Menylinje


onsdag 24. mars 2010

Litt inspirasjonsbilder…

Sommerkolleksjonen til H&M….
Herlige sommerbilder fra H&M sin sommerkolleksjon. Nydelige bilder som jeg tenkte jeg skulle dele med dere i dag, da jeg ikke har fått tatt noen bilder hjemme i det siste… Min samboer holder på å sparkle, pusse og skal snart male litt listverk – mens jeg suller litt rundt han :) det vil si, rydde litt her og der, vaske litt klær, og lager litt påskepynt…. Bilder av påskepynt kommer litt senere, for akkurat nå ser det litt ”bombet” ut her hjemme :o) så til så lenge kos dere med disse herlige bildene…..

Klikk her for å se mer av H&M sommerkolleksjon.
Bilder fra H&M.com






16 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Synest også H&M hadde mye fint nå...har bestillt et par puter som jeg håper kommer denne uken!!
    Lykke til videre med prosjekter :o)

    SvarSlett
  2. herlige og vakre inspirasjonsbilder. Takk skal du ha ♥ Ønsker deg også en nydelig kveld. klem monica ♥

    SvarSlett
  3. hei
    ååå så mye fint de har da.
    tak for at du delte.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Ja, gjett om jeg har fått katalogen og satt opp ønskeliste:)) Så utrolig mye lekkert:) Skulle hatt masse puter og pledd til grillhytten:)
    Ha en flott kveld der nord, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Lekre bilder!!!

    Jeg gleder meg virkelig til sommer og sol:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Mye lekkert!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  7. For en nydelig blogg du har, til inspirasjon og glede for meg. :-)
    Fant bloggen din via ei bloggvenninne av meg: http://anettesbokboble.blogg.no
    Gleder meg til å følge med deg videre!

    SvarSlett
  8. eia var vi der...! Takk for drommebilder!

    SvarSlett
  9. Har ikke fått sett noe på det jeg,men det ser jeg nå at jeg burde:) Det var jo masse flott her da!
    Takk for tipset:)
    Klemmer til deg:)
    Mona

    SvarSlett
  10. Ja det var en hel del Godbiter å finne her.Har selv bestilt to av de hvite Garden putetrekka og de var helt skjønne.Håper du har det bra og at formen er bedre,klem sissel

    SvarSlett
  11. Her var det masse lekkert, gleder meg :)Ha en fin torsdag:))

    SvarSlett
  12. Det er bare så herlige flotte bilder.:-)

    Ønsker deg en riktig god påske Mette.:)

    Klem fra Gry

    SvarSlett
  13. Å, så mye lekkert! Skummelt å ha konto hos H&M, he he :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  14. Åh, skulle gitt mye for å slengt med nedpå en sofa i vannkanten med føttene gravd ned i sanden;) Heldigvis går det raskt mot sommer nå! Ønsker deg ei god helg og en super påske! Jeg tar ferie og derfor også pause fra bloggen noen dager. ;)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...