Menylinje


fredag 20. juni 2014

Jordbærlykke i en liten bøtte…

Selv om sommeren uteblir her i nord, så kan vi i alle fall nyte sommeren inne med deilig jordbær ღ Ute er det isende nordavind og gradestokken viser 7 varme deilige grader! – det var jo varmere i februar enn det er nå! – huttetu
Håper sommeren kommer med varmen snart, slik at vi kan tine opp frosne kropper :)

PS! Jeg er blant de 20 nye bloggene
som skal ligge på siden til
Kremmerhuset med link til bloggen
- sååååååå utrolig gøy… ツ

Ønsker dere alle en riktig fin fredag & helg… 
Klem fra Mette :) 

 


onsdag 18. juni 2014

Pakket og klart…

Ja da står vi på farten for å dra bort til min mamma som fyller 71 år i dag
– hipp hurra ♪♫.♫..♪♪ til fineste mammaen min ღ - som jeg er så utrolig stolt av…

Mamma bor bare noen minutter unna, og det er så kjekt å ha henne så nærme. Hun er utrolig snill, vi kan prate om det meste og hun er der når det gjelder – hun hjelper meg masse med mat og helse, og gir meg tips og gode råd… Hun er også veldig kreativ, utrolig dyktig på å lage mat og hun er utrolig sprek ツ Hun trener på helsestudio, går lange turer - og en og annen fjelltur blir det også. Hun er virkelig sprek og jeg er utrolig stolt over hva hun får til ღ Etter at hun kom hit til Brønnøysund så har jeg også kunne hjelpe henne med forskjellig, blant annet Facebook. Kamera er med når hun er ute og hun deler bilder av både interiør og natur med familie og venner ツ

Nå må jeg løpe og gjøre meg i stand, så blir det familieselskap med masse kaffe, kaker og pakker ツ 
Ha en fin kveld, klem fra Mette


Fine mamman min som fyller 71 år i dag... Dette bildet ble tatt for ca. 2 måneder siden av min stefar Ingolf
  


søndag 15. juni 2014

Bursdagsselskap og sjokoladekake…

Hei og god søndag til deg som titter innom ツ I dag har vi feiret min samboers bursdag med kaffe og deilig sjokoladekake som jeg fant på Trines Matblogg… Kaken ble nydelig god, men kanskje ikke like fin som Trine sin flotte kake ツ… Så dagen har gått i ett, med kakelaging, rydding av hus og koselig besøk av de aller nærmeste ღ

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld & helg – stor klem fra Mette

lørdag 14. juni 2014

Kystens dag i bilder…

Dagen i dag ble knallfin, med tanke på været for "Kystens dag" her i Brønnøysund ღ Masse mennesker var ute i det fine været for å se på alle de forskjellige aktivitetene i byen. Min spreke mamma og stefar tok seg like godt en tur på en RIB sightseeingtur, og lille Bamse koste seg med alt som rørte på seg ツ Nå har han sloknet og sover som en stein etter en lang og innholdsrik dag med mange inntrykk... – her er noen av dagens bilder…

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld & helg – stor klem fra Mette



fredag 13. juni 2014

Fresh & Green…

Fredagskvelden tilbringes i sofaen med en god bok og en varm kopp te… Ute er det sol & blå himmel – men isende kald nordavind… - fikk nesten neglebit når jeg var ute med lille Bamse i sted… så det var godt å komme inn igjen Håper 
solen kommer med mer varme igjen - miss you...


Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld og helg… ღ



tirsdag 10. juni 2014

Sommer, kaffe og vafler...

En pause fra husmaling må til, og da er det koselig å dra på besøk til mamma
– på kaffe og nystekte vafler…

Nydelige liljekonvall pynter opp sommerbordet
Ønsker dere alle en fortsatt fin sommerkveld ღ





søndag 8. juni 2014

Vintage stuebord fra Snowdrops Copenhagen...

For noen måneder siden fikk vi dette vintage stuebordet i hus. Bordet er fra Snowdrops Copenhagen, bestilt fra butikken Lykkelig på Haver… Jeg hadde sett på dette lenge, men fant ingen som passet på mål i vår lille stue… Da jeg så bordet i nettbutikken deres, spurte jeg om de kunne være på utkikk etter et i de målene jeg var ute etter. Etter litt mail frem og tilbake fikk jeg beskjed at de hadde inne et som passet ツ

Det er ikke alltid like lett å handle slike ting på nett, når man ikke får se varen med egne øyne – men jeg fikk veldig god service og oppfølging fra dem. Så jeg kan trygt anbefale dere nettbutikken ღ

Nettbutikken til Lykkelig på Haver finner du HER
- og de er også på Instagram, som du finner HER

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag og pinsehelg, klem fra Mette


 

torsdag 5. juni 2014

Solen skinner både ute og inne…

Å, så kjekt det er å få ting i orden ツ Her har jeg stått på hode i malingsbøtten, snudd litt om i stua, vasket og ryddet – og da var det kjekt med noe nytt interiørpynt til hjemmet ツ Har ønsket meg disse brune vasene lenge, og syns de passet så godt på det nye stuebordet (bilder av stuebordet kommer snart…) De brune vasene og lysestakene er kjøpt hos Cornelias Hus i Trondheim. Her har jeg plukket inn litt «Hundekjeks» som bringer litt sommerstemning inne ღ

Ønsker dere alle en fortsatt fin ettermiddag og kveld, klem fra Mette


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...