Menylinje


onsdag 18. mai 2011

BoligDrøm…

I dag fikk jeg magasinet Bolig Drøm i posten… mai utgaven :) Men så travel det har vært her i det siste så har jeg ikke fått les det forrige nummeret før i helga som var… Jeg var så heldig å vinne 1 års abonnement hos Frøken H, og syns dette er et fantastisk herlig og inspirerende interiørmagasin. Kan anbefales på det varmeste for dem som liker slike magasiner… Nå har jeg som sagt ikke fått lest den siste utgaven, men april utgaven var bare kjempeflott.

Her var det en flott reportasje fra hjemmet til min bloggvenninne, Anette – som har den herlige bloggen Hvit Romantikk, klikk på bloggnavnet for å komme til bloggen hennes. En annen herlig blogger med samme navn, Anette, som har Norges største interiørblogg Anettes Hus har forskjellige flotte interiørtips og ikke minst søte Manuela som lager de mest fantastiske fristende kaker på bloggen sin Passion 4 baking. Nå gleder jeg meg til å se mai utgaven, skal kose meg med den i kveld… Ønsker alle en riktig fin onsdagskveld og tusen takk for koselige 17-mai hilsener…


Det flotte brettet er fra Perfekt Home, lysestaken er en bursdagsgave og den skålen er fra IB Laursen






28 kommentarer:

  1. Ja det var et flott blad....kos deg videre...klem

    SvarSlett
  2. Ja kjempe fint blad, det siste var også kjempe fint!Vakre bilder hos deg!klem til deg...:-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så heldig du er som vant 1 års abonnement:) Kjempe fint blad,pleier å kjøpe det:)
    Ha en fiiin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Da må du kose deg med bladet i kveld :) Mitt kom i postkassa før helga. Har allerede kost meg flere korte ganger med mitt. Liker bladet godt!

    Ha en koselig kveld!
    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Vel overstått 17 mai...
    Har akkurat kjøpt det nye bladet nå i kveld og gleder meg til å sette meg ned å lese
    Kos deg i kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Mmmm, ingenting er som å få et herlig blad i posten og kunne kose seg med det i ro og mak! Jeg har nettopp mottatt siste nummer av Isabellas og koser meg veldig!

    SvarSlett
  7. Jeg er såå glad i alt som heter blader. Jeg tror jeg abonnerer på altfor mange. Boligdrøm er jo herlig da :-)

    Ønsker deg en nydelig kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  8. Lovely images! Have a gorgeous day, Kellie xx

    SvarSlett
  9. Abonerer selv på bladet og liker det veldig godt. Artig at man stadig ser bloggvenner i bladet : )

    SvarSlett
  10. Veldig inspirerende dette bladet, syns jeg. :) Og mange kjente ansikter der.

    SvarSlett
  11. det siste nr ligger og venter på meg her nå! skal straks krølle meg ned i sofaen mens jeg hører regnet sildrer ute!

    herlig

    klem beate

    SvarSlett
  12. Veldig glad i BoligDrøm jeg også!
    Jammen var du heldig du som vant ett år med det bladet :-)

    Kos deg med siste nummer :-)....og nyt at solen skinner på oss i kveld :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  13. Det er mitt favoritt interiørblad også, det har lissom alt:):)

    Hvis du ikke har testa den påskekaka enda, anbefales den på det sterkeste:) Nyyydelig:)

    Anette har et vakkert hjem ♥

    Klem Lise

    SvarSlett
  14. Ingenting er kjekkere enn å få bladene hjem i posten en gang i mnd ;))

    SvarSlett
  15. Jeg digger det bladet og bare MÅTTE kjøpe det nyeste her om dagen. Og det sto til forventningene!!
    Og vet du hva.... i juli-utgaven så har jeg 1 side der ;). Hihi.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  16. Å, så spennende Madelén :)
    Gleder meg allerede til det
    kommer :))
    Gratulerer så mye ღ klem...

    SvarSlett
  17. Boligdrøm er et kjempebra blad og det skal godt gjøres med så mange forskjellige interiørblader på markedet

    SvarSlett
  18. Ja, dette er et flott og koselig blad. Eg bruker å kjøpe det. Har kjøpt siste utgave også, mye fint der. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  19. Dette er rett og slett mitt yndligsblad! Love it! :)
    Kos deg med Mai utgaven, snuppa!

    Ha en fin kveld, pust og nyt dagene!!

    Klemmer fra Solveig

    SvarSlett
  20. Hei - jeg syns også at BoligDrøm er et hyggelig blad - liker godt at interiørbladene også har litt oppskrifter:)

    Så nydelig jordbær-ostekaken i glass ser ut - det er jo en herlig smakskombinasjon - skal merke meg oppskriften - morsomt å servere kake i glass:)

    God senkveld - eller natt, rettere sagt:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  21. Så morro å vinne et årsabonnement på noe man liker!!! Kjempefine bilder som vanlig :) Har nå testet photoscape, og syns det er kjempemorro!! Så tusen takk for tipset du ga meg!! Prøver å få mamma til å prøve det, hehe, så har sendt henne til innlegget ditt om bilderedigering!

    Ha en kjempefin kveld.

    Klem fra mæi :D

    SvarSlett
  22. Fantastiske bilder du har tatt av jordbærdesserten! Den ser jo helt nydelig digg ut! ;-) Må prøve å lage den en dag.

    SvarSlett
  23. BoligDrøm er absolutt eit av mine favoritt interiørblad!!!! So heldig du er som vant abbonement da:)Ei flott gåve♥
    Kos deg med mai-utgåva;)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  24. God kveld vennen ! ♥

    Ble ingen kommentar fra meg i går, tiden bare flydde fra meg her. Er sååå enig med deg om at BoligDrøm er et herlig blad. ♥ Gleder meg til å lese den nyeste utgaven, må bare få kjøpt det først. ;)

    Tusen takk for fin omtale om reportasjen Mette, så god du er ! ♥

    Nå er adressen gitt videre til Velkommen, så da dukker det nok opp en pakke til deg snart med det supersøte pip settet. :)

    Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  25. Nydelig magasin med flotte reportasjer fra bloggere : ) Så gøy å se "kjentfolk" ; ) !!
    Kos deg masse
    klem Tove
    ps. den desserten under her SKAL testes ut her i huset en dag!! Ser så nydelig ut!!

    SvarSlett
  26. Er kjempeglad i det bladet der jeg også:) Tusen takk for fine ord inne hos meg. Legger meg selvfølgelig til som følger her hos deg! Du har en kjempefin blogg med mye inspirasjon:D

    Klem

    SvarSlett
  27. Heisann!
    Jeg er helt enig med deg! Et utrolig bra magasin! Jeg har også vært så heldig å vinne et års abonement og elsker bladet! Kaken som Manuela har angefalt laget jeg i påsken - en ny favoritt her :-)

    Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  28. Hei hei Mette
    Håper du fikk tid til å sitte og nyte bladene - hvis ikke så håper jeg du får mulighet nå i helgen.
    god helg fra meg - Anita S

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...