grader, regn og vind. Skikkelig guffent innevær som helst tilbringes i sofakroken.
    Gratulerer med å ha havnet på kremmerhuset sin side :)
    Håper du har en fin helg :)

    SvarSlett
  6. Kjære Mette.
    Tusen takk for dine fine trøstende ord hos meg, du er jammen god! Det betydde veldig mye for meg♥.

    Jeg har sagt det før, men sier det igjen...du er utrolig dyktig til å fange stemninger med kameraet ditt. Man får lyst til å gå inn i bildene.

    Så morsomt å ha link hos Kremmerhusbloggen, det forundrer meg ikke at de ville ha med den flotte bloggen din der!

    Du må gi vakre Bamsegutten en kos fra meg♥...flott bilde av han på bryggen!

    Ja, og så må jeg si at du har en flott mor, hun så jammen ung ut for sin alder!

    Ha en fortsatt fin helg, Mette!

    Klem fra Jorunn💐

    SvarSlett
  7. Håper sommer'n kommer til dere snart!

    Herlige bilder!

    Klem

    SvarSlett
  8. Så gøy å havne på siden til Kremmerhuset da :) Gratulerer!
    Jordbær hører sommeren til, varmt eller ei ;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Härliga bilder och väldigt somriga!
    Oj, det är inte mycket till sommarväder hos er...
    Här på ön skiner solen och vi har faktiskt haft en skön och varm vår och hoppas nu på en lika skön sommar! Vi får se...
    Ha en skön söndag!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder, jordbær er jo sommer uansett vær:) Dere har det omtrent som vi - januar og februar var varmere enn det er her nå. Men sola og varmen kommer etterhvert, det er jeg helt sikker på;)

    Legger igjen en varm klem til deg og ønsker deg en god ny uke:)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...