onsdag 5. desember 2012

Jul på trappa…

I morgen er det meldt en knall fin dag her i Brønnøysund, sol og 7 minusgrader… Tenke jeg skulle ta meg en tur i skogen og se etter et lite juletre til å ha på trappa. Bildet under her, tok jeg i julen 2009, og da hadde jeg dette treet på trappen i et gammelt melkespann. Syns det var så koselig, og jeg har savnet dette de siste årene… Så ideen i år er å finne noe av det samme ღ Jeg får se hva morgendagen bringer…

Ha en fin, fin kveld videre og adventstid ღ



33 kommentarer:

Caroline sa...

Så koselig bilde fra 2009!
Kjempestilig med det treet ved inngangspartiet...Å den fine julerosen ved siden av!
Tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)
Ønsker deg en flott dag og lykke til imorgen med å finne et passende tre;)
Klem Caroline

Nennes sa...

Et var et flott bilde :)
Du får finne deg noen kvaster i år også :D

Klem

Tre Engler sa...

Utrolig koselig bilde:)
Nydelig pyntet inngangsparti:)
Blir spennende å se hva du finner i år:)
God tur på skauen i morgen:)
Klem Merete

Sommerhuset i bakken sa...

Åh ja, det var kjempeflott! Sååå koselig! Utrolig fint inngangsparti!

Ha en herlig kveld! Nyt den ;-)

Blåbærtua sa...

Så utrulig nydelig pynta inngangsparti med treet og lyktene og alt,så koselig og fint:)
Flott å bli ønskt velkommen slik;)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anette sa...

Nydelig! Jeg fikk jammen lyst til å stjele ideen din, hi hi ;) Håper på nok en strålende dag i morgen for alle oss brønnøyværinger!! Klemklem <3

Hild Frøya sa...

Så koselig.. Sånn vil jeg også ha.. hehe..

Tonje Merethe sa...

Så koselig bilde. Virkelig julestemning over bildet.
Håper du finner et passende tre i morgen.

Ha en fortsatt fin uke.
Klem fra Tonje Merethe

frøkenFilur sa...

Fiiiiint :-)

Tina

amo sin blogg sa...

Kor koseleg !!
Takk for ein god idè, igjen :)

Ynskjer deg gode dagar vidare.
klem frå Anne-Mari

Yvonne sa...

Å så koselig!!! utekos =)

Margit Ødenes sa...

Ønsker meg! Men med minimum -15 ute blir det dårlig med juletreleting:) Så mester grønn hadde noen, kanskje jeg må jukse litt:) Har et gammelt melkespann som står der så alene ved inngangen.. også ønsker jeg meg et i hallen... til helga kanskje?

Ønsker deg noen fine desemberdager!
Klem fra Margit

Har en drøm... sa...

Så utrolig nydelig utenfor hos dere Mette ♥ Elsker stemningen:))

MittLilleHjerte sa...

Så koselig bilde:)
Lykke til med jakten på juletre i morgen:) Koselig å finne sitt eget tre da:)
Du får ha ei fin natt:)
Klem fra Janne

MarJE sa...

Oj, det var virkelig koselig!!!
Her kjem så mange fine idear på bloggane rundt omkring .....forstår godt at du vil russle deg ein tur å gjenta denne suksessen.
Koselig å besøke bloggen din :))

Mor Inger`s hus sa...

Her var det julestemning :)

Og denne suksessen er det nok ingen fare å gjenta :)

:) Inger

fru Hansens Kreativiteter sa...

Nydelig :)
Håper du finner det perfekte treet :)
Kos deg i førjuls tiden
klem

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hei du.
Så fint dette var da, bra ide, tror nesten jeg stjeler den jeg, hihi.
Inspirerende, koooselige bilder, klem aina-kristin

Lisette sa...

Så fint der er utenfor hos deg. Julerose er en favoritt her også;) Fint satt sammen på bildet!

lineslilleplass sa...

kjempefint :-) Men e trur ikkje du får det opp med rota ;-) E prøvd her om dagen , men de satt fast gitt. Men d finnes jo sag hihi. Ha en flott dag :-)

Koselig koselig sa...

Så fiiin julestemning på trappa di. Herlig :) Jeg får nyte bildene dine og andres utebilder for her hos oss er det full oppussing utenfor døra så her er det bare forferdelig rotete og bekmørkt ute. Vi har ikke utelys!!!

Men julestemningen er innendørs og det er det viktigste for meg nå da ;)

God torsdag

Annfrid sa...

Håper du får deg en fin tur i dag of finner deg et tre til å pynte med. Du gav meg også en ide der, takk;-)

Ha en fin, fin dag klem fra Annfrid

Monica sa...

Ingen som ser at det er fra 2009 :)


God jakt på et fint tre- er sikker på at du finner det !

Ønsker deg noen fine desember dager og nyt dagen klem fra Monica

Thing sa...

Håper du finner et tre, for det var nydelig! =)

berit sa...

Kjempekoselig inngangsparti. Det ga meg virkelig inspirasjon og ide til pynting av min egen trapp. Tusen takk!
Håper du finner et fint tre.

hobbyvimsa sa...

Har fulgt deg så lenge at jeg faktisk husker dette bildet,kjempe fint:)

Nyt dagen søte:)

Klem Linda:)

Silje Marie sa...

Kjempe koselig bilde;)
Er så fint med slike små julebusker, jeg plukker med meg når jeg og Elvis er ute på tur.
Fine dagen til deg vennen;)
Klem!

loftkroken sa...

Nydelig Mettemor ♥
Tenk å få stå der å banke på ;))

Klemmer til skjønne deg ♥

Bente

Fru Thoresen sa...

Kjempefint! :) Jeg drømmer om et skikkelig inngangsparti å dekorere jeg også, blir jo så koselig :)

liven sa...

Dette var ordentlig koselig Mette :)

Nordlys sa...

Så koselig med et slikt lite tre ja! Det kunne jeg tenkt meg selv også! :)
Håper du nyter adventstida!
Klem fra Carina

Fra huset i svingen sa...

Utrolig fint bilde, og er jo alltid koslig med et lite tre :)
Her er det masse snø, og kaldt om dagen så jammen meg godt jeg var ute i god tid med å finne meg noen småtrær ;) God trejakt i morgen ihvertfall! Klem Karianne

tina sa...

nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...